Entertainment alle pijlers

Vermakelijke topics waar je nog wel eens aan terugdenkt

21-07-2013 20:50 179 berichten
N.a.v. het topic 'Vrouw gevloerd en durf park niet meer in' moest ik denken aan wat andere (trol?)topics die maanden geleden of langer geplaatst werden. Aan welk topic denk jij nog wel eens terug?

Zelf moet ik denken aan:

- een topic over iemand die in foetushouding in het park was achtergelaten

- iemand die met haar 'dametje' op het strand was en daar een man met Ferrrari en ander 'dametje' ontmoette

- iemand die zich zorgen maakte om een het gebruik van een vaginale afstandsbediening tijdens de seks
Ik moet ineens weer denken aan dat topic van een vrouw die voor de verjaardag van de buurvrouw een schaal hapjes had gemaakt.( flinke schaal vol)

Ze had het op tafel gezet gaat 5 minuten weg en toen was de schaal leeg.

Boerentapas noemde ze het (blokjes kaas, rolletjes ham met roomkaas dat werk).

Ach ja, IBI .

Ik schreef toen nog niet, ik las alleen maar. Maar wat heb ik gehuild zeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben veel kwijt.

Voor wie hadden we ook alweer geld ingezameld voor een kado? Was dat de gever van de reis??
quote:Lady-Voldemort schreef op zondag 21 juli 2013 23:05 Ach ja, IBI .

Ik schreef toen nog niet, ik las alleen maar. Maar wat heb ik gehuild zeg. Vertel ff. Ik weet het niet....
En heel lang geleden een topic van een meisje die van haar vriend niet naar de sauna mocht. Hij vond dat haar naakte lichaam alkeen voor hem bedoeld was. Later kwam hij zelf ook nog posten.

En het 'hoe hip te leven' met allerlei interieur en lifestyle tips van Leo.
quote:Bergje65 schreef op 21 juli 2013 @ 23:03:

Ibi?? help evenIkbenikenikbenertrotsop. Ze schrijft hier nog steeds en ze is zo dapper!
Ik heb een slecht geheugen, maar ik weet nog wel dat er ooit een topic was over iemand die wakker werd in een bed vol maden. Die waren door een gat in het plafond, waar de lamp hing, naar beneden gevallen in het bed. Die maden waren daar gekomen omdat er een dode muis in het plafond lag of zoiets. Jak!
Als ik vind dat ik moet sporten, ga ik liggen tot dat gevoel verdwijnt.
quote:Summerdance schreef op 21 juli 2013 @ 23:01:

[...]

Weet ik nog!

Geen vermakelijk topic maar wat heb ik gehuild, het topic van Ibi

Nee was niet het topic van IBI. Was van een andere forumster. (of bedoelde je niet de forumster die de reis aan een andere forumster had weggegeven?)

Even teruglezen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 juli 2013 @ 23:12:

[...]

Nee was niet het topic van IBI. Was van een andere forumster.Pardon?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Sofabedindezon schreef op 21 juli 2013 @ 23:08:

Ik heb een slecht geheugen, maar ik weet nog wel dat er ooit een topic was over iemand die wakker werd in een bed vol maden. Die waren door een gat in het plafond, waar de lamp hing, naar beneden gevallen in het bed. Die maden waren daar gekomen omdat er een dode muis in het plafond lag of zoiets. Jak!ja weet ik nog. Dat was een trolltopic
quote:Summerdance schreef op 21 juli 2013 @ 23:13:

[...]

Pardon?Ik las door. Zie dat het 2 dingen zijn waar je het over hebt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wil iemand het onderwerp van IBI vertellen? Of ligt dat gevoelig?
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 juli 2013 @ 23:15:

[...]

Ik las door. Zie dat het 2 dingen zijn waar je het over hebt.Ik dacht al, gaat Mleentje me nou vertellen om welke topic ik wel of niet mag huilen
quote:Summerdance schreef op 21 juli 2013 @ 23:24:

[...]

Ik dacht al, gaat Mleentje me nou vertellen om welke topic ik wel of niet mag huilen

Nee lieverd, sorry, ik las de 2 zinnen door

Wijntje erbij?
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 juli 2013 @ 23:26:

[...]

Nee lieverd, sorry, ik las de 2 zinnen door

Wijntje erbij?

Welja!

Oh en toch ook wel ons eigen HGT topic, ook daar lach ik me met grote regelmaat een nat kruis
Vermakelijk en tegelijk triest: topic Geen baan kunnen houden
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ook memorabel: de topics van Mimsey over Hero.

Toen ze ze schreef forumde ik nog niet. Maar later toen er nog eens naar verwezen werd (en ik haar ook ontmoet had) heb ik alsnog stukken gelezen.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ook een tranen van het lachen topic, van het meisje wat midden in de nacht thuis kwam en haar jas niet meer uitkreeg omdat de rits was vastgelopen
En wanneer was dat topic ook al weer: Live verslag van het in elkaar zetten van een IKEA bank.

Kan al wel zo lang geleden zijn dat de bank versleten is
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Er was ook eens iemand die last had van heel ernstige verstopping en toen was t best spannend wanneer 'het' eruit zou komen.....

(klinkt smerig maar dat was het niet, er werd echt meegeleefd)
quote:Summerdance schreef op zondag 21 juli 2013 23:40 Ook een tranen van het lachen topic, van het meisje wat midden in de nacht thuis kwam en haar jas niet meer uitkreeg omdat de rits was vastgelopenJaaaa. Die weet ik nog! Weer ff geleden hoor: 2 jaar of zo?
Ja! Die jas, haha! En ik heb ook erg gelachen om het mastubeertjes-topic.

Die maden uit het plafond vergeet ik ook nooit meer, ieuw.
Ik herinneren mij nog een topic sex of relatie pijler. Meisje kwam terug van lange reis in de rimboe. Alles laten staan qua schaamhaar, oksels en been haar. Vriend vond het sexy en vroeg nu of ze het zo wilde houden. Ze voelde zich erg oplaten met okselhaar dat onder zomerjurkje uitkwam. Hele discussies over wel/niet scheren volgden en wiens vriend ook wel van flink haat hield. Anyway, bleek toch ook trol.
quote:sondra_74 schreef op zondag 21 juli 2013 23:54 Ik herinneren mij nog een topic sex of relatie pijler. Meisje kwam terug van lange reis in de rimboe. Alles laten staan qua schaamhaar, oksels en been haar. Vriend vond het sexy en vroeg nu of ze het zo wilde houden. Ze voelde zich erg oplaten met okselhaar dat onder zomerjurkje uitkwam. Hele discussies over wel/niet scheren volgden en wiens vriend ook wel van flink haat hield. Anyway, bleek toch ook trol.Haat=haar
Nog niet zo lang geleden een heel topic gelezen over afschuwelijke date ervaringen. "Ik heb krentenbollen meegenomen zodat we naar een park kunnen waar jij me dan kunt aftrekken!" Ik kwam niet meer bij!
Als ik vind dat ik moet sporten, ga ik liggen tot dat gevoel verdwijnt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven