prostaat massage

05-07-2013 11:06 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al: prostaat massage.

Ik kwam het tegen in een ander topic en ik ben/was benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.

Op internet heb ik even zitten neuzen over hoe het nou precies moet maar ik kom er niet helemaal uit.... Kun je ook aftrekken tijdens dat je bezig bent of is dit niet fijn?

Vind een man het überhaupt fijn, deze vorm van 'massage'. Als ik het internet moet geloven krijgt hij een explosief orgasme.

Alvast bedankt voor de tips/opmerkingen
Fapfap
Hoezo nou weer fapfap. Ik zag dit ook in de topic voorbij komen die ik geopend heb en ik vroeg mij serieus hetzelfde af.

Hoe masseer je indd het beste de prostaat van een man. Is toch geen rare vraag voor als het nieuw voor je is?
Ik kan mijn prostaat nooit vinden
Geen idee maar ik zou zeggen probeer het eens? Pijp hem ofzo en stop dan je vinger in zijn kont? Merk je vanzelf of hij dat lekker vindt toch?;)
quote:hoelahoeper schreef op 05 juli 2013 @ 11:06:

De titel zegt het al: prostaat massage.

Ik kwam het tegen in een ander topic en ik ben/was benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.

Op internet heb ik even zitten neuzen over hoe het nou precies moet maar ik kom er niet helemaal uit.... Kun je ook aftrekken tijdens dat je bezig bent of is dit niet fijn?

Vind een man het überhaupt fijn, deze vorm van 'massage'. Als ik het internet moet geloven krijgt hij een explosief orgasme.

Alvast bedankt voor de tips/opmerkingenJa kan ook tijdens aftrekken/pijpen en of dat fijn is hangt geheel van de man in kwestie af...
Je kan ook op "prostaat melken" of "prostate milking" zoeken. Het lijkt mij iets heel interessant om minstens 1 keer te ervararen.
quote:domblondje schreef op 05 juli 2013 @ 11:59:

Geen idee maar ik zou zeggen probeer het eens? Pijp hem ofzo en stop dan je vinger in zijn kont? Merk je vanzelf of hij dat lekker vindt toch?;)Ik denk dat het inderdaad zo eenvoudig is. Gewoon proberen. Wel handig: laat meneer zich even van tevoren wassen en gebruik om je vinger een condoom met wat glijmiddel.
Alles is liefde
De penis en zak goed afbinden met een koord en dan de slapende oester zachtjes masseren. Zeker weten dat die man dan explodeert van onderen
zeg niet altijd wat je denkt , denk na wat je zegt ;-)
Zal wel even informeren of de man in kwestie het lekker vindt, voor een hoop hetero mannen is het not done.
quote:jaja8080 schreef op 22 juli 2013 @ 12:30:

Zal wel even informeren of de man in kwestie het lekker vindt, voor een hoop hetero mannen is het not done.Ik denk dat de meeste hetero-mannen er onwennig tegenover staan. Als ze het eenmaal hebben meegemaakt, verliezen ze hun schroom al snel.
Alles is liefde
Verschilt heel erg per man, heb er wel eens één getroffen die er open over sprak en later nog iemand. In dit geval geen grote dildo's of iets dergelijks maar inderdaad gewoon een vinger of rimmen (doe je met je tong, likken en een beetje erin). Hij was altijd heel schoon en ik vond het best geil dat hij er zo van genoot, was leuk om te doen. Ik deed het in combinatie met aftrekken en pijpen.
quote:eefje1980 schreef op 23 juli 2013 @ 02:53:

Verschilt heel erg per man, heb er wel eens één getroffen die er open over sprak en later nog iemand. In dit geval geen grote dildo's of iets dergelijks maar inderdaad gewoon een vinger of rimmen (doe je met je tong, likken en een beetje erin). Hij was altijd heel schoon en ik vond het best geil dat hij er zo van genoot, was leuk om te doen. Ik deed het in combinatie met aftrekken en pijpen.Wauw, wat voor tong heb jij dat je zover kan komen
quote:charlene1984 schreef op 22 juli 2013 @ 17:28:

[...]

Ik denk dat de meeste hetero-mannen er onwennig tegenover staan. Als ze het eenmaal hebben meegemaakt, verliezen ze hun schroom al snel.

Het is vaak zo dat de vrouw er erg onwennig tegenover staat, hetgeen ook geldt voor gebruik van een voorbind.

Mannen die het fijn vinden brengen het daarom niet vaak ter sprake in een relatie.
Haha helaas had het al een tijdje geleden voorgelegd aan hem, maar duidelijk geen interesse! Hij stond te gruwelen bij het idee, nou dan niet toch ;). Haha
Maar HOE geef je nou zo'n massage? Net als bij een vrouw haar Gspot of wat? De zogenaamde kom hier beweging. 1 vinger? Of 3?

Lijkt mij dat TO daar graag antwoord op wilt hebben.
quote:cinnamonnswirl schreef op 23 juli 2013 @ 10:31:

Maar HOE geef je nou zo'n massage? Net als bij een vrouw haar Gspot of wat? De zogenaamde kom hier beweging. 1 vinger? Of 3?

Google mijn beste vriend.

http://deslaunge.com/wp-c ... 2/11/prostate_massage.gif
quote:cinnamonnswirl schreef op 23 juli 2013 @ 10:31:

Zou wat glijmiddel gebruiken, de een zou 1 vinger lekker vinden de andere 3 ligt aan man.

Lees dit stukje maar. http://prostaatmassage.nu/
Een prostaatmassage kan prima met een dildo. Je kunt het beste een beetje zachtjes ertegenaan wrijven en of met een vinger met latexhandschoentje naar binnen gaan. Met de middelvinger de prostaat aftasten en vraag aan de ontvanger wat hij voelt enz. Met veel glijmiddel eerst voorzichtig langs de sluitspier!

Een combinatie aftrekken en prostaat massage werkt super! En het is gewoon erg lekker.
Mijn huidige SV heeft mij verteld dat hij op deze wijze het meest geweldige orgasme ever kan bereiken, en heeft mij gevraagd of ik dit niet 'raar' vind.

Raar? Nee, anatomisch gezien niet nee, maar ik moet toegeven dat ik het van andere mannen nooit gehoord heb. Op het net lees je er genoeg over hahaha.

Ik doe het tijdens het pijpen, ik zorg dat mijn nagels kortgeknipt zijn en heb wat glijmiddel binnen handbereik.

Dan voorzichtig zijn anus stimuleren en vervolgens met 1 vinger nar binnen glijden. Wanneer mijn vinger er bijna helemaal in zit voel ik een soort knobbeltje, en daar wrijf ik dan over. Vriend vindt het súper En ik ben blij hem dit plezier te kunnen doen
misschien heel maf hoor dat ik het vraag...maar ben je nooit bang dat je een bruine vinger eruit haalt valeryana.. ok ik ben waarschijnlijk ouderwets maar als er een vinger naar binnen gaat..lijkt mij dat je zo een billen bij elkaar gevoel krijgt :O ben trouwens een vrouw ;)
quote:doremi01 schreef op 04 augustus 2013 @ 23:44:

misschien heel maf hoor dat ik het vraag...maar ben je nooit bang dat je een bruine vinger eruit haalt valeryana.. ok ik ben waarschijnlijk ouderwets maar als er een vinger naar binnen gaat..lijkt mij dat je zo een billen bij elkaar gevoel krijgt :O ben trouwens een vrouw ;)Gebeurt dat bij jou als je anale sex hebt?
ik doe niet aan anale seks! te pijnlijk maar dat was de vraag niet!
Moet bekennen dat het best lekker is. Mijn vrouw begon ooit daar te spelen en het voelde heerlijk. Overigens heeft ze het al een aantal jaren niet meer gedaan.
quote:hmmmmguy schreef op 06 augustus 2013 @ 20:00:

Moet bekennen dat het best lekker is. Mijn vrouw begon ooit daar te spelen en het voelde heerlijk. Overigens heeft ze het al een aantal jaren niet meer gedaan.En toen dacht je, ik wil er zo graag over praten dat ik speciaal vandaag een account op Viva aanmaak ....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven