Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/schijn zwanger of bevallen in de Showbizznizz

30-11-2012 19:31 3702 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor een nieuw topic!

Leef en roddel hier mee over de aanstaande moeders en vaders in showbizzland & hun nieuwbakken beebs
Stressed is just desserts spelled backwards
Als het een jongen wordt;

Daniël Charlie William Henry
quote:LouisaVuitton schreef op 22 juli 2013 @ 09:27:

Horen we dan ook gelijk de naam of horen we pas een paar dagen later dat Princess Sophie geboren is?Geslacht en gewicht wordt bekend gemaakt op schildersezel buiten Buckingham Palace.
Ik denk een meisje

Alexandra Elizabeth Diana Caroline

of

Georgiana Mary Diana Phillipa

Nou, er is vast wel één naam goed...
Schiet nou ohooooop met die baby. Moet gebeuren voor Elizabeth naar bed gaat anders moeten we tot morgenochtend wachten

Mijn weeen begonnen rond dezelfde tijd trouwens en dochter was er om 21.30. Dus er is nog hoop
De zoon van Will en Kate is er hoor!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa het is een jongetje! En om 4.24 al, mooie snelle bevalling.
Jaaaaaaa hij is er! Ik dacht écht een meisje.. Ik heb het ook altijd fout (ook bij mezelf). Ben benieuwd naar de naam.
Kate Middleton bevallen van zoon

Kate Middleton is bevallen van haar eerste kind. De vrouw van prins William is maandag bevallen van een zoon in een ziekenhuis in Paddington, Londen.

Dat bevestigt Buckingham Palace.

De hertogin van Cambridge werd maandagochtend overgebracht naar het St Mary's Hospital, waar zij beviel van een gezonde zoon. De baby weegt iets minder dan vier kilogram.

In hetzelfde ziekenhuis beviel Diana iets meer dan dertig jaar geleden van prins William.

Het kind van prins William en Kate is de eerste die de titel prins van Cambridge heeft gekregen. De burgemeester van de stad noemde het eerder 'een eer' voor de stad en de inwoners.

Misselijkheid

In december 2012 werd bekend dat Kate in verwachting was, toen zij werd opgenomen in het King Edward VII Hospital vanwege misselijkheid.

Naar verluidt zou de hertogin op het moment dat het bekend werd nog net geen drie maanden zwanger zijn geweest.

Geslacht

Het geslacht van de baby hield de media lange tijd bezig. Middleton zou zich in maart versproken hebben toen zij een teddybeer aannam van iemand: "Bedankt, die neem ik mee voor mijn d.."

Later wees het erop dat de baby een prins zou worden, toen volgens verschillende Britse media prins Harry en prinses Eugenie hadden geroepen dat er een zoon op komst was.

Relatie

Kate en William gaven elkaar in april 2011 het jawoord, nadat ze in 2002 een relatie kregen. In 2007 zouden de twee kort uit elkaar zijn geweest, om enkele maanden later weer bij elkaar te komen. De twee verloofden zich in oktober 2010 in Kenia.
King Arthur lijkt me wel leuk
Of Baldrick

Daniel George Spencer Charles.
Star. Ik begrijp 17.24 uur. Twee uur later dus.
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 22 juli 2013 @ 21:47:

Star. Ik begrijp 17.24 uur. Twee uur later dus. 16.24 Engelse tijd
Dan zou het 5.24 uur moeten zijn, niet 4.
Basil
Ik hoop dat hij Spencer heet.

Maar dat zal vast niet mogen van de Queen.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Lebowski schreef op 22 juli 2013 @ 21:54:

Basil
Anyway, cheers!

quote:GiuliettaCapuletti schreef op 22 juli 2013 @ 21:47:

Star. Ik begrijp 17.24 uur. Twee uur later dus. It's a BOY! Duchess of Cambridge gives birth to healthy baby and future King weighing 8lb 6oz at 4.24pm with proud Prince William by her side
Huh? Okee, ik dacht echt dat er wat anders stond.
Tssssssssk

He will now take two weeks' paternity leave and accept the full entitlement of £136.78 per week
Ik vind die officiële aankondiging zo op die ezel voor het paleis wel heel leuk trouwens
Was dat op het nieuws Star? Ik wil de ezel ook zien!
James Jeremy Richard ook heel koninklijk trouwens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven