De Commune

30-07-2013 16:06 1450 berichten
Einer kletstopic wer wir nicht uber Foto's sprechen. Wir sprechen auch nicht over der Sims want nicht jedereen kan das spielen auf ihren Computer.
Alle reacties Link kopieren
@ Scamp al wat gehoord van de dierenarts? Ik hoop dat het niks ernstigs is En dan ook nog in het weekend...

Zo ben weer terug... 43 km in de beentjes op de racefiets en trots op mezelf. Gisteravond had ik alle smoezen uit de kast getrokken om vandaag niet te gaan fietsen (o.a. herinneringen aan een zekere in zelfmedelij zwelgende Duitser die me nu vage appjes loopt te sturen) maar toen werd ik wakker en dacht 'geen gezeik...gaan met die errr BANAAN'

Nu lekker even chillen en dan de auto in naar mijn beste vriendin. Die heb ik al veel te lang niet gezien en ik weet nu al dat het weer lachen gieren brullen gaat zijn.
Let love rule!
Have fun Tashy!

Scamp: Weet je al wat??
Scamp, heb je al iets van de dierenarts gehoord? :(
Liever elitair dan een pauper!
Koffers gepakt, we zijn er klaar voor!
quote:ThunderassMan schreef op 03 augustus 2013 @ 09:31:

[...]

Is dat toevallig dezelfde fabriek als waar Willem1959 werkt? Dan zou je brommerpoolen kunnen overwegen!

Ik dacht al waar blijft ie

En Scampi, ik ga voor je duimen dat het meevalt met je woefbast. Zo rottig als je je zorgen maakt om een huisdier, Vooral omdat die stomme beesten niet kunnen zeggen wat ze dwars zit .
quote:pimpelmeesje67 schreef op 03 augustus 2013 @ 22:21:

Koffers gepakt, we zijn er klaar voor!Have fun lieffie!
Veel plezier pimpelmees!

Yellow, onze foto's zijn alweer weg van google. Dag roem.
Liever elitair dan een pauper!
Scamp , weet je al meer?

Tashy
Zinloze shizzle voor gevorderden : nagels beschilderen om dit tijdstip. Zwart met polkadots. Omdat het kan.
Let love rule!
.
Ok...
Let love rule!
Zwart met polkadots? Hoe doe je de polkadots?
Ha oddjobox, de man die in raadselen spreekt is er weer.

Kalli, mooi kut is dat

Was ik eindelijk beroemd?!?!?

Lady V ,knap van je dat je zo ver gefietst heb in deze hitte! You go girl!

Scamp, is er al meer duidelijkheid over je huisdier?

Ik heb hondje van zus te logeren vandaag. Hij slaapt eigenlijk vooral (hij is oud). Maar toen hij gebracht werd vanochtend 5 uur wilde hij uiteraard opeens wel spelen en druk doen....
Ik heb het zo heerlijk naar mijn zin thuis, de sfeer is zo relaxed, met alle ramen open en dat briesje door het huis en dat mooie gouden licht en een muziekje aan.

Je zou denken dat buiten lokt....
*ligt kwijlend met duim in bed en weet niets van een bestaan dat kennelijk 'buiten' heet*
quote:yellowlove2punt0 schreef op 04 augustus 2013 @ 12:49:

*ligt kwijlend met duim in bed en weet niets van een bestaan dat kennelijk 'buiten' heet*Heb je het wel een beetje naar je zin?
Hahaha ik wel hoor, net als jij toch Heb hondje op bezoek dus ben eigenlijk wel al buiten geweest voor uitlaten, maar vind het binnen ook heerlijk, ventilator aan, koud drankje erbij, serie op. Ja hoor, dit is een goede dag!
Ik ben al naar een afrika festival geweest. lekker kruiden gekocht! en een sari. Daarna gezwommen in de donau, maar nu heb ik een beetje koppijn, het was toch wel erg warm.

net een uurtje in de hangmat gelegen. en nu ga ik mijn jurk afmaken!
Vandaag, net als afgelopen 2 weken, voornamelijk buiten gezeten met af en toe een uitstapje naar m'n zwembadje. Heerlijk in de schaduw, ijsje d'rbij, koel drankje, hondjes waakzaam om me heen, beetje verstandig forummen. Ja, TAM komt z'n vrije warme dagen wel door.
quote:yellowlove2punt0 schreef op 04 augustus 2013 @ 12:49:

*ligt kwijlend met duim in bed en weet niets van een bestaan dat kennelijk 'buiten' heet*
quote:ThunderassMan schreef op 04 augustus 2013 @ 16:04:

[...]

Tam, ik heb mijn laatste post over wiskunde ge-edit. Het drong nu pas tot me door dat die post op verschillende manieren te vertalen is en dat is niet de bedoeling. Ik blijf wel graag eerlijk.

Het blijft touché.
Sorry liefjes, we hebben de hele nacht met haar opgezeten, vandaag geen fut gehad dus.

De dierenarts zegt dat het klinkt als een combi van flinke loopsheid/ schijn zwangerschap.

Ze is niet ziek gelukkig en eet weer normaal.

Ze maakt nesten in alles. Haar bed, grasveld, vloerbedekking

We kijken het dus nog even aan want als het wel een infectie is dan zijn ze eigenlijk altijd ziek.
quote:Cateautje schreef op 04 augustus 2013 @ 17:33:

[...]

Tam, ik heb mijn laatste post over wiskunde ge-edit. Het drong nu pas tot me door dat die post op verschillende manieren te vertalen is en dat is niet de bedoeling. Ik blijf wel graag eerlijk.

Het blijft touché.

Ik ga ff checken.

(ik geef trouwens al jaren wiskunde bijles)
quote:Cateautje schreef op 04 augustus 2013 @ 17:33:

[...]

Het blijft touché.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven