De Commune
zaterdag 3 augustus 2013 om 13:32
@ Scamp al wat gehoord van de dierenarts? Ik hoop dat het niks ernstigs is En dan ook nog in het weekend...
Zo ben weer terug... 43 km in de beentjes op de racefiets en trots op mezelf. Gisteravond had ik alle smoezen uit de kast getrokken om vandaag niet te gaan fietsen (o.a. herinneringen aan een zekere in zelfmedelij zwelgende Duitser die me nu vage appjes loopt te sturen) maar toen werd ik wakker en dacht 'geen gezeik...gaan met die errr BANAAN'
Nu lekker even chillen en dan de auto in naar mijn beste vriendin. Die heb ik al veel te lang niet gezien en ik weet nu al dat het weer lachen gieren brullen gaat zijn.
Zo ben weer terug... 43 km in de beentjes op de racefiets en trots op mezelf. Gisteravond had ik alle smoezen uit de kast getrokken om vandaag niet te gaan fietsen (o.a. herinneringen aan een zekere in zelfmedelij zwelgende Duitser die me nu vage appjes loopt te sturen) maar toen werd ik wakker en dacht 'geen gezeik...gaan met die errr BANAAN'
Nu lekker even chillen en dan de auto in naar mijn beste vriendin. Die heb ik al veel te lang niet gezien en ik weet nu al dat het weer lachen gieren brullen gaat zijn.
Let love rule!
zaterdag 3 augustus 2013 om 22:22
quote:ThunderassMan schreef op 03 augustus 2013 @ 09:31:
[...]
Is dat toevallig dezelfde fabriek als waar Willem1959 werkt? Dan zou je brommerpoolen kunnen overwegen!
Ik dacht al waar blijft ie
En Scampi, ik ga voor je duimen dat het meevalt met je woefbast. Zo rottig als je je zorgen maakt om een huisdier, Vooral omdat die stomme beesten niet kunnen zeggen wat ze dwars zit .
[...]
Is dat toevallig dezelfde fabriek als waar Willem1959 werkt? Dan zou je brommerpoolen kunnen overwegen!
Ik dacht al waar blijft ie
En Scampi, ik ga voor je duimen dat het meevalt met je woefbast. Zo rottig als je je zorgen maakt om een huisdier, Vooral omdat die stomme beesten niet kunnen zeggen wat ze dwars zit .
zondag 4 augustus 2013 om 12:35
Ha oddjobox, de man die in raadselen spreekt is er weer.
Kalli, mooi kut is dat
Was ik eindelijk beroemd?!?!?
Lady V ,knap van je dat je zo ver gefietst heb in deze hitte! You go girl!
Scamp, is er al meer duidelijkheid over je huisdier?
Ik heb hondje van zus te logeren vandaag. Hij slaapt eigenlijk vooral (hij is oud). Maar toen hij gebracht werd vanochtend 5 uur wilde hij uiteraard opeens wel spelen en druk doen....
Kalli, mooi kut is dat
Was ik eindelijk beroemd?!?!?
Lady V ,knap van je dat je zo ver gefietst heb in deze hitte! You go girl!
Scamp, is er al meer duidelijkheid over je huisdier?
Ik heb hondje van zus te logeren vandaag. Hij slaapt eigenlijk vooral (hij is oud). Maar toen hij gebracht werd vanochtend 5 uur wilde hij uiteraard opeens wel spelen en druk doen....
zondag 4 augustus 2013 om 15:54
zondag 4 augustus 2013 om 17:33
zondag 4 augustus 2013 om 17:40
Sorry liefjes, we hebben de hele nacht met haar opgezeten, vandaag geen fut gehad dus.
De dierenarts zegt dat het klinkt als een combi van flinke loopsheid/ schijn zwangerschap.
Ze is niet ziek gelukkig en eet weer normaal.
Ze maakt nesten in alles. Haar bed, grasveld, vloerbedekking
We kijken het dus nog even aan want als het wel een infectie is dan zijn ze eigenlijk altijd ziek.
De dierenarts zegt dat het klinkt als een combi van flinke loopsheid/ schijn zwangerschap.
Ze is niet ziek gelukkig en eet weer normaal.
Ze maakt nesten in alles. Haar bed, grasveld, vloerbedekking
We kijken het dus nog even aan want als het wel een infectie is dan zijn ze eigenlijk altijd ziek.
zondag 4 augustus 2013 om 17:47
quote:Cateautje schreef op 04 augustus 2013 @ 17:33:
[...]
Tam, ik heb mijn laatste post over wiskunde ge-edit. Het drong nu pas tot me door dat die post op verschillende manieren te vertalen is en dat is niet de bedoeling. Ik blijf wel graag eerlijk.
Het blijft touché.
Ik ga ff checken.
(ik geef trouwens al jaren wiskunde bijles)
[...]
Tam, ik heb mijn laatste post over wiskunde ge-edit. Het drong nu pas tot me door dat die post op verschillende manieren te vertalen is en dat is niet de bedoeling. Ik blijf wel graag eerlijk.
Het blijft touché.
Ik ga ff checken.
(ik geef trouwens al jaren wiskunde bijles)
zondag 4 augustus 2013 om 17:52