De Commune

30-07-2013 16:06 1450 berichten
Einer kletstopic wer wir nicht uber Foto's sprechen. Wir sprechen auch nicht over der Sims want nicht jedereen kan das spielen auf ihren Computer.
quote:ThunderassMan schreef op 04 augustus 2013 @ 17:52:

[...]

Ik ben in feite te chaotisch omdat ik er van alles bij haal dat niet regelrecht met de bron te maken heeft. Dat blijkt ook wel uit de manier waarop ik op je som in ging. Ik haalde gelijk, die broer erbij.
Als je het maar van je zelf weet, is er niets aan de hand.
quote:ThunderassMan schreef op 04 augustus 2013 @ 17:56:

Als je het maar van je zelf weet, is er niets aan de hand.

Al die variabelen komen me goed van pas, zolang het niets met wiskunde van doen heeft.

Sorry voor het misverstand.

Edit: Toch niet weer een misverstand hè.
Misverstand? Sorry? Ben je nou helemaal betoeterd? Ik vond het haske gezellig/leuk.

Overigens ben ik precies andersom: ik weet snel iets te ontleden tot de kern, waarbij ik soms allerlei variabelen mis.
quote:ThunderassMan schreef op 04 augustus 2013 @ 18:14:

Misverstand? Sorry? Ben je nou helemaal betoeterd? Ik vond het haske gezellig/leuk.

Overigens ben ik precies andersom: ik weet snel iets te ontleden tot de kern, waarbij ik soms allerlei variabelen mis.

Met wiskunde zal dat de uitkomst definitief bepalen. Lastige.

Ik kan op mijn gebied dan nog wat rondvogelen .
Hmmmm, Led Zeppelin op de radio met Kasjmir. Ik word daar zoooooo blij van.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben mijn camera kwijt! en ik wilde ent een foto van mij jurk maken.
quote:Scamp schreef op 04 augustus 2013 @ 17:40:

Sorry liefjes, we hebben de hele nacht met haar opgezeten, vandaag geen fut gehad dus.

De dierenarts zegt dat het klinkt als een combi van flinke loopsheid/ schijn zwangerschap.

Ze is niet ziek gelukkig en eet weer normaal.

Ze maakt nesten in alles. Haar bed, grasveld, vloerbedekking

We kijken het dus nog even aan want als het wel een infectie is dan zijn ze eigenlijk altijd ziek.Succes ermee Scamp! Gelukkig geen infectie..
Ik kijk nu iCarly :P. Heel niveau :P
Ik heb het heerlijkste weekend ooit gehad...

jammer dat weekenden maar 2 dagen duren!
quote:TequilaVixen schreef op 04 augustus 2013 @ 19:13:

Ik heb het heerlijkste weekend ooit gehad...

jammer dat weekenden maar 2 dagen duren!

Stom he :(
Ja echt stom!

Maar in de toekomst zullen we elk weekend samen zijn, mijn lief heeft dit weekend verteld dat hij een baan in Nederland gaat zoeken en hier wil komen wonen *zucht*.
Wat fijn tequila!

Gaan jullie dan ook samenwonen?
Hangt er vanaf hoe lang het duurt allemaal. Ik zit in de WSNP, nog een jaar, dan is het wel fijn om alles nog gescheiden te houden. Daarna willen we in ieder geval wel samen wonen.
Spannend Tequilla! Vanuit welk land komt hij hierheen?
Niet van ver hoor, uit België
Tequila wat leuk voor je !!

Hoop dat je snel vd ellende van WSNP af bent, wat rot voor je. En dan.... een verse nieuwe start met je geliefde

Hoe is de jurk geworden Hopz?
quote:TequilaVixen schreef op 04 augustus 2013 @ 19:30:

Hangt er vanaf hoe lang het duurt allemaal. Ik zit in de WSNP, nog een jaar, dan is het wel fijn om alles nog gescheiden te houden. Daarna willen we in ieder geval wel samen wonen.Wat romantisch dat je lief naar NL komt! En die WSNP is inderdaad heel vervelend, ik ben tenminste blij dat het bij mij nooit zo ver gekomen is al heb ik er wel tegenaan gezeten. Maar aan de andere kant: een jaar is toch zo voorbij? Sprak opoe . En je hebt nu tenminste wel echt iets om naar uit te kijken!
ja de jurk is vet! ik zal ff een vergelijkbaar plaatje zoeken.

maar dan korter en mooier en paars

Als ik mijn camera terug vind, maak ik wel een foto.

Tequila, een jaar is zo voorbij hoor!

Hier is het net gaan onweren, heerlijk koel!
Wat een lieve reacties dank jullie!

Een jaar is zeker zo voorbij, heb er al 2 jaar opzitten dus ik ben al ver over de helft. Inmiddels ben ik al zo goed in koopjes scoren in de supermarkt dat ik soms zelfs geld overhoud voor andere dingen.

Maar ik kan niet wachten tot volgend jaar, dan heb ik in één klap 500 euro per maand meer te besteden, ik denk dat ik me dan miljonair voel hahaha. (en mijn schulden waren niet enorm hoog, ik zat twee jaar terug alleen in een situatie waarin ik niets kon aflossen, dus waarschijnlijk heb ik volgend jaar ook nog wat gespaard omdat ik nu zoveel geld in de boedelrekening stort elke maand).
oh wat fijn opeens 500 eurp permaand extra! dan voel je je waarschijnlijk heel rijk!

(in mijn hopelijk nieuwe baan ga ik dat ook meer verdienen)
Ik zou van gekkigheid niet weten waar te beginnen met uitgeven . We krijgen nog wel een flinke bult geld terug van de belasting, maar die gaat meteen door naar de spaarrekening, omdat er ook nog verhuisd moet worden en zo. Vervelend hoor, zo'n verstandige man .
hahaha ja mijn extra loon gaat ook direct naar de spaarrekening, Voor een auto /bruiloft.
Haha ja ik droom regelmatig over alles wat dan kan

Maar ik begin maar gewoon bij de basisdingen (bijvoorbeeld eindelijk weer goed ondergoed in plaats van goedkoop ondergoed).

Nou ja, en een feest, omdat ik dan iedereen kan bedanken die me deze jaren steunt
Oh, ik zweer bij Zeeman-ondergoed, al word ik miljonair. Maar ik snap je wel hoor. Altijd elk dubbeltje drie keer om moeten keren is gewoon niet gezellig. Het is ook niet erg of zo, maar het is niet gezellig.

Ik ben in ieder geval heel blij voor je dat er licht gloort aan de horizon!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven