De Commune

30-07-2013 16:06 1450 berichten
Einer kletstopic wer wir nicht uber Foto's sprechen. Wir sprechen auch nicht over der Sims want nicht jedereen kan das spielen auf ihren Computer.
ooh mooi jurk hopz. Hoop dat je de camera snel vindt en dan wil ik natuurlijk een kiekje van jouw creatie!

En Tequila, wat zal dat fijn zijn straks idd, 500 euro per maand meer! Heerlijk. Je bent idd al dik over de helft, supergoed van je .
Alle reacties Link kopieren
Tequila, ik ben vorig jaar in Juni uit de WSNP gekomen en dat is zo'n heerlijk gevoel.

Geld uitgeven daarna is best wel lastig, vond ik

Nu gaat dat makkelijker en ik kan perfect budgetteren en boekhouden haha
quote:Scamp schreef op 04 augustus 2013 @ 22:20:

Tequila, ik ben vorig jaar in Juni uit de WSNP gekomen en dat is zo'n heerlijk gevoel.

Geld uitgeven daarna is best wel lastig, vond ik

Nu gaat dat makkelijker en ik kan perfect budgetteren en boekhouden haha

Kijk, zo zie je maar weer .

Mag ik hier trouwens nog even om raad vragen? Ik heb vanavond mijn teennagel er half afgetrokken met de deur van de vriezer (vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan), en die is nu dus helemaal blauw en behoorlijk pijnlijk. Zeg maar zo pijnlijk dat een sok al geen optie is, laat staan die werkschoenen met stalen neuzen die ik morgen weer aan moet. Iemand tips? Ik zat zelf te denken aan intapen, maar ik jodel al als ik eraan denk. En ziek melden lijkt me ook geen optie .
Auwwwwwwwww

Laat nagini er even op sabbelen

Sorry, geen zinnige oplossing voor je. Wel een
Aaaauuuuuw, ik krijg gewoon plaatsvervangend pijn. Tenen doen al altijd zoveel meer pijn als er iets mee is dan de rest van je lichaam.

Ik heb ook niet echt een oplossing. Misschien kun je het koelen zodat de zwelling afneemt en dan tapen?
Ai Lady dat lijkt me pijnlijk. Ik vrees toch intapen.Kan iemand het voor je doen? Het is namelijk nogal lastig om jezelf echt pijn te doen vind ik (dan stop je ) maar als iemand anders snel en vakkundig te werk gaat dan wil het wel. Ik zou het toch intapen om dat nagelbed of hoe dat ook heet te beschermen. Of dikke pleisters eroverheen plakken eerst en dan intapen?
Er is niet echt een zwelling, het is meer een massa gestold bloed die zich onder mijn nagel heeft opgehoopt (excuses aan de tere zieltjes alhier). Ik denk dat ik straks maar ga slapen met mijn voetje op een kussentje, ik slaap op mijn buik en de aanraking van de matras is ook al te veel. En dan morgen toch maar jodelend tapen, zodat mijn poezelige teentje toch enigszins beschermd wordt tegen die stalen neus. Wat een stomme problemen kan een mens toch hebben zeg
Goed idee Yellow, ik ga mijn man laten tapen! Die is behoorlijk hardvochtig van aard, dus dan hebben we het maar gauw weer gehad.

Bedankt voor het medeleven allemaal .
Auw LV

Hier ook geen doortastende adviezen, ja man inschakelen is een goeie.

Hier nog een half jaar WSNP, het is echt omgevlogen tot nu toe. Fijnste vind ik straks dat ik niet meer afhankelijk ben van ex. Als de schulden hoofdelijk gesplitst hadden kunnen worden destijds (dan komt de helft van de schuld op alleen jouw naam te staan en heb je niks maar dan ook niks meer met ex te maken) had ik dat met liefde gedaan, en tot de laatste cent afbetaald al had dat jaren geduurd, maar dat doen banken niet snel omdat ze dan meer risico lopen.
anoniem_128241 wijzigde dit bericht op 04-08-2013 23:58
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Tequila leuke post over jouw weekend
Zo ben weer terug van Castlefest. Was super gezellie maar mn vrienden hadden me aan een gozer gekoppeld die op papier de perfecte man voor me moest zijn. En dat was ie ook. Dr Who shirtje aan... leuke kop erop... en toen deed ie zijn mond open. Helaas.

Ik mis mijn Duitser. Hele dag rondgelopen met Oh I wish you were here... in mijn hoofd. Kak. Hopelijk gaat het over. Hopeloos verliefd zijn op iemand die vervolgens zo vaag doet is gewoon kut met peren.

Ga morgen even de rest bij lezen ben ik nu te gaar voor haha
Let love rule!
LV: succes ermee! Jeetje, zo op de vroege morgen is t heeeel ranzig. :p.

Tashy het is idd kut met peren. Ik vind dat hij die waardeloze gevoelens eens op zij moet zetten en zien wat hij laat lopen!
Tashy klote voor je meid. Echt zo jammer want ik lees gewoon dat je helemaal gek van hem bent.

LV heb je de tapesessie overleeft?
Ik kom even vanuit Griekenland!
Zwaai Pimpel!
]^*}*]%^@¤¤&@@&¤#^%!!?

Krijg net een appje. In t Duits. Of ik haar vriend met rust wil laten. W T F. Terug proberen te bellen maar geen gehoor.
Let love rule!
What the Fuck!

JezusMaria te paard. Wat een lul. Gewoon een vriendin dus!
Nou dan weet je iig wel zeker dat je klaar met 'm bent.
:'-(((((((( ik ben sprakeloos
Let love rule!
Ik ben / was zoooooo verliefd
Let love rule!
Ja dat kan ik me voorstellen. Wat een weggewaaid dakraam. Nouja, misschien maakt dit het makkelijker voor je om over hem heen te komen. (ik ga nu naar huis, maar ik ben over 30 min terug om te kijken hoe het met je is)
Jezus. Wat een &(*%&#)#@! Sorry. Maar een weggewaaid dakraam is nog zacht uitgedrukt..
Ik was vrij vandaag. Zit bij een vriendin Dr Who te kijken. Straks maar huis rijden. Maar goed dat ik blut ben. Ben in staat naar m te rijden en m de huid vol te schelden. Maar dan verlaag ik me.
Let love rule!
Gatver! Dat verklaart het gezaag over timing wel.....
Ja inderdaad. Wat een gelul dit. Pffft.
Let love rule!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven