ben anders denk ik

09-08-2013 13:46 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb morgen een bruiloft rokje,panty mooie schoenen. Het is voor het eerst dat ik in een rokje draag.

Ik kan niet anders want het is de bruiloft van mijn zus en ze trouwt in de kerk.

Ik voel mij totaal geen vrouw en dat gevoel wordt steeds erger.

Opmaken benen ontharen en vanochtend heeft mijn tante mijn wenkbrauwen geepilleerd deze dingen horen niet bij mij ik voel mij doodongelukkig.

Ik krijg het gevoel dat ik in een verkeerd lichaam zit.

Dat gevoel maakt mij zo onzeker en verdrietig.

Marloes.
Dan trek je toch een leuk pak aan?
Hoe zou je je zekerder en gelukkiger voelen?
Hoe oud ben je?

Niet iedere vrouw houdt van tutten en rokjes, dat hoeft nog niet te betekenen dat je in een verkeerd lichaam zit. Heb je geen leuke pantalon in de kast met een blouse oid. Het is zelfs nu ook nog niet te laat om iets nieuws te kopen.
Voel je je geen vrouw of voel je je geen vrouw omdat je niet zo van de vrouwendingen bent?
Hè Marloes, wat klote voor je!

Voelde je je ook al zo toen je vroeg naar de tips voor een panty?

Het kan wel zijn dat je zus allemaal verwachtingen heeft over hoe je er uit moet zien op haar feest, maar ik denk dat ze het leuker vindt dat jij een zonnetje bent in pak, dan verdrietig in de kleren waar je je niet in thuis voelt.
Tutten is niet voor iedereen, dus dat jij dat niet in je hebt, wil nog niet zeggen dat je in een verkeerd lichaam zit.

Talloze vrouwen gaan door het leven in een broek en zonder make up.

Zorg er voor dat jij ook een leuke dag hebt en trek een mooie pantalon aan met een leuk shirt, waar je je lekker in voelt.

Veel plezier gewenst op de mooie dag.
Lieve Marloes.

Ga naar de winkel en haal een mooie broek waar jij je prettig in voelt.

Het is toch niet de bedoeling van een bruiloft dat de zus van de bruid verdrietig is omdat haar outfit en make-up haar onzekerheden bevestigd?

Knuffel
Wat lief en stoer van je dat je dat voor je zus doet.

Waarschijnlijk ga je nu dat rokje toch al aan doen, maar weet voor een volgende keer dat je je echt niet per sé in rokje of jurk hoeft te hijsen om er netjes en feestelijk uit te zien!

Heel veel sterkte!
Als iemand in de kerk trouwt, is het meestal not done om als vrouw in een broek te lopen, vrij ongepast.
Penelope, dan ga je naar een andere kerk dan ik.
@penelope, dat hangt echt van de kerk af.

Maar dan nog, een kerk waar jij te gast bent als bruiloftsgast kan je niet weigeren om een broek.

Marloes, ga voor feestelijke kleding waar jij je prettig in voelt. En als je echt het gevoel hebt in het verkeerde lijf te zitten, raad ik je aan er met een professional over te praten. Over zoiets als je eigen identiteit zou je niet ongelukkig moeten zijn
Waar zit de any-key?
Houston +1
Relativeer, het is één dagje van je leven en je doet er anderen een plezier mee. Erna hoeft het niet meer toch? Laat je weer lekker je haar groeien joh. Soms moet je ook gewoon echt even iets proberen voor je echt weet wat je ervan vind.

(Ik moet op mijn werk een uniform aan, stijf warm en vervelend saai.... ik kan er nog steeds niet aan wennen, en ik 'moet' dat 5 dagen per week. De boodschap hier is; je moet wel eens meer iets doen waar je niet zelf voor kiest)
Lorem Ipsum
quote:Penelope_ schreef op 09 augustus 2013 @ 14:09:

Als iemand in de kerk trouwt, is het meestal not done om als vrouw in een broek te lopen, vrij ongepast.

Nou, dat is nogal een algemene uitspraak. We weten toch helemaal niet in wat voor kerk de zus van TO gaat trouwen?

Volgens mij moet het wel aardig richting zwarte kousen gaan, wil een pak of een nette pantalon met blouse echt ongepast zijn.
Trek gewoon 'n broek met 'n tuniek aan. Heeft geen zin jezelf in 'n ongemakkelijk kledingstuk te wurmen puur omdat het zo hoort. Vrouwen zijn gelukkig niet verplicht 'n rok te dragen, dus doe niet mee om dat beeld in stand te houden als je je er niet lekker bij voelt. Gooi die rok dus weg en trek gewoon 'n nette broek aan.
quote:marloeszonnetje schreef op 09 augustus 2013 @ 13:46:Ik voel mij totaal geen vrouw en dat gevoel wordt steeds erger. Opmaken benen ontharen en vanochtend heeft mijn tante mijn wenkbrauwen geepilleerd deze dingen horen niet bij mij ik voel mij doodongelukkig. Ik krijg het gevoel dat ik in een verkeerd lichaam zit. Dat gevoel maakt mij zo onzeker en verdrietig.Kan ik me voorstellen. Heb je voor jezelf al op een rij gezet wat wèl bij jou past? Hoe jij zelf je leven en lichaam voor je ziet? Wat zou jij het allerliefste willen? Hoe kun je daar komen?

En nav je pb:

Onthoudt één ding goed; er is niks mis met jou, jij bent precies goed zoals jij zelf bent. Je bent nu alleen even je eigen spoor bijster, dus probeer te luisteren naar wat jij zelf wilt met je leven en lichaam ipv dat je je oor laat hangen naar de verwachtingen van anderen.

Als iemand in de kerk trouwt, is het meestal not done om als vrouw in een broek te lopen, vrij ongepast.Weet niet wat voor kerk jij kent, maar in de katholieke mag je gewoon fleurig gekleed gaan of dat nu in 'n rok of 'n broek is. Er worden geen kledingseisen gesteld aan bezoekers. Het is hooguit ongepast als je in een of ander rokje zou komen wat nauwelijks over je billen heen komt.
.
http://www.madeleine-fash ... blazer-1001499/index.html

http://www.madeleine-fash ... l?OmniFunc=SimilarArticle

Had je je hier prettiger in gevoeld, of is dat ook te vrouwelijk naar je gevoel/ smaak?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Stomme kerk is dat

TO, als het alleen dat tutten is waar je niet van houdt, dat hebben veel vrouwen hoor. Maar als je je niet thuis voelt in je lijf is dat natuurlijk iets anders. Is er iemand in je omgeving met wie je hierover kan praten?
BGB, hier kan TO toch niks mee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven