Soep Met....?

21-08-2013 07:46 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik stokbrood met smeersels, maar kom verder niet op ideeën?

Wat eten jullie bij soep?
Rijst. En soms mie
Soepstengels
Tomatensoep met kaastosti's. Blijer kan ik m'n kinderen niet maken met het avondeten.
Tortilla met tomaat en kaas.

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Soep ín brood!

Zo serveer ik de knoflooksoep vaak.

Altijd feest.
Ik wil Italiaanse tomatensoep maken, heb nog een zakje liggen in de kast. Maar geen ideeën voor wat erin en erbij.

Foccia oid met idd smeersels. Indonesische kippensoep: rijst in de soep.
Stokbrood met Pesto, mozzarella en chorizo uit de oven.
Waren smeren jullie op het brood bij soep zoal?
quote:mirri29 schreef op 21 augustus 2013 @ 07:58:

Ik wil Italiaanse tomatensoep maken, heb nog een zakje liggen in de kast. Maar geen ideeën voor wat erin en erbij.

[afbeelding]

Alleen basilicum.

(zelf doe ik er ook altijd wat appelmoes en gembersiroop door, lekkere dikke soep, soort chinese tomatensoep)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Meestal tosti's, maar ook wel eens een stuk quiche.
Boursin, kruidenboter, tapanade.
quote:mirri29 schreef op 21 augustus 2013 @ 08:02:

Waren smeren jullie op het brood bij soep zoal?Op brood is lekker roomkaas, of tomatentapenade, of pesto, of brie of een ander kaasje. Of gebakken champignons. Ja zoveel is er lekker op. Roomkaas en plakjes zalm. Ja wat je maar lekker vindt.
Ik neem vaak een broodje met carpaccio erbij, heerlijk. Meestal naast courgetttesoep ofzo.
Ik laat de soep liever achterwege en eet stokbroodjes met franse kaasjes.

Maar als ik dan toch soep moet eten, dan graag vers afgebakken stokbrood met roomboter.
Bruin brood met omelet (ei, champignons, salami, ui, peper, beetje geraspte kaasen wat bieslook er overheen)

Die tomatensoep waar je bovenstaande kruiden in doet is echt lekker!
There's only one difference between tattooed and non-tattooed people: people with tattoos don't give a shit you don't have tattoos!
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 augustus 2013 @ 08:07:

[...]

Op brood is lekker roomkaas, of tomatentapenade, of pesto, of brie of een ander kaasje. Of gebakken champignons. Ja zoveel is er lekker op. Roomkaas en plakjes zalm. Ja wat je maar lekker vindt.Het valt mij op dat jij altijd van die lekkere ideeen hebt. Ben je kok? Of gewoon goed ontwikkeld in de keuken?
quote:despicable_me schreef op 21 augustus 2013 @ 08:11:

Bruin brood met omelet (ei, champignons, salami, ui, peper, beetje geraspte kaasen wat bieslook er overheen)

Die tomatensoep waar je bovenstaande kruiden in doet is echt lekker!

HA! Nu heb ik het, ik ga een lekkere boerenomelet met kruiden en groenten erbij maken.

Bedankt voor de ideeën!!!
quote:winkelfanaat schreef op 21 augustus 2013 @ 08:12:

[...]

Het valt mij op dat jij altijd van die lekkere ideeen hebt. Ben je kok? Of gewoon goed ontwikkeld in de keuken? Ik ben een hobbykok . En eens in de zoveel tijd maak ik een culiblog met zelfverzonnen gerechten hier op Viva.
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 augustus 2013 @ 08:14:

[...]

Ik ben een hobbykok . En eens in de zoveel tijd maak ik een culiblog met zelfverzonnen gerechten hier op Viva.

Oh wat leuk zeg! Ik heb je culiblog nog nooit gezien.

Zelf ben ik ook een beetje aan het experimenteren met recepten uitproberen. Maar volgens mij heb jij een natuurlijk talent het zelf te bedenken.
Als je een goede soep hebt en er alleen iets lekkers bij wilt hebben dan is een kaas/ham stengel maken heel lekker. Gewoon met bladerdeeg. Die stengels maak ik ook wel met andere smaken kaas of pesto enz.

Of een mini hapje met tomatentapenade;

Mylene Valerie hoe maak jij die heerlijke mosterdsoep?
Avondeten.
Wij eten bij soep meestal nog wel een salade of iets anders als bijvoorbeeld verse loempia's als ik een aziatische soep gemaakt heb.

Of als het echt een maaltijd soep is niks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven