Entertainment alle pijlers

Zomergasten 2013

28-07-2013 17:34 247 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, het is eindelijk weer Zomergastentijd!! Dit jaar gepresenteerd door Wilfried de Jong en met zes nieuwe, leuke en interessante gasten!

28 juli: Hans Teeuwen (cabaratier, zanger en acteur)

4 augustus: Nelleke Noordervliet (schrijfster)

11 augustus: Beatrice de Graaf (hoogleraar conflict en veiligheid)

18 augustus: Johan Simons (theaterregisseur)

25 augustus: Wouter Bos (ex-PVDA-lijsttrekker en toekomstig directeur van VU Medisch centrum)

1 september: Daan Roosegaarde (kunstenaar en ontwerper)

Wie heeft er nog meer zin in?
Liever elitair dan een pauper!
Ik vind het boeiend.. Niet ongemakkelijk.. Leuk om naar te kijken.
Nou ja.. dat dus..
Sympathieke man hè. Ik had hem al eens bij DWDD gezien.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja absoluut, fris en leuke visie...
Nou ja.. dat dus..
Geweldige uitzending.
Liever elitair dan een pauper!
Ik heb de indruk dat dat soort gasten eigenlijk het leukst is. Dit is een ontwerper, beetje uit dezelfde hoek als Lidewij Edelkoort, vorig jaar. Dat was ook een topuitzending.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

hm ik vind het juist een beetje een ei, maar goed, die stukjes zijn wel leuk. Die roltrap, en die franse ontwerper met zijn toespraak
Die metrohond... Geweldig toch? Vind het echt een leuke uitzending!
Nou ja.. dat dus..
Beer. T was een beer
quote:bloosje schreef op 01 september 2013 @ 21:54:

Die metrohond... Geweldig toch? Vind het echt een leuke uitzending!Ja, die is ook leuk ja. Ik vind de stukjes die hij kiest ook heel leuk, maar hem mogen ze van mij er tussen uit knippen.
Beer...
Nou ja.. dat dus..
quote:Lebowski schreef op 01 september 2013 @ 21:58:

Beer. T was een beer Ik dacht dat ie het zelf ook over een hond had... nou ja, beer, hond voor het idee maakt het weinig uit.
Heerlijke fragmenten. Kunstenaars en wetenschappers maken geweldige zomergasten.
Die pandaberen !
Beste aflevering van dit seizoen.

Eens met Pinta, dat over het algemeen kunstenaars en wetenschappers het interessants zijn en beelden tonen en uitspraken doen, die doen verwonderen, fascineren en tot nadenken zetten.
Jammer.. heb em gemist, maar na de opmerkingen hier ga ik nog even terugkijken... even zien of ik em kan vinden bij uitzendinggemist..
Hele mooie uitzending, ik heb prachtige dingen gezien. En: geen politiek gehoord, ook wel eens verfrissend!
Gisteravond niet helemaal kunnen zien maar wat een enthousiaste inspirerende jongen. Ik kon hem niet altijd helemaal volgen maar de bevlogenheid spatte eraf. Leuk om te zien, mooie fragmenten ook.

Ik had alleen het gevoel dat Wilfried de Jong de plank een aantal keer totaal missloeg. Ging doorneuzelen over irrelevante dingen, liet interessante issues liggen. Jammer.

Ik vond het wel een goed seizoen. Ik vond eigenlijk alle gasten interessant, dit jaar geen decoratieve leeghoofdjes of al te gelikte praatjesmakers.

Wilfried de Jong vond ik een beetje hit and miss. De uitzendingen met Johan Simons en Wouter Bos deed hij goed, bij de andere gasten had ik het gevoel dat het gesprek soms boven zijn niveau ging of dat hij geen klik had met de gast. Voor mij pikte hij er net te vaak de verkeerde dingen uit om op door te gaan en soms stelde hij echt domme vragen. Vooral Nelleke Noordervliet kwam daardoor niet uit de verf, terwijl ze veel te zeggen had.

Ik ben benieuwd of we hem volgend jaar terugzien. Van een interviewer met zoveel ervaring had ik eigenlijk meer verwacht.
Helemaal eens met zombaya (eh... Tik mobiel dus hopelijk heb ik je naam goed) wat betreft Wilfried. Wat een pannekoek. Gister ook weer met geknepen billen gezeten. Briljante kerel en dan zulke onderwerpen doorvragen
En dan ook nog eenverkeerde smiley! Shizzle
quote:Sjonnery schreef op 02 september 2013 @ 15:06:

En dan ook nog eenverkeerde smiley! Shizzle En het is pannenkoek
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vind de smiley best passend bij wat je schrijft.
Ik kijk ze dit seizoen alleen via internet, ben zondagavond vaak weg of bezig.

Aantal afleveringen snel afgehaakt... maar deze is leuk! Wat een verrassende onderwerpen.

Had alleen Daan Roosegaarde wel ouder geschat dan hij is. 1979, hij is maar drie jaar ouder dan ik.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven