Laat op het forum?
donderdag 12 juni 2008 om 00:45
Oei..daar zeg je wel zowat.... willen we wel een groepje zijn?? Ach...als het niks is kan je er altijd weer uitstappen. En weet je wat? We spreken af om gewoon geen kuddegedrag te vertonen
Enof je als geroepen komt! We willen copywright op mr Wasabi plegen..... maar daar hebben we natuurlijk wel jouw toestemming voor nodig. En je inbreng in het topic natuurlijk!
Enof je als geroepen komt! We willen copywright op mr Wasabi plegen..... maar daar hebben we natuurlijk wel jouw toestemming voor nodig. En je inbreng in het topic natuurlijk!

donderdag 12 juni 2008 om 00:50
Ik ben wel voor een algemeen kletsgroepje,omdat ik het altijd heel gezellig vind met jullie.
En idd kan er dan ook eens wat serieuzer gekletst worden (hoewel dat hier ook wel kan)
Maar ik vind onverwachte binnenkomers ook altijd wel leuk en dat sluit je dan wel een beetje uit misschien.
En gaat het "laat op het forum" dan niet een beetje ten onder?
Toch klets ik ook graag eens overdag(als ik eraan toe kom met drie kids,ahum) en dan is een ander topic openen ook wel handig.
Even zo mijn eerste gedachtes.
En de naam?.....Copyright geef ik af hoor,haha.
Ik zal eens denken of ik ook nog een idee heb.
En idd kan er dan ook eens wat serieuzer gekletst worden (hoewel dat hier ook wel kan)
Maar ik vind onverwachte binnenkomers ook altijd wel leuk en dat sluit je dan wel een beetje uit misschien.
En gaat het "laat op het forum" dan niet een beetje ten onder?
Toch klets ik ook graag eens overdag(als ik eraan toe kom met drie kids,ahum) en dan is een ander topic openen ook wel handig.
Even zo mijn eerste gedachtes.
En de naam?.....Copyright geef ik af hoor,haha.
Ik zal eens denken of ik ook nog een idee heb.
donderdag 12 juni 2008 om 00:54
De Klok Rond met Mr. Wasabi !
Nog een kletstopic erbij. Die hadden we tenslotte nog niet genoeg hier op het forum
Ontstaan uit een groepje Laat op Het Forummers op zoek naar een eigen plekje.
Iedereen is welkom om mee te schrijven/kletsen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
(en dan plaatsen op de pijler overig lijkt me)
*of is dit veels te stijf en serieus?*
Nog een kletstopic erbij. Die hadden we tenslotte nog niet genoeg hier op het forum
Ontstaan uit een groepje Laat op Het Forummers op zoek naar een eigen plekje.
Iedereen is welkom om mee te schrijven/kletsen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
(en dan plaatsen op de pijler overig lijkt me)
*of is dit veels te stijf en serieus?*
donderdag 12 juni 2008 om 00:55
En tja..Iry...of laat op het forum daaraan tenonder gaat? Waarschijnlijk gaat dat weer terug naar de originele doelstelling.... lekker over vanalles en nog wat kletsen met mensen die op dat moment nog wakker zijn. Maar in het nieuwe topic hoef je dingetjes dan niet steeds opnieuw uit te leggen enzo... ofzo...