Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Leuke ava Manmar .
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 september 2013 @ 11:09:

Leuke ava Manmar .Thanks.
quote:JohannaE schreef op 15 september 2013 @ 11:06:

Ik heb hier geloof ik niemand gehoord over 226, maar ik vind hem lastiger dan 213 Ik doe denk ik iets heel erg fout in dit level want kom niet eens in de buurt van alle gelatine wegspelen....Zoveel mogelijk onderin blijven en combinaties maken. Met een beetje geluk knallen de gelatines bovenin dan vanzelf.
quote:Solomio schreef op 15 september 2013 @ 10:39:

[...]

Dat zou idd fijn zijn.

Viel je IQ toch tegen? Ik lijd ook aan zelfoverschatting ben ik bang.
quote:JohannaE schreef op 15 september 2013 @ 11:06:

Ik heb hier geloof ik niemand gehoord over 226, maar ik vind hem lastiger dan 213 Ik doe denk ik iets heel erg fout in dit level want kom niet eens in de buurt van alle gelatine wegspelen....

Dit soort velden haal je alleen als je veel geluk hebt. Net de juiste combinaties kan maken enz.

Alu-hoedje of niet, ik vertrouw de makers van CC ook niet hoor. Soms moet je een veld echt heel vaak doen voor je hem ineens kan halen.
Nieuw record: op 5 na alle gelatine. Nu maar hopen op veel geluk....
quote:manmar schreef op 15 september 2013 @ 10:16:

@Solomio misschien zijn hier dames die jou uit kunnen leggen hoe die cheats werken. Ik zit vast in 275, dus kom helaas voorlopig jouw kant nog niet op.Vooral doorgaan.
odi et amo
Hallo allemaal. Ik zit in level 366. Ik ben erg benieuwd tot hoever het inmiddels door gaat. Is er iemand die al aan het einde is en mij dit kan vertellen?
quote:cocosmakroon schreef op 15 september 2013 @ 12:23:

Hallo allemaal. Ik zit in level 366. Ik ben erg benieuwd tot hoever het inmiddels door gaat. Is er iemand die al aan het einde is en mij dit kan vertellen?In ieder geval tot over de 400. Dat zou je eigenlijk aan Lotte moeten vragen, die is volgens mij het verst, maar ik kan me vergissen. Misschien zijn er nog anderen die het ook al uit hebben.
odi et amo
470 dacht ik. En er komen er eens in de zoveel tijd weer 15 bij.
quote:cocosmakroon schreef op 15 september 2013 @ 12:23:

Hallo allemaal. Ik zit in level 366. Ik ben erg benieuwd tot hoever het inmiddels door gaat. Is er iemand die al aan het einde is en mij dit kan vertellen?

470 inderdaad.

Zit nu weer te wachten op nieuwe.
You don't have to fit into the format
Joehoe, 147 gehaald!!!!

Inmiddels al in 155, gaat lekker!
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
*stampvoet*

Wie gaat mij nou even vertellen hoe 350 moet?

Ik voel me genegeerd.

*stampvoet nog maar een keer*
Sorry I hurt your feelings when I called you stupid. I thought you knew.
Als je een paar maanden wacht wil ik het je gerust vertellen. Helaas ben ik nog niet zover!
quote:Lotte35 schreef op 15 september 2013 @ 19:14:

[...]

470 inderdaad.

Zit nu weer te wachten op nieuwe.Ik ook. Het lijkt nu wel 'makkelijker' te worden. Af en toe een level waar ik een paar dagen zit, maar over het algemeen gaat het snel.
quote:Solomio schreef op 15 september 2013 @ 19:44:

*stampvoet*

Ik voel me genegeerd.

*stampvoet nog maar een keer*

Ook weer een kwestie van geluk en geduld.

Wat wel belangrijk is: zo lang mogelijk de snoepjes onder die 'bommenmakers' niet raken. Maar dat had je zelf waarschijnlijk ook al bedacht.
You don't have to fit into the format
quote:Solomio schreef op 15 september 2013 @ 19:44:

*stampvoet*

Ik voel me genegeerd.

*stampvoet nog maar een keer*Veel geluk hebben en proberen de zijkanten even mee te wachten en zoveel mogelijk ronde en vierkante snoepjes weg te schieten onderin. Succes, het is een lastige.
quote:Lotte35 schreef op 15 september 2013 @ 20:14:

[...]

Ook weer een kwestie van geluk en geduld.

Wat wel belangrijk is: zo lang mogelijk de snoepjes onder die 'bommenmakers' niet raken. Maar dat had je zelf waarschijnlijk ook al bedacht.

Het lukt me meestal wel om die bommen zo lang mogelijk veilig te houden, maar dan heb ik uiteindelijk nog maar 12 zetten voor die twee hoeken beneden en dat is veel te weinig.

Ik kom niet eens in de buurt van alle jelly's weg, vandaar dat ik er weinig vertrouwen in heb.

Dus hoopte ik toch dat ik nu es een keer een tactiek over het hoofd zag.
Sorry I hurt your feelings when I called you stupid. I thought you knew.
De vorige keer dat ik hier kwam klagen, kwam ik de keer daarna eindelijk door het level. Zit nu al bijna 2 weken vast in 197 dus kom weer even klagen. Hopelijk helpt het
Hoe ik het heb gedaan weet ik niet, maar ik heb het gehaald! Dank jullie voor de tips, nu weer wachten op kaartjes
Hoera, ook hier de vlag uit! 140 gehaald. Nu wachtem op tickets !
En nee lamaatje, dat is meer t probleem van mn moeder. Ik ben momenteel geheelonthouder, dan maar verder met mn cc verslaving
ik krijg steeds meer het idee dat ik ingemetseld zit in level 105....
quote:floepert schreef op 16 september 2013 @ 14:55:

ik krijg steeds meer het idee dat ik ingemetseld zit in level 105.... Ach stakkerd, als het kon kwam ik je losbikken hoor!
odi et amo
eeeeindelijk, level 181 !!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven