Verdriet

19-09-2013 22:49 51 berichten
vaak gaat het langere perioden goed. Maar soms dan hakt het er erg hard in. Dan is het huis zo leeg. Het duurt nog 2 en een halve dag voordat ik mijn zoon weer zie en nog 8 dagen voordat ik mijn dochter weer zie.

En ze zijn zó weinig samen.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me echt heel naar, sterkte.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat een verdriet moet dat zijn, om je kinderen alleen op gezette tijden te mogen zien. Sterkte X
Als je ergens verdrietig om mag zijn, is het hier om.
Heeft het zin om te reageren of gaat het je weer even om de aandacht en haal je zo je OP weg?
Slempie

TO
Naar Amand ! Lijkt me echt de grootste leegte dat een mens kan voelen; je kind(eren) missen.

Sterkte !
..ben bij letter i ....I`m cool.
Uiteraard gaat het me om aandacht. Wat dacht je dan?
Het is gewoon kwalitatief uitermate teleurstellend, in vaktaal ook wel bekend als kut.
Ah oké. Dan vind ik het echt heel klote voor je. Hopelijk vliegt de tijd om en zie je je kinderen snel (en gaat de tijd dan lekker langzaam).
Ja, dank iedereen.
rot voor je armand
M'n broer is er niet hoor, die is raften op Bali.
Laat die broer lekker ruften op bali. Ik vind het rot voor jou gabber
gabber. right.
En toch Armand, waarom nu zo? Je opent een topic als dit toch niet voor niets?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
M'n broer zegt dat m'n verkering ook weer uit is.
Jah.... das kut.
ik ga echt geen hug smiley plakken hoor
Waarom zijn je kinderen weinig samen?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Getver...
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:sabbaticalmeds schreef op 20 september 2013 @ 00:31:

ik ga echt geen hug smiley plakken hoorEcht niet? Jammer weer dit
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:Amand schreef op 19 september 2013 @ 23:40:

M'n broer zegt dat m'n verkering ook weer uit is. Vervelend dat je dat niet van je verkering zelf hoort.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven