Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Ik wil 147 ook in 3 zuchten halen.. al is die negeerknop wat minder aantrekkelijk. Nouja genieten jullie dan nog maar even dat ik nog steeds in dat shit level zit
quote:Rua-Red schreef op 20 september 2013 @ 12:04:

Nee die is voor Betjebig (en NYC geloof ik ook), die 147 gewoon in drie zuchten haalt. De trut.Ja zeg nou hé kreng, ik heb wel zes weken (!) over 197 gedaan he!!! En daarna schiet het ook niet op. 201, die best wel leuk was, heeft me weer vier dagen gekost, en nu zit ik bij 202 waar het ook meer om geluk dan wijsheid gaat.
Level 213 is nog steeds RUK.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik had vanmorgen felicitatieberichtjes op mijn FB omdat er schijnbaar een mededeling kwam dat ik level 213 had gehaald Vreemd he? Daar ben ik nog helemaal niet. Ik heb wel vannacht de 25 spikkelbollen van 202 gehaald
quote:betjebig schreef op 22 september 2013 @ 22:57:

[...]

Ja zeg nou hé kreng, ik heb wel zes weken (!) over 197 gedaan he!!! En daarna schiet het ook niet op. 201, die best wel leuk was, heeft me weer vier dagen gekost, en nu zit ik bij 202 waar het ook meer om geluk dan wijsheid gaat.

Hahaha, echt, zes weken!? Ik heb nét 197 zelf gehaald, ik moet even teruglezen wanneer ik begonnen was, zal drie of vier dagen zijn geweest. Maar ben nog steeds getraumatiseerd door 147.

Zit je al op het reserveforum trouwens, voor als hier de stekker eruit gaat? Kan ik je daar verder pesten!
Jaaaas 213 gehaald! Om de een of andere reden keek het veel lekkerder/makkelijker op de PC in plaats van op mijn telefoon, en hoefde ik het maar een paar keer te spelen.

Heppie de peppie!
Woohoooo Him!

Enne, waarom heeft niemand 199 genoemd? Dat level is STOM!
Eindelijk 169 gehaald...

Hebben jullie ook bij level 252 gehad dat het spel maar niet ophield? Mijn vrouw is ook CCS aan het spelen en heeft al boven de 10 miljoen punten... De +5 snoepjes blijven maar komen, gaat dit eeuwig door??
Ik vond 199 wel leuk Rua-red. Niet makkelijk, maar ook niet stom en tenminste niet van die irritante chocola

Hou vol!
Wat een rattenstreek!!

Level 221 moet je bestellingen naar beneden halen. Het level heeft op de telefoon (iPhone) een rijtje links, met daarin een bom die aftelt. En die kan ik nog wel laten knallen (waarna er weer een nieuwe verschijnt) maar ik kan met geen mogelijkheid de bestellingen naar beneden krijgen.

Nu speel ik het op de PC, en daar is helemaal geen bom en zakt de boel vanzelf naar beneden bij het spelen...
Zit alweer een paar dagen vast in level 109.. tis net zo'n schijt level als 107. Je moet veel geluk hebben (en geduld)
Ik heb wel eerder vast gezeten omdat ik gewoon de gelatine niet wegspeelde maar nu zit ik vast op level 20 (die ik juist met veel toeters en bellen heel veel punten heb behaald, de meeste punten van al mijn vrienden van face-book) en nu kan ik niet naar level 21 komen! als ik erop ga staan verschijnt er een slot in beeld.....wat moet ik nu doen?
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Ik haat level 275! Wat een @;)\#@#! Level. Echt niet normaal. De bom ontploft al voordat ik überhaupt door heb dat ie er is!
quote:mienietjefietje schreef op 24 september 2013 @ 12:40:

Ik heb wel eerder vast gezeten omdat ik gewoon de gelatine niet wegspeelde maar nu zit ik vast op level 20 (die ik juist met veel toeters en bellen heel veel punten heb behaald, de meeste punten van al mijn vrienden van face-book) en nu kan ik niet naar level 21 komen! als ik erop ga staan verschijnt er een slot in beeld.....wat moet ik nu doen?Dit is een overgang naar een volgende episode. Je moet kaartjes vragen aan je vrienden die het ook spelen, als je er daar 3 van hebt gekregen kun je weer verder spelen. Ik speel het via Facebook en daar heb ik een aantal mensen aan wie ik dat kan vragen, omdat ze het ook spelen. Hoe het is als je het niet via FB speelt weet ik niet.
Had ik al gezegd dat level 350 een enorm schijtlevel is?

Niet?

Ok.

Level 350 is een enorm schijtlevel.
Sorry I hurt your feelings when I called you stupid. I thought you knew.
Waarvan akte
quote:mienietjefietje schreef op 24 september 2013 @ 12:40:

Ik heb wel eerder vast gezeten omdat ik gewoon de gelatine niet wegspeelde maar nu zit ik vast op level 20 (die ik juist met veel toeters en bellen heel veel punten heb behaald, de meeste punten van al mijn vrienden van face-book) en nu kan ik niet naar level 21 komen! als ik erop ga staan verschijnt er een slot in beeld.....wat moet ik nu doen?

Je kan vrienden vragen via FB, of de uitdagingen spelen. Dan krijg je drie spelletjes, die je moet voltooien.

Als je 1 hebt uitgespeeld, moet je 24u wachten tot je de volgende kunt doen.
Oh, en er zijn walk-thru's op youtube voor level 221, en daar wordt gezegd dat dit een level is waarbij iedereen ieder keer dezelfde snoepjes op dezelfde plek krijgt. Nou... mooi niet...
AARGGHH word helemaal tureluurs van 109
Bubblewitchen voor lollyhamers, wat een kutspel.

But if you want the lollie's.......vooral doorgaan.
odi et amo
quote:himalaya schreef op 24 september 2013 @ 12:49:

[...]

Dit is een overgang naar een volgende episode. Je moet kaartjes vragen aan je vrienden die het ook spelen, als je er daar 3 van hebt gekregen kun je weer verder spelen. Ik speel het via Facebook en daar heb ik een aantal mensen aan wie ik dat kan vragen, omdat ze het ook spelen. Hoe het is als je het niet via FB speelt weet ik niet.Oh, bedankt voor de info, ik speel idd via FB maar iets vragen over Candy Crush vond ik zo lullig. Nou ja, als er niks anders op zit....wat moet dat moet!
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Zie je nooit dingen voorbij komen van CC Mien? Dat je kunt zien wie dat speelt? Dan kun je daar je kaartje aan vragen.

Krijg je ook nooit levens of extra zetten van vrienden op FB? Volgens mij kun je het ergens aanzetten dat je die dingen wilt ontvangen/zien op FB.
Hebben we het al over level 350 gehad?
Sorry I hurt your feelings when I called you stupid. I thought you knew.
JAHAHAAAA ik heb hem!!!!

Meer geluk dan wijsheid met 2 van die spikkel dingen, dat was wat ik nodig had
Even over 213... Ik heb dat nu een keer of 6 gespeeld en iedere keer had ik 1-3 blokjes over. Dat lijkt dan toch best een goed uitgangspunt om er niet weken over te hoeven doen, of zijn jullie er ook steeds bíjna??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven