soep.
woensdag 23 oktober 2013 om 13:35
woensdag 23 oktober 2013 om 13:43
Ik had vorige week erwtensoep van unox. Getverderrie zeg! Dat is echt niks.
Ik koop altijd de allergoedkoopste tomatensoep uit blik van California. Daar gooi ik een eetlepel sambal door een een half potje creme fraiche. Krijg altijd complimenten voor mijn heerlijk soepie!
Verder vind ik champignonsoep wel lekker van Struik. Sowieso zijn de maaltijdsoepen van Struik wel te hebben. Unox hoef ik niet meer.
Ik koop altijd de allergoedkoopste tomatensoep uit blik van California. Daar gooi ik een eetlepel sambal door een een half potje creme fraiche. Krijg altijd complimenten voor mijn heerlijk soepie!
Verder vind ik champignonsoep wel lekker van Struik. Sowieso zijn de maaltijdsoepen van Struik wel te hebben. Unox hoef ik niet meer.
woensdag 23 oktober 2013 om 13:50
woensdag 23 oktober 2013 om 13:53
woensdag 23 oktober 2013 om 14:05
TO Brandstapel! Pek met veren!
Soep uit pak/blik enz, foei!
(mijn vriend is kok en is nogal van het zelf maken. die van Unox uit pak vonden we allebei niet lekker, uit blik, welk merk dan ook ook niet zo...)
Zelf maken is toch het lekkerst en niet heel moeilijk.
Mocht iemand het precies willen weten, geef een gil, dan stuur ik de chef hier even heen .
Soep uit pak/blik enz, foei!
(mijn vriend is kok en is nogal van het zelf maken. die van Unox uit pak vonden we allebei niet lekker, uit blik, welk merk dan ook ook niet zo...)
Zelf maken is toch het lekkerst en niet heel moeilijk.
Mocht iemand het precies willen weten, geef een gil, dan stuur ik de chef hier even heen .
woensdag 23 oktober 2013 om 14:06
woensdag 23 oktober 2013 om 14:11
woensdag 23 oktober 2013 om 14:36
woensdag 23 oktober 2013 om 15:44
Oeh lekker.. soep!
Op mn werk neem ik altijd Cup a Soup eXtra Pasta & Champignon.
Thuis eet ik alleen erwtensoep kant & klaar, het is zoveel werk om het zelf te maken. De allerlekkerste erwtensoep vind ik de Stevige Erwtensoep uit blik van Unox.
Volgens mij is deze ook door de Consumentenbond uitgeroepen tot beste erwtensoep.
Op mn werk neem ik altijd Cup a Soup eXtra Pasta & Champignon.
Thuis eet ik alleen erwtensoep kant & klaar, het is zoveel werk om het zelf te maken. De allerlekkerste erwtensoep vind ik de Stevige Erwtensoep uit blik van Unox.
Volgens mij is deze ook door de Consumentenbond uitgeroepen tot beste erwtensoep.