soep.
woensdag 23 oktober 2013 om 13:35
woensdag 23 oktober 2013 om 18:23
woensdag 23 oktober 2013 om 22:35
Ik ben dol op de bio pompoensoep van Unox (zak) en van AH onzuiver&frauduleus.
Vandaag was de erwtensoep in de kantine op mn werk best wel heel goed. Normaal is de soep daar wel erg magertjes, maargoed hij is dan ook goedkoper dan het water
Iemand ervaring met soepen van de Soepfabriek? Zijn van die houdbare potten, de natuurwinkel heeft ze en ook de groenteman. Ze zien er wel intrigerend uit, maar ik vind ze altijd iets te duur om zomaar te proberen...
Vandaag was de erwtensoep in de kantine op mn werk best wel heel goed. Normaal is de soep daar wel erg magertjes, maargoed hij is dan ook goedkoper dan het water
Iemand ervaring met soepen van de Soepfabriek? Zijn van die houdbare potten, de natuurwinkel heeft ze en ook de groenteman. Ze zien er wel intrigerend uit, maar ik vind ze altijd iets te duur om zomaar te proberen...
woensdag 23 oktober 2013 om 23:19
donderdag 24 oktober 2013 om 13:14