soep.

23-10-2013 13:35 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke soep uit blik, pot, zak, pak

vind je het lekkerst?

En dan tel ik niet de zelfgemaakte soep mee want natuurlijk is dat het lekkerste.

Ik heb laatst voor het eerst linzensoep uit blik gehad en k moet zeggen dat die me wel aanstaat. Ik geloof dat ik daarvoor ga.
Alle reacties Link kopieren
Ik had vorige week erwtensoep van unox. Getverderrie zeg! Dat is echt niks.



Ik koop altijd de allergoedkoopste tomatensoep uit blik van California. Daar gooi ik een eetlepel sambal door een een half potje creme fraiche. Krijg altijd complimenten voor mijn heerlijk soepie!



Verder vind ik champignonsoep wel lekker van Struik. Sowieso zijn de maaltijdsoepen van Struik wel te hebben. Unox hoef ik niet meer.
Alle reacties Link kopieren
En van de C1000, is de goulashsoep wel lekker. En bij Lidl hebben ze lekkere minestronesoep.

Maar ik moet wel zeggen dat ik altijd de neiging heb bliksoepen nog wat aan te passen.
Alle reacties Link kopieren
En nu heb ik zin in soep!! :(
Alle reacties Link kopieren
Ik vond altijd de broccolisoep van Iglo het allerlekkerst, maar deze is helaas uit het assortiment gehaald. Ik zelfs nog eens naar Iglo gemaild of mijn soeppie ooit nog terugkomt...

Nu vind ik de erwtensoep van de slager het lekkerst.
Alle reacties Link kopieren
Champignonsoep. En dan gooi ik er zelf nog extra champignons bij
Alle reacties Link kopieren
Toevallig net unox kippensoep op maar daar heb ik maar wat dingen bijgevoegd...



Ik vind de Hema aspergesoep wel lekker
Alle reacties Link kopieren
Ik mocht laatst voor een smaaktest 3 aspergesoepen proeven. Een daarvan was zo vreselijk lekker, dat ik daarna het hele bakje nog leeggegeten heb. Maar de dame die de test af nam, mocht niet vertellen welke dat was, of of hij te koop was in de supermarkt.
Alle reacties Link kopieren
Laatst heb ik uiensoep uit een zak gegeten. Die was best wel jammie.

En ik vond de pompoen gele paprika soep ook altijd heel erg lekker uit de collectie eet meer kleur. Of zoiets. Geen idee of die soepen lijn er nog is. Zo ja ga ik denk ik toch een keer weer zo,n zak kopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de mosterd soep uit zo'n zak wel lekker zo af en toe.

Maar verder maak ik het toch echt liever zelf. Geeft me het gevoel dat ik een goede moeder ben
Alle reacties Link kopieren
Erwtensoep van Unox en tomatencreme uit zo'n cup a Soup zakje. Hmm.
Some flies are too awesome for the wall
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad! Die gele soep uit zak was ook lekker. Geen idee of die er nog is.. Pompoensoep uit pak heb ik ook geproefd. Was wel redelijk. Beetje saai soepje.
Alle reacties Link kopieren
Die erwtensoep snap ik echt niet. Ik ben misschien verwend omdat mijn moeder altijd zelf erwtensoep maakt, maar ik vind die van Unox echt vies!
TO Brandstapel! Pek met veren!

Soep uit pak/blik enz, foei!



(mijn vriend is kok en is nogal van het zelf maken. die van Unox uit pak vonden we allebei niet lekker, uit blik, welk merk dan ook ook niet zo...)



Zelf maken is toch het lekkerst en niet heel moeilijk.

Mocht iemand het precies willen weten, geef een gil, dan stuur ik de chef hier even heen .
Alle reacties Link kopieren
Kwestie van smaak ik vind die mosterdsoep uit zak weer opgewarmde kots, maar iemand anders vindt het vast wel lekker.

Ik heb gisteren nog die erwtensoep gegeten met een boerenomelet erbij en het was heerlijk, haha.
Some flies are too awesome for the wall
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf ook kok phoebee. Dit topic gaat niet over zelfgemaakte soep.
De bospaddestoelensoep van Unox is eetbaar

Tomatensoepen meestal ook

Voor de rest maak ik het liever zelf
Alle reacties Link kopieren
In Frankrijk en Duitsland heb je nog veel meer soorten, lekkere knoflooksoep, bloemkoolsoep (echt) en in een pak van Knorr een gebonden soep met aardappel, aubergine, wortel en ui geloof ik, echt lekker!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Ik was fan van de 'gekleurde soepen', van unox geloof ik. Je had rode, oranje, groene en witte soep. De groene vond ik heerlijk, de oranje ook. Maar ze zijn niet meer te koop...(althans ik kan ze niet meer vinden).
Ik spreek toch geen Chinees?!
De chinese tomatensoep en goulashsoep van unex vind ik lekker. Ik ben GEK op soep! Mijn man eet geep soep dus meestal koop ik kleine blikjes.
Bamisoep van de toko. Rest is niet te beren. Veel te veel wortel en suiker in blikken, pakken en zakken.
Alle reacties Link kopieren
Biologische pompoensoep uit de zak van Unox, net op, heerlijk!

(Nu in de aanbieding bij Hallo....!)
Alle reacties Link kopieren
Oeh lekker.. soep!

Op mn werk neem ik altijd Cup a Soup eXtra Pasta & Champignon.

Thuis eet ik alleen erwtensoep kant & klaar, het is zoveel werk om het zelf te maken. De allerlekkerste erwtensoep vind ik de Stevige Erwtensoep uit blik van Unox.

Volgens mij is deze ook door de Consumentenbond uitgeroepen tot beste erwtensoep.
Alle reacties Link kopieren
heel af en toe koop ik nog wel eens blikken creme of tomato soup van de Tesco, er gaat een wereld voor je open als je alleen soep uit nederland kent
Alle reacties Link kopieren
Ik maak nooit soep uit een zakje, blikje of potje. Ik maak alles zelf met verse ingredienten en een blender. Veel lekkerderder, leukerderder en gezonderder. Mjam, smak, slubbr. :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven