soep.

23-10-2013 13:35 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke soep uit blik, pot, zak, pak

vind je het lekkerst?

En dan tel ik niet de zelfgemaakte soep mee want natuurlijk is dat het lekkerste.

Ik heb laatst voor het eerst linzensoep uit blik gehad en k moet zeggen dat die me wel aanstaat. Ik geloof dat ik daarvoor ga.
Alle reacties Link kopieren
Een enkele keer koop ik wel eens soep uit zak,als ik alleen moet eten en geen tijd heb oid.

Vind de mostersoep die hier omschreven wordt als kots nog wel aardig eerlijk gezegd . Maar echt maar af en toe.



Soep uit blik en dan vooral tomatensoep vind ik niet lekker.
Alle reacties Link kopieren
Oh en bami soep van Yum yum die eet ik wel echt heel graag..
Alle reacties Link kopieren
als het dan kant en klaar is dan de tomatensoep van de aldi uit een zak
Alle reacties Link kopieren
AH Ossenstaart soep uit zo'n zak vind ik lekker.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Hema soep!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dol op de bio pompoensoep van Unox (zak) en van AH onzuiver&frauduleus.

Vandaag was de erwtensoep in de kantine op mn werk best wel heel goed. Normaal is de soep daar wel erg magertjes, maargoed hij is dan ook goedkoper dan het water :-)



Iemand ervaring met soepen van de Soepfabriek? Zijn van die houdbare potten, de natuurwinkel heeft ze en ook de groenteman. Ze zien er wel intrigerend uit, maar ik vind ze altijd iets te duur om zomaar te proberen...
Alle reacties Link kopieren
De soepen van de snoepfabriek zijn wel goed alleen ik vind ze ook wel prijzig dus haal ze niet vaak.
Alle reacties Link kopieren
Oh! Een herinnering komt naar boven. Vroeger hadden we thuis wel eens pepersoep.



Mijn ouders hadden een restaurant en die soep kwam van een speciaal bedrijf die gespecialiseerd waren in soep. Dat zou ik wel weer eens willen proeven. Lekker was dat!!
Alle reacties Link kopieren
De soepen van de Tesco Finest range koop ik kant en klaar. Die zijn echt zo lekker en voor de prijs kan/wil ik het zelf niet maken.



In Nederland eet ik nog wel eens Erwtensoep uit blik. Die van Unox vind ik best lekker
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
quote:katinoz schreef op 23 oktober 2013 @ 14:57:

Biologische pompoensoep uit de zak van Unox, net op, heerlijk!

(Nu in de aanbieding bij Hallo....!)Deze soep is echt het lekkerst.
quote:zomerfreak schreef op 23 oktober 2013 @ 14:06:

Ik ben zelf ook kok phoebee. Dit topic gaat niet over zelfgemaakte soep.Ok sorry , ik kon het stiekem niet laten om ff te reageren. (ik ben goed kook-opgevoed door vriendlief )
De erwtensoep van de Lidl is erg lekker. Uiteraard is vers het lekkerst, maar voor een blik is die erg goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven