trio

14-11-2013 20:25 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
goedeavond,

mijn vriend zou heel graag een trio willen met een andere man erbij. Mij lijkt dit ook ontzettend geil, maar ik durf niet goed. Iemand ervaring?
als je wilt moet kan je het doen

zo niet, dan niet
Is je vriend bi dan?
My cup of tea zou het niet zijn, maar als jullie er allebei oprecht zin in hebben, wat let je?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
nee mijn vriend is alles behalve bi
nog niet maar staat wel in de planning ;)
ik weet niet zo goed hoe we zo iets aan moeten pakken en waar vind je die andere man
Een andere man lijkt me makkelijker dan een andere vrouw.

Parenclub? Swingers-site?
quote:spankertje schreef op 14 november 2013 @ 20:32:

Een andere man lijkt me makkelijker dan een andere vrouw.

Parenclub? Swingers-site?ja daar hebben we ook aan zitten denken. ik denk dat we dat gewoon een x moeten doen
Je hebt soms van die gigolo-night.

Speaking of.... moeten we hier ook maar eens gaan plannen.
Kijk eens op http://www.chatgirl.nl/ maak een profiel aan,en mannen genoeg daar!
Dat is inderdaad heel spannend.
.
Die mannen zijn genoeg te vinden, je kan ze zelfs uitkiezen op aantrekkelijkheid en andere eigenschappen die je belangrijk vind. Keus genoeg op de daarvoor bedoelde sites.

Praat er wel van te voren goed over. Wederzijds verwachtingen, waar liggen eventuele grenzen, hoe houd je contact tijdens de trio.
quote:julo schreef op 14 november 2013 @ 20:29:

nee mijn vriend is alles behalve biHij is hetero, homo, aseksueel, necrofiel, pedofiel en gerontofiel ineen, maar NIET bi, hoor je. Dat zijn smeerpijpen.
ja, wij hebben morgen zo een date staan
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
Murdoch
weet iemand nog andere sites naast chatgirl? ah ja second love...nog meer?
ik ken miljoenen sites en er nog veel meer vinden via google
hoe was de date grenada?
de date ging heel erg goed. we hadden om 20.00 uur bij ons thuis afgesproken en om 10 over 8 belde hij aan. Het is een man van achter in de 30, zag er goed uit en met ervaring, dat vinden we prettiger dan een jonge minder ervaren man. we hebben een uurtje wat gedronken, gekletst en elkaar even leren kennen. even kijken of het wat ging worden. Maar eigenlijk waren we er alle drie wel binnen 10 minuten uit dat het helemaal goed ging komen. Hij zag er niet alleen goed uit, maar had ook nog wat te vertellen.

we hebben de kennismaking in de slaapkamer voortgezet, half ontkleed. En langzaam is de actie begonnen. hij bleek een goede minnaar te zijn die aandacht voor beiden had. we hebben alle drie een superdate gehad die tot ongeveer 1 uur duurde. Hij daarna naar huis en wij nog samen doorgegaan. voor herhaling vatbaar
Grenada, leuk dat t goed bevallen is. En zou je n volgende keer dan juist diezelfde man 'nemen? of juist niet? voor er misschien gevoelens komen moet je dat ook afwegen, en zou je n volgende keer met n vrouw erbij willen?

Heb ondertussen adultmatch gevonden..is n duidelijke site vind ik
hallo woman69. we zijn redelijk ervaren hoor, gevoelens komen er niet bij. we houden zielsveel van elkaar en soms is er ruimte om een paar uurtjes met een ander of anderen erbij te genieten. Deze man komt zeker nog wel eens terug, maar misschien eens over een half of een heel jaar. en we daten inderdaad ook wel eens met een vrouw alleen of met een stel. Dat doen we in totaal een keer of 4 a 5 a 6 per jaar.
oke ik zou ook best wel willen maar wil liefst met n kennis (stel of vriend) van zijn kant, alleen is hij er minder voor in, in t algemeen, Evt met n vreemde vrouw (man is nog onzeker) wil hij wel, ik kan het me wel voorstellen. Maar dat vind ik op eoa manier minder aantrekkelijk,vreemden. Ja die mensen leren kennen dat het kennissen worden, dan misschien wel. Er moet n beetje gevoel bij zijn maar niet te veel, geen echte verliefdheid (bedreigend voor de relatie natuurlijk)

iig mn vriend moet het vooral ook leuk vinden niet alleen ik, anders vind ik het niks natuurlijk. Tja al met al nog niet zo makkelijk
quote:julo schreef op 14 november 2013 @ 20:29:

nee mijn vriend is alles behalve bio, wat is de bedoeling dan van die man?
Onze ervaring is dat als de tweede man weer weg is we daarna enorm opgewonden zijn en nog geweldige sex samen hebben. Bij ons komt de tweede man overigens uitsluitend voor mijn vrouw.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven