trio
donderdag 14 november 2013 om 20:40
Kijk eens op http://www.chatgirl.nl/ maak een profiel aan,en mannen genoeg daar!
donderdag 14 november 2013 om 21:22
Die mannen zijn genoeg te vinden, je kan ze zelfs uitkiezen op aantrekkelijkheid en andere eigenschappen die je belangrijk vind. Keus genoeg op de daarvoor bedoelde sites.
Praat er wel van te voren goed over. Wederzijds verwachtingen, waar liggen eventuele grenzen, hoe houd je contact tijdens de trio.
Praat er wel van te voren goed over. Wederzijds verwachtingen, waar liggen eventuele grenzen, hoe houd je contact tijdens de trio.
dinsdag 19 november 2013 om 09:39
de date ging heel erg goed. we hadden om 20.00 uur bij ons thuis afgesproken en om 10 over 8 belde hij aan. Het is een man van achter in de 30, zag er goed uit en met ervaring, dat vinden we prettiger dan een jonge minder ervaren man. we hebben een uurtje wat gedronken, gekletst en elkaar even leren kennen. even kijken of het wat ging worden. Maar eigenlijk waren we er alle drie wel binnen 10 minuten uit dat het helemaal goed ging komen. Hij zag er niet alleen goed uit, maar had ook nog wat te vertellen.
we hebben de kennismaking in de slaapkamer voortgezet, half ontkleed. En langzaam is de actie begonnen. hij bleek een goede minnaar te zijn die aandacht voor beiden had. we hebben alle drie een superdate gehad die tot ongeveer 1 uur duurde. Hij daarna naar huis en wij nog samen doorgegaan. voor herhaling vatbaar
we hebben de kennismaking in de slaapkamer voortgezet, half ontkleed. En langzaam is de actie begonnen. hij bleek een goede minnaar te zijn die aandacht voor beiden had. we hebben alle drie een superdate gehad die tot ongeveer 1 uur duurde. Hij daarna naar huis en wij nog samen doorgegaan. voor herhaling vatbaar
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
dinsdag 19 november 2013 om 11:09
dinsdag 19 november 2013 om 12:34
hallo woman69. we zijn redelijk ervaren hoor, gevoelens komen er niet bij. we houden zielsveel van elkaar en soms is er ruimte om een paar uurtjes met een ander of anderen erbij te genieten. Deze man komt zeker nog wel eens terug, maar misschien eens over een half of een heel jaar. en we daten inderdaad ook wel eens met een vrouw alleen of met een stel. Dat doen we in totaal een keer of 4 a 5 a 6 per jaar.
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
donderdag 21 november 2013 om 22:24
oke ik zou ook best wel willen maar wil liefst met n kennis (stel of vriend) van zijn kant, alleen is hij er minder voor in, in t algemeen, Evt met n vreemde vrouw (man is nog onzeker) wil hij wel, ik kan het me wel voorstellen. Maar dat vind ik op eoa manier minder aantrekkelijk,vreemden. Ja die mensen leren kennen dat het kennissen worden, dan misschien wel. Er moet n beetje gevoel bij zijn maar niet te veel, geen echte verliefdheid (bedreigend voor de relatie natuurlijk)
iig mn vriend moet het vooral ook leuk vinden niet alleen ik, anders vind ik het niks natuurlijk. Tja al met al nog niet zo makkelijk
iig mn vriend moet het vooral ook leuk vinden niet alleen ik, anders vind ik het niks natuurlijk. Tja al met al nog niet zo makkelijk