Entertainment alle pijlers

"Een huis vol" (kinderen) komt terug!

12-12-2012 18:36 1525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk!

Ik lees dat vanaf maandag 17 december (19.30u, Nederland 1) een tweede serie komt van "Een huis vol".

We krijgen te zien hoe het de familie Baumgard (inmiddels 13 kinderen) en de familie Deijs (12 kinderen) in het afgelopen jaar vergaan is.

Ik kijk heel weinig tv, maar dit ga ik zeker volgen. Ik vind grote gezinnen altijd heel erg intrigerend en ik heb deze serie een jaar geleden met veel plezier gevolgd.

Zelf heb ik maar 2 kinderen en wil het daar graag bij houden. Maar ik vind het dus wel heel leuk om te kijken hoe andere ouders met meer kinderen het allemaal rooien.

Wie heeft er ook zin in de nieuwe serie?
Ha, m'n eigen topic opeens weer in de lijst! Bedankt voor de tip, ik wist het niet, maar ik kan het vast nog wel ergens terugkijken.
Ja terugkijken kan. Aflevering van gisteren was niet veel aan vond ik. Naar de dierentuin om aan dieren te wennen voor Suriname is wel wat overdreven.

De kinderen van de familie Deijs zullen denk ik niet de klos zijn. Waarom? Die wordt niets opgelegd.
quote:vivalaliberta schreef op 28 november 2013 @ 00:18:

Ikke helemaal niet, te veel negatief commentaar niks deugd volgens haar aan dit programma en opvallend genoeg heeft zij helemaal een aversie tegen de familie Baumgard. Waarom kijk je dan uberhaupt nog denk ik als je je zo ergert.

Pa Deys vind ik het grappigst met zijn flauwe humor

Waarom is dat opvallend?

Pa Deys vind ik echt een vreselijke man.

Geen van de families heeft echt mijn sympathie eigenlijk
Frankly my dear, I don"t give a damn
Wat ik zelf opvallend vind aan bovenstaande, dus bijv. de reactie van een Sabbatical Meds, is dat ik niet begrijp dat iemand blíjft kijken naar een programma waar ze zich blijkbaar zo aan ergert.

Zie, als je toevallig eens ergens inrolt en je verbaast en ergert je, en je ziet vervolgens dat er hier een topic over is, oké, dan kan ik me voorstellen dat je hier even een keer je mening hierover wilt geven.

Maar... dan toch vervolgens deze serie blíjven volgen, zelfs weer in het nieuwe seizoen, terwijl je je negatieve mening hierover al hebt klaarstaan van (het) vorige seizoen(en), én die mening ook nog eens stelselmatig blíjven verkondigen in dit topic, dát begrijp ik dan weer niet.. Ik bedoel, waarom?
Gisteren naar aanleiding van dit topic heb ik een paar afleveringen online gekeken. Ik wist eerlijk gezegd niet wat ik zag, het gezin Deijs, op een appartementje met 12 kinderen! En dan later die verhuizing naar een kleine eengezinswoning in Purmerend. Ze waren zo blij dat ze zo'n "mooi" huis kregen en zo ruim.... Ik denk dat die buren zich rotgeschrokken zijn over wat voor gezin ze naast zich kregen. Ik weet niet goed wat ik hier allemaal van moet vinden. Er zijn vast wel kinderen in Nederland die het slechter voor elkaar hebben maar ik denk dat deze kinderen het ook beslist niet makkelijk hebben.

Oh, ik lees net ergens hier op het topic dat Vader Deijs mee leest.

Dan wil ik dit graag even kwijt: Deijs, ik vind echt dat je er ongezond en belabberd uitziet. Kerel, wat heb jij een wallen onder je ogen. Ik vind je vrouw en kinderen er ook niet super gezond uitzien om eerlijk te zijn. Ik snap niet waarom je nog rookt? En als je het dan toch niet kan laten, ik vind gewoon dat je het ECHT niet kan maken om binnen in huis te roken. Je zoontje met down syndroom heeft notabene iets nodig om te inhaleren. Het is super ongezond voor je kinderen om passief mee te roken. Helemaal in een kleine woning met zoveel mensen en een slecht voorbeeld voor je kinderen. Sorry, moest ik echt even kwijt.
quote:jools241 schreef op 28 november 2013 @ 08:56:

Wat ik zelf opvallend vind aan bovenstaande, dus bijv. de reactie van een Sabbatical Meds, is dat ik niet begrijp dat iemand blíjft kijken naar een programma waar ze zich blijkbaar zo aan ergert.

Zie, als je toevallig eens ergens inrolt en je verbaast en ergert je, en je ziet vervolgens dat er hier een topic over is, oké, dan kan ik me voorstellen dat je hier even een keer je mening hierover wilt geven.

Maar... dan toch vervolgens deze serie blíjven volgen, zelfs weer in het nieuwe seizoen, terwijl je je negatieve mening hierover al hebt klaarstaan van (het) vorige seizoen(en), én die mening ook nog eens stelselmatig blíjven verkondigen in dit topic, dát begrijp ik dan weer niet.. Ik bedoel, waarom?Misschien doet ze het voor mij, omdat ik haar zo leuk vind om te lezen????
quote:hgjb266 schreef op 28 november 2013 @ 08:15:

Ja terugkijken kan. Aflevering van gisteren was niet veel aan vond ik. Naar de dierentuin om aan dieren te wennen voor Suriname is wel wat overdreven.

De kinderen van de familie Deijs zullen denk ik niet de klos zijn. Waarom? Die wordt niets opgelegd.Leuk voor vader Baumgard. Kan hij zijn 3 in de steek gelaten kinderen in Suriname ook weer eens bezoeken.
Ik gisteren dus voor de eerste keer gekeken en nog een aflevering op t.v. gemist.

Vond het voornamelijk ongelofelijk saaaaaaai.

Geen bizondere mensen, niet mooi, getalenteerd, of anderszins.

Het feit dat je 12/13 kinderen op de wereld hebt gezet, maakt je nog niet interessant.

Levert geen boeiende t.v. op.

Maar... dan toch vervolgens deze serie blíjven volgen, zelfs weer in het nieuwe seizoen, terwijl je je negatieve mening hierover al hebt klaarstaan van (het) vorige seizoen(en), én die mening ook nog eens stelselmatig blíjven verkondigen in dit topic, dát begrijp ik dan weer niet.. Ik bedoel, waarom?
Ik vind het erg leuk om naar te kijken, en kijk er met een neutrale blik naar zeg maar.

Gewoon even kijken hoe een gezin met 12 en 13 kinderen de boel draaiende houden.
quote:dubbeltje4 schreef op 28 november 2013 @ 13:09:

[...]

Leuk voor vader Baumgard. Kan hij zijn 3 in de steek gelaten kinderen in Suriname ook weer eens bezoeken.

* telt even op de vingers *

Dus die Boomgaard heeft in totaal 16 kinderen gemaakt.

Ik wist wel dat de Surinammers zeggen dat zaad er is om te zaaien, maar wist niet dat ze in de praktijk ook daadwerkelijke de daad bij het woord voegden zeg maar
Waar halen ze het geld vandaan om zo veel paspoorten, dierentuin en dan nog vliegtickets?? En hij werkt alleen, misschien van het kindgebondenbudget en kinderbijslag?
Ik ben helemaal gek,op reality-tv, vandaar dat ik kijk.

Ik snap dan,juist dat gekwijl van sommige forummers met pa Deijs niet toen hij hier nog schreef.

Ben het eens met Netniet, dat de familie Deijs er vreselijk ongezond en onverzorgd eruit ziet.
Heb nu 4 afleveringen gezien, ik vind de Deijsjes veranderd. Minder gegil en geschreeuw, en niet zovel klef gedoe met Jordi. Die zag je vanavond zelf lopen! Een van de meiden vertelde dat ze nu elke dag naar buiten mogen! Op de flat kon dat niet. Te begrijpen, maar n stuk vooruitgang dat het nu wel kan. Hopelijk zien ze er verderop in de serie wel beter uit, na meer buitenlucht?
quote:vogelbekdiertje schreef op 28 november 2013 @ 16:40:

Waar halen ze het geld vandaan om zo veel paspoorten, dierentuin en dan nog vliegtickets?? En hij werkt alleen, misschien van het kindgebondenbudget en kinderbijslag?Dit betaalt de NCRV vast allemaal. Dat zal vast één van de redenen zijn dat ze allemaal nog een seizoen meedoen. (aandacht zal vast ook leuk zijn)
Vind het ook 2 leuke gezinnen en dat gezeur dat ze er niet goed uitzien, volgens mij zijn ze allemaal super gelukkig met elkaar en vind ze totaal niet ongelukkig overkomen.
Ik vind ze ook leuk!

Maar... dan toch vervolgens deze serie blíjven volgen, zelfs weer in het nieuwe seizoen, terwijl je je negatieve mening hierover al hebt klaarstaan van (het) vorige seizoen(en), én die mening ook nog eens stelselmatig blíjven verkondigen in dit topic, dát begrijp ik dan weer niet.. Ik bedoel, waarom?Wat begrijp je daar niet aan?
Vader Deijs rookt de hele kinderbijslag op. Niet zo prettig voor astmatische Jordy
quote:dubbeltje4 schreef op 28 november 2013 @ 16:21:

Ik gisteren dus voor de eerste keer gekeken en nog een aflevering op t.v. gemist.

Het feit dat je 12/13 kinderen op de wereld hebt gezet, maakt je nog niet interessant.

Levert geen boeiende t.v. op.Moeder B denkt daar heel anders over hoor
quote:dubbeltje4 schreef op 28 november 2013 @ 16:21:

Levert geen boeiende t.v. op.eens..
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik ben fan van de serie. Omdat deze mensen zo heerljk leven wat ik niet zou willen en kunnen.
OMG!

Die kinderen hebben niet eens een zwemdiploma. Wat een armoe
Dat vond ik ook, van dat zwemdiploma. Dat jochie van 11 had zelfs nog vleugeltjes aan! (Op zich wel goed natuurlijk, maar een zwemdiploma is toch beter).
En waarom moest de jordy nu weer mee met die jurken passen.

(als moeder vd bruid had ik het niet leuk gevonden dat alle aandacht bij ingridt en Jordy kwam te liggen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven