Airport City deel 3
vrijdag 20 december 2013 om 16:32
vrijdag 20 december 2013 om 16:33
quote:girasole3 schreef op 20 december 2013 @ 15:46:
Zo is het; ik ben met 5 straaljagers naar het oude Rome aan het vliegen; met 1 witte, 1 blauwe en 1 Jumbo naar die bestemmingen.
As de kaarten voor het oude Rome op zijn, ga ik ook weer switchen met toestellen, munten genoeg
Ik vind het evengoed stom dat ze weer met exact dezelfde opdracht komen; voor spelers die het spel al langer spelen gaat zo de lol er we vanaf.
Alle bestemmingen heb ik bij Seal allang op 3 sterren; dus je moet het dan toch hebben van de extra opdrachten.
Het is zeker vervelend. Ik had het ook al bij de Universiteits-opdracht terwijl ik toch graag voor de sterren naar Sorbonne etc was gevlogen. Nu heb ik, waarschijnlijk net als jij, honderden kadootjes om naar die slee-bestemmingen te vliegen en lantaarns zat op voorraad en heb je er niets aan. Ik kan zelfs geen lantaarns versturen om buren te helpen. Wel kreeg ik net als kadootje een ijskegel binnen. Die moet je gebruiken om een slee te repareren. Maar ja, als je er niet mee vliegt gaan ze ook niet kapot haha
Ook ik heb al een half jaartje voor alle standaard bestemmingen 3 sterren en geen kleine opdrachten meer. Daarom maar door met de kaarten, heb er genoeg om me even te vermaken (Egypte:2-5-3-6, Cairo al klaar met 8 kroonen en de Romeinse bestemmingen 1-2-1-2-3). Plus nog 20 kaarten voor de Romeinse opgravingen. En als ik dan toch weer Jets heb kan ik ook de kaarten naar Sacramento, Nagoya etc weer gebruiken voor een 2e Space Needle. Dus vervelen is er niet bij maar heb liever een leuke kerstmissie.
Seal, waarom zijn wij eigenlijk nog geen buren? Stuur jij een uitnodiging?
Zo is het; ik ben met 5 straaljagers naar het oude Rome aan het vliegen; met 1 witte, 1 blauwe en 1 Jumbo naar die bestemmingen.
As de kaarten voor het oude Rome op zijn, ga ik ook weer switchen met toestellen, munten genoeg
Ik vind het evengoed stom dat ze weer met exact dezelfde opdracht komen; voor spelers die het spel al langer spelen gaat zo de lol er we vanaf.
Alle bestemmingen heb ik bij Seal allang op 3 sterren; dus je moet het dan toch hebben van de extra opdrachten.
Het is zeker vervelend. Ik had het ook al bij de Universiteits-opdracht terwijl ik toch graag voor de sterren naar Sorbonne etc was gevlogen. Nu heb ik, waarschijnlijk net als jij, honderden kadootjes om naar die slee-bestemmingen te vliegen en lantaarns zat op voorraad en heb je er niets aan. Ik kan zelfs geen lantaarns versturen om buren te helpen. Wel kreeg ik net als kadootje een ijskegel binnen. Die moet je gebruiken om een slee te repareren. Maar ja, als je er niet mee vliegt gaan ze ook niet kapot haha
Ook ik heb al een half jaartje voor alle standaard bestemmingen 3 sterren en geen kleine opdrachten meer. Daarom maar door met de kaarten, heb er genoeg om me even te vermaken (Egypte:2-5-3-6, Cairo al klaar met 8 kroonen en de Romeinse bestemmingen 1-2-1-2-3). Plus nog 20 kaarten voor de Romeinse opgravingen. En als ik dan toch weer Jets heb kan ik ook de kaarten naar Sacramento, Nagoya etc weer gebruiken voor een 2e Space Needle. Dus vervelen is er niet bij maar heb liever een leuke kerstmissie.
Seal, waarom zijn wij eigenlijk nog geen buren? Stuur jij een uitnodiging?
vrijdag 20 december 2013 om 18:53
Deze items heb ik nog nodig om alle gebouwen te updaten tot de
hoogste niveau.
Het schiet al aardig op.
Dat allemaal dankzij jullie hulp.
Nogmaals dank daarvoor.
Toren level 7
1 x headset
4 x luchtvaartkaart
3 x walkitalki
Terminal level 7
1 x parkeermeters
3 x drankkoeling
4 x luidspekers
Gemeentehuis level 7
2 x laptop
vriendencode: av35k3z
hoogste niveau.
Het schiet al aardig op.
Dat allemaal dankzij jullie hulp.
Nogmaals dank daarvoor.
Toren level 7
1 x headset
4 x luchtvaartkaart
3 x walkitalki
Terminal level 7
1 x parkeermeters
3 x drankkoeling
4 x luidspekers
Gemeentehuis level 7
2 x laptop
vriendencode: av35k3z
Groetjes Gerold (vriendencode: av35k3z)
vrijdag 20 december 2013 om 19:21
@deetee03: ook weer lekker vaag. Als ik je bij Seal wil uitnodigen krijg ik de bekende 'promotiecode is onjuist' melding; heb het ook geprobeerd vanaf aeroporto giraso en dan lukt het wel.....?!
Kun jij Seal wel uitnodigen?
Ik heb inderdaad in de loop van het jaar tientallen kado's om naar de bestemmingen te vliegen uit al die kerstmeuk gekregen en die kado's liggen dus nu volkomen nutteloos in mijn magazijn.
Hier ook (uiteraard) hetzelfde: Seal kan geen items voor de kerstopdracht als kado verzenden.
Kun jij Seal wel uitnodigen?
Ik heb inderdaad in de loop van het jaar tientallen kado's om naar de bestemmingen te vliegen uit al die kerstmeuk gekregen en die kado's liggen dus nu volkomen nutteloos in mijn magazijn.
Hier ook (uiteraard) hetzelfde: Seal kan geen items voor de kerstopdracht als kado verzenden.

zaterdag 21 december 2013 om 11:32
zaterdag 21 december 2013 om 15:14
quote:jojo65 schreef op 21 december 2013 @ 11:32:
Heb in de zomer wegens ruimtegebrek mijn kersthangar en landings ijsbaan opgedoekt, nu dus weer arrenslee hoezen nodig !
Weet niet of buren deze kunnen versturen of dat je er alleen op kunt vliegen ?
Mocht iemand ze kunnen versturen, dan graag....
Jojo65Coco's kan ze versturen, heb je uitgenodigd!
Heb in de zomer wegens ruimtegebrek mijn kersthangar en landings ijsbaan opgedoekt, nu dus weer arrenslee hoezen nodig !
Weet niet of buren deze kunnen versturen of dat je er alleen op kunt vliegen ?
Mocht iemand ze kunnen versturen, dan graag....
Jojo65Coco's kan ze versturen, heb je uitgenodigd!
'Knufs place'
zaterdag 21 december 2013 om 22:49
zondag 22 december 2013 om 09:58
Ach, beide airports moeten sparen, bij lrob stond wel een kersthuisje en een ijspaleis, maar het paleis kwam uit mijn piramide rollen. Ik kon met lrob wel meteen vliegen, ik had al genoeg voor een hangar, en had al een arreslee staan. Vorig jaar had lrob het niet gehaald, is dus een les voor lrobll. Sorry als ik verkeerd stuur, ik stuur wel kerst spullen en ontvang ze ook graag, lrob en lrobll, sleese.
Lrob en lrobll

zondag 22 december 2013 om 10:38
Ik doe met "Jeppe" wel mee met de kerstopdracht maar met Orin airport niet. Heb geen geld en vooral geen plaats voor ijsbanen, kersthuizen enz. Graag ontvang ik voor Orin airport:
Kassa terminal
Beveiligingscamera,
Anti diefstal poort,
Glazen vitrines en ook nog steeds isolatie en handboeken.
Heel erg bedankt en nog een fijne zondag!
Kassa terminal
Beveiligingscamera,
Anti diefstal poort,
Glazen vitrines en ook nog steeds isolatie en handboeken.
Heel erg bedankt en nog een fijne zondag!
zondag 22 december 2013 om 11:06
Let wel goed op met deze opdracht!
Voltooi de collectie koude winter NiET voor de 2 e keer voordat je alle spullen die je nodig hebt (vloeibare stikstof, vriezer, sneeuwmachine, koelkast en ijsblokken) voor je iglo, je ijskasteel en je ijsbaan binnen hebt vanuit 1 van de continenten.
Als je de collectie voltooit en de opdracht dus 'klaar' is kun je niet meer op die bestemmingen vliegen en zijn al je eerder genoemde wintergebouwen onbruikbaar (of je moet er heel veel flapjes tegenaan gooien).
Aeroporto heeft inmiddels 2 arrensleeën vliegen en een ijsbaan die helemaal klaar is.
Voorlopig maar weer op Lapland vliegen om kado's voor de continenten te krijgen (die Seal tientallen onbruikbaar in het magazijn heeft ).
Als seal spullen krijgt voor de kerstopdracht stuur ik ze maar gewoon terug; maar ik weet niet of het dan onderweg verandert I iets anders, want ik kan daar vandaan geen items versturen voor deze opdracht.
Vlieg ze.
Voltooi de collectie koude winter NiET voor de 2 e keer voordat je alle spullen die je nodig hebt (vloeibare stikstof, vriezer, sneeuwmachine, koelkast en ijsblokken) voor je iglo, je ijskasteel en je ijsbaan binnen hebt vanuit 1 van de continenten.
Als je de collectie voltooit en de opdracht dus 'klaar' is kun je niet meer op die bestemmingen vliegen en zijn al je eerder genoemde wintergebouwen onbruikbaar (of je moet er heel veel flapjes tegenaan gooien).
Aeroporto heeft inmiddels 2 arrensleeën vliegen en een ijsbaan die helemaal klaar is.
Voorlopig maar weer op Lapland vliegen om kado's voor de continenten te krijgen (die Seal tientallen onbruikbaar in het magazijn heeft ).
Als seal spullen krijgt voor de kerstopdracht stuur ik ze maar gewoon terug; maar ik weet niet of het dan onderweg verandert I iets anders, want ik kan daar vandaan geen items versturen voor deze opdracht.
Vlieg ze.
zondag 22 december 2013 om 12:14