Mooie gites

23-12-2013 15:26 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nee! Mijn google is niet stuk. Die doet het prima. Maar soms zie ik pareltjes van reistips hiervoorbij komen. Ik dacht, wie niet waagt etc etc

Goed. Ik zoek

2 mooie vakantiewoningen in frankrijk. (We willen naar twee regio's. 7 dagen om 7 dagen. Ongeveer. Vertrek voor het hoogseizoen. Juni. Mag wel een week in juli vallen.

Eisen; 2 slaapkamers, privé zwembad(je) Vrij (niet in een dorp) en rustig gelegen.

Natuur, groen, stromende rivieren.

Nette woning (geen lieflijke oude schuur met waterput). Ook niet te oubollig qua interieur (best moeilijk in frankrijk)

Regio's: Ardeche/drome en Provence. Maar weet je iets wat daarbuiten ligt ben ik ook zeer zeker geïnteresseerd. Is het niet voor 2014, dan wel het jaar daarna! Frankrijk is mij helemaal bekend, vriend nog niet zo.

Onze vakantie; relaxen, touren met de auto langs riviertjes, authentieke dorpjes, lunchen op idyllische pleintjes, grotten, oude steden, zwemmen in stromende beekjes. Stokbrood en worst Etc. Etc.

Huisjes mogen NIET op een park of camping staan.

Budget 4000 euro totaal ongeveer. Alleen voor de accomodaties. Wie vindt het leuk me te helpen of kent er toevallig iets uit eigen ervaring?
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Heb je facebook? Zoja, stel deze vraag dan eens op de groep "Nederlandstalige vakantieverblijven in Frankrijk". Daar krijg je echt de mooiste pareltjes.
Wij zijn een keer hier geweest: * poef *

Lieve en behulpzame mensen en we hadden een prachtige gite. We hebben leuke tripjes gedaan naar kastelen en kleine stadjes. Ook zijn we gaan zwemmen in een zwemrivier/poel. Dit op aanraden van de eigenaar.

Er was trouwens ook een zwembad bij de gites. Deze is dan niet prive, maar deel je met de bezoekers van de andere gites. We hebben het daar in ieder geval prima naar ons zin gehad!
We zijn trouwens ook naar grotten geweest. Deze waren erg mooi!
Kijk eens op Engelse websites. Heel veel Engelsen hebben een te duur tweede huis in Frankrijk, vooral in de Provence en de Languedoc.
verba volant, scripta manent.
Www.luxevakantiehuis-Dordogne.com

Echt aanrader! Wij zijn een keer via deze site geweest, weet niet meer hoe die heet... Maar een klein paleisje hoor! Dordogne is wel een andere omgeving, maar ook prachtig!
Wij zijn hier naar toe geweest:

http://www.luxevakantiehuis-dordogne.com/calgemeen.html

Landhuis Curmont. Erg mooi en lieve Engelsen als buren, verder echt een klein dorpje. Eigen zwembad en een geweldig uitzicht het dal in.
http://www.topictravel.nl ... illon/flr-51/26-04-2014/7
verba volant, scripta manent.
la Borio de Roque in de languedoc. Erg mooie omgeving en camping!
http://www.topictravel.nl ... ercy/flq-165/26-04-2014/7

Inrichting is een beetje saai, maar ligging is perfect!!
Was afgelopen zomer in Maison aux Oliviers in Pierrefeu, prachtige ligging op een bergje (in de Provence)

Met zwembad(je) en ligstoelen en een olijfboomgaard.

Je kan 's avonds aan tafel bij de gastheren (biologisch en lekker!). En 's morgens een eenvoudig Frans ontbijt, met zelfgemaakte yoghurt.

Zou er zo weer heengaan!

www.maison-aux-oliviers.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven