HELP! cheesecake
dinsdag 24 december 2013 om 12:45
Ik ben voor het eerst een cheesecake aan het bakken en deze moest 1 uur in de oven op 150 graden.
Ik vond hem nog wat bleek, dus heb 'm al 10 minuten extra gegeven, maar nu wil ik 'm uit de oven halen en lijkt de taart wel vloeibaar.
Hoort dit zo en stolt 'ie als 'ie afkoelt, of moet ik 'm toch nog wat langer in de oven laten staan???
Hoop dat iemand snel een antwoord heeft.
Ik vond hem nog wat bleek, dus heb 'm al 10 minuten extra gegeven, maar nu wil ik 'm uit de oven halen en lijkt de taart wel vloeibaar.
Hoort dit zo en stolt 'ie als 'ie afkoelt, of moet ik 'm toch nog wat langer in de oven laten staan???
Hoop dat iemand snel een antwoord heeft.