baarzucht??

11-01-2014 23:35 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt
anoniem_193596 wijzigde dit bericht op 12-01-2014 00:07
Reden: Even mijn hart gelucht, bedankt!
% gewijzigd
Probeer met je hoofd te denken i.p.v. met je eierstokken, je bent 22, geen 42.
verba volant, scripta manent.
Meid, rustig aan! Je bent 22, tijd zat. Je vriend heeft gelijk. Ga eerst samenwonen en kijk aub hoe dat gaat. Jullie zijn ook nog kort samen.

Echt maak je school af, vind een baan, en geniet er nog even van. Zet het even van je af en richt je op andere dingen.
Mexico211 ik probeer dat inderdaad, nog maar meer proberen denk ik maar... iniedergeval bedankt voor je reactie.

MarianneDavids: Dat is een goeie tip haha, ga ik proberen
Je hebt psychische problemen.
Ach ja, het lijkt zo leuk....

de werkelijkheid is de hel op aarde en dan kan je niet meer terug. Over vijf jaar ben je daar beter tegen opgewassen
Oke, even mijn hart gelucht.. bedankt!
Zo, die OP is snel weg. Reacties bevielen zeker niet?
Hier een diepe zucht toen ik gebaard had, eens maar nooit meer.

whaha de OP is alweer weg.
Ja, maar weggehaald. Kijk ik snap zelf ook dat ik een beetje doordraai dus ik ga de adviezen maar opvolgen en gewoon meer mijn zinnen proberen te verzetten.
Maar iig bedankt voor de reacties!
Baarzucht?! Serieus?
Baarzucht?
Baarzucht? Nou, als je meer dan 40 weken zwanger bent misschien, ik kan me voorstellen dat je dan wel een keer aan baren toe bent. Maar baarzucht als in 'ik moet baren, maak me zwanger, nú!'?
quote:sabbaticalmeds schreef op 12 januari 2014 @ 00:00:

Ach ja, het lijkt zo leuk....

de werkelijkheid is de hel op aarde en dan kan je niet meer terug. Over vijf jaar ben je daar beter tegen opgewassen

Kijk, jij bent tenminste eerlijk.

Lijkt me veel handiger dan de schijn ophouden dat kindertjes alleen maar leuk zijn ipv dat het keihard werken is...

(ik heb zelf bewust geen kinderen en dat wil ik graag zo houden. ik heb heel erg het idee dat mensen niet erg realistisch zijn w.b. kinderen, zeker jongere mensen denken dat het alleen maar leuk is...)

Als ik toch bezig ben, MEDS, viel het jou zo tegen dan?

(ik weet dat jouw kinderen niet meer klein zijn...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven