contact verbroken

01-02-2014 11:24 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gister die vriend gebeld en heb definitief de vriendschap verbroken. het is moeilijk maar ik kom er wel doorheen. pffft
Oh. Ik dacht dat het al over was. Of is dit een andere vriend?
ja het is al over. maar heb het hem nog duidelijk gemaakt. omdat wij afgesproken hadden dat wij na een maand weer contact zouden hebben en wat we beslissen maar ik heb de knoop nu al doorgehakt. het gaat gewoon niet meer. dat ik iedere keer afgesnauwd werd over het bellen en smsen en ook die spanningen rondom zijn ex en zoontje. dat is voor mij gewoon niet goed
Ach joh. Ik heb geen idee waar het over gaat gezien je OP die geen info bevat, maar met heel even loepen zag ik dat je op 21 januari ook al een topic opende dat het definitief voorbij was.

Oftewel: wat een kuttopic open je weer, en je weet vast wel weer nieuw drama te verzinnen met dezelfde vent. En ik heb nog steeds geen idee wie je bent en waarover het gaat, gezien je klaarblijkelijk denkt dat iedereen jouw levensgeschiedenis kent en je niet de moeite neemt iets te vertellen in je openingspost.
dan moet je maar niet op het forum gaan zitten kerol
Goedzo, en nu ook echt echt echt volhouden. Hij voegt niets toe aan je leven, helemaal niets.

Hoe is het verder met je?
wij slapen nooit.
dat klopt. ben ook blij. met mij gaat het verder prima. alleen moet er even doorheen maar dat komt wel goed
Kerol!
quote:anoniem001 schreef op 01 februari 2014 @ 11:39:

dan moet je maar niet op het forum gaan zitten kerol

Nee, jij moet niet op een forum gaan zitten als je niet in staat bent een fatsoenlijke openingspost te schrijven. Het is idioot om te veronderstellen dat iedereen die je topic opent je verhaal en je leven en jouw complete onzin kent. En ikke ga niet weg omdat een druif als jij denkt dat voor jou andere regels gelden dan voor een normaal mens hoor.

En als je openingspost aansluit op wat je in een eerder topic schreef, had je het in dat eerdere topic moeten posten, niet als nieuw topic zonder enige info om op te reageren.
quote:anoniem001 schreef op 01 februari 2014 @ 11:28:

ja het is al over. maar heb het hem nog duidelijk gemaakt. omdat wij afgesproken hadden dat wij na een maand weer contact zouden hebben en wat we beslissen maar ik heb de knoop nu al doorgehakt. het gaat gewoon niet meer. dat ik iedere keer afgesnauwd werd over het bellen en smsen en ook die spanningen rondom zijn ex en zoontje. dat is voor mij gewoon niet goed

Volgens mij zie ik jou nu al 8 jaar posten over deze vent. Ellenlange verhalen, massa's advies heb je gekregen.

Fijn te zien dat je daar eindelijk wat mee doet
Jezuds, TO, je bent al echt 4 jaar in herhaling aan het vallen.

Kan je niet een keer een ander soort topic openen, bv. "Help, radeloos, ben ik zwanger?".
Nou, dat gaat zeker 2 dagen goed!

Geniet ervan!
Oh wat erg als je al jarenlang dit soort drama's hebt.
Hoe vaak ga de relatie nog verbreken?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven