Reizen!
woensdag 5 februari 2014 om 21:07
Hallo lieve viva's,
Volgend jaar januari ben ik klaar met mijn opleiding en voordat ik werk ga zoeken+ een HBO opleiding wil volgen, zou ik graag nog een paar maanden willen reizen.
Het liefst naar Nieuw-Zeeland of Indonesië
Nu is mijn issue dat ik qua alleen reizen nogal een schijtertje ben.
Graag kom ik in contact met meiden die ook graag willen reizen of dit al gedaan hebben zodat ik wellicht wat informatie kan krijgen zoals sites, forums of gewoon leuke verhalen. Misschien brengt het mij wat verder
Volgend jaar januari ben ik klaar met mijn opleiding en voordat ik werk ga zoeken+ een HBO opleiding wil volgen, zou ik graag nog een paar maanden willen reizen.
Het liefst naar Nieuw-Zeeland of Indonesië
Nu is mijn issue dat ik qua alleen reizen nogal een schijtertje ben.
Graag kom ik in contact met meiden die ook graag willen reizen of dit al gedaan hebben zodat ik wellicht wat informatie kan krijgen zoals sites, forums of gewoon leuke verhalen. Misschien brengt het mij wat verder
woensdag 5 februari 2014 om 22:08
Begin eens de onderwerpen op wereldwijzer en het thorn tree forum van Lonely Planet door te lopen. Daar kun je informatie vinden over leuke plekken om te bezoeken daar, krijg je een idee van leuke routes, wat je kwijt bent, wat juist niet de moeite waard is etc, zodat je een idee krijgt wat bij je past.
Indonesie is natuurlijk vele malen goedkoper en qua reistijd eigenlijk altijd goed te doen. Ook zul je er meer alleenreizenden tegenkomen, wat voor jou leuker is als je graag andere mensen ontmoet om eens een dag mee op te trekken.
Indonesie is natuurlijk vele malen goedkoper en qua reistijd eigenlijk altijd goed te doen. Ook zul je er meer alleenreizenden tegenkomen, wat voor jou leuker is als je graag andere mensen ontmoet om eens een dag mee op te trekken.