Faalangst

09-02-2014 21:06 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds ik een nieuwe baan heb best veel faalangst. Als ik ergens aan begin, dan weet/denk ik al van tevoren dat het me toch niet lukt, terwijl ik het rationeel gezien wel zou kunnen. Dan word ik weer heel erg nerveus en lukt het me inderdaad niet echt. Zijn er mensen die dat herkennen?
vrolijk & spontaan
Even iets anders: door je avatar is er van alles over je te achterhalen via Google. Als je anoniem wilt blijven moet je misschien je avatar veranderen.
Op zich hoef ik niet per se anoniem te blijven, maar is met zulke topics misschien wel beter :P hoewel je met alleen een plaatje niet zoveel kan toch?
vrolijk & spontaan
Plaatjes kan je tegenwoordig ook googelen. Ik denk dat je er verstandig aan hebt gedaan om 'm weg te halen

(Ik kan je helaas niet helpen wat betreft je vraag over faalangst)
Is deze baan veel moeilijker? Heb je voor het eerst een baan in deze sector? Hoe oud ben? Wat is er erg aan, als het niet in in 1 keer lukt?
Ben 24, het is niet zo'n moeilijke baan. Eigenlijk is het hezelfde als wat ik al andere keren heb moeten doen.
vrolijk & spontaan
ja ik heb het ook en ik heb mijn leven erdoor laten leiden niet naar toetsen durven gaan gekapt met 3(!) opleidingen

nu thuis geen opleiding geen werk

vraag jezelf af wat is het ergste dat er kan gebeuren als het niet in 1 x lukt ?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven