Wat eet je op dit moment? Deel 8!

maandag 23 december 2013 om 22:07
Welkom in alweer het achtste deel van het topic 'wat eet je op dit moment?'
Begonnen als telegramstijl-topic is dit topic uitgegroeid tot een topic waarop gezellig gekletst wordt over eten, drinken en alles wat daarmee te maken heeft.
Of je nu vroeg op bent of dat het gaat om een nachtelijke snack, of gewoon een lekker kopje koffie of thee, het kan hier allemaal! Van snackbar tot sterrenrestaurant!
Iedereen is welkom om gezellig mee te komen schrijven dus schuif gezellig aan en heel veel plezier in het nieuwe deel!
En we komen van hier:
Deel 7

zondag 30 maart 2014 om 17:04
quote:Lotte35 schreef op 30 maart 2014 @ 10:32:
[...]
Dan zou ik vandaag dus juist lekker gaan relaxen.
Heeft het kind volgende week tenminste iets te doen
Helemaal mee eens .
Ik heb vanmorgen een lading spareribs in de ketjap-sambalmarinade gelegd. Vanavond een uitgebreide salade erbij met een sesam-sojadressing, nog even wat noodles koken om erdoor te doen. Mmmm, ik heb er nu al zin in.
[...]
Dan zou ik vandaag dus juist lekker gaan relaxen.
Heeft het kind volgende week tenminste iets te doen
Helemaal mee eens .
Ik heb vanmorgen een lading spareribs in de ketjap-sambalmarinade gelegd. Vanavond een uitgebreide salade erbij met een sesam-sojadressing, nog even wat noodles koken om erdoor te doen. Mmmm, ik heb er nu al zin in.
zondag 30 maart 2014 om 18:31
zondag 30 maart 2014 om 18:36
@Hilary het suikerbrood is van de jan Linders erg lekker het brood is heel zacht.
@Lotte de poetsmeid is alleen voor de bovenverdieping en wat extra klusjes. Ik heb vandaag alleen de benedenverdieping gedaan.
Net heerlijk gebbq met forel, sardientjes en grillworsten. Ik had salade, stokbrood met zelfgmaakte kruidenboter en gevulde champignons maar die was ik helemaal vergeten hahaha.
Als toetje hadden we aardbeien, kiwi's en druifjes
@Lotte de poetsmeid is alleen voor de bovenverdieping en wat extra klusjes. Ik heb vandaag alleen de benedenverdieping gedaan.
Net heerlijk gebbq met forel, sardientjes en grillworsten. Ik had salade, stokbrood met zelfgmaakte kruidenboter en gevulde champignons maar die was ik helemaal vergeten hahaha.
Als toetje hadden we aardbeien, kiwi's en druifjes

zondag 30 maart 2014 om 19:08
quote:chocodonut schreef op 30 maart 2014 @ 18:36:
Oh forel, dat is lang geleden! Ik sta morgen aan de deur van de visman te rammelen.
Oh forel, dat is lang geleden! Ik sta morgen aan de deur van de visman te rammelen.

zondag 30 maart 2014 om 19:48
quote:coetje schreef op 30 maart 2014 @ 18:31:
Werk sinds kort in een patisserie.
Oooow.....
Aha.
Ik vind 'poetsmeid' trouwens niet zo'n elegante benaming.
Maar dat kan aan mij liggen.
Ik heb inmiddels het wolkentoetje met witte chocoladesmaak geprobeerd. Lekker! Toch blijft de vanillevla 'zacht en luchtig' met stip op nummer 1 staan. Met zelfgeklopte slagroom erdoor, dat wel.
Bij Jamin had ik gisteren zo'n geval, maar dan met de smaak 'grape':
Hééééééérlijk!
Ze hebben daar allemaal snoep van het merk Wonka, ik was niet bij Jamin weg te slaan.
Werk sinds kort in een patisserie.
Oooow.....
Aha.
Ik vind 'poetsmeid' trouwens niet zo'n elegante benaming.
Maar dat kan aan mij liggen.
Ik heb inmiddels het wolkentoetje met witte chocoladesmaak geprobeerd. Lekker! Toch blijft de vanillevla 'zacht en luchtig' met stip op nummer 1 staan. Met zelfgeklopte slagroom erdoor, dat wel.
Bij Jamin had ik gisteren zo'n geval, maar dan met de smaak 'grape':
Hééééééérlijk!
Ze hebben daar allemaal snoep van het merk Wonka, ik was niet bij Jamin weg te slaan.
You don't have to fit into the format
zondag 30 maart 2014 om 23:16
Ik noem haar poetsmeid omdat ze echt nog jong is en bedoel het ook totaal niet denigrerend ofzo. Zo zit ik totaal niet in mekaar ik heb juist respect voor alle mensen. Ik zou ook niet weten hoe ik haar anders moet noemen poetsvrouw, interieurverzorgster,schoonmaakster. Wat vind je het beste klinken Lotte?

maandag 31 maart 2014 om 09:45
maandag 31 maart 2014 om 16:09
Nou gelukkig soms kan je iets lezen op een heel andere manier dan dat het geschreven is. Schoonmaakster word het dan .
Vanaf vandaag ben ik weer aan het proberen om minder/ helemaal niet meer te snoepen.
O magere joghurt, cruesli en zonnebloem-en linzaadpitjes. Flesje water.
T latte, groene thee
L 2 spelt bth met koolsla, kaas en groene sla erbij komkommerschijfjes en snoeptomaatjes.
Net een flesje water en stukje suikerbrood
Vanaf vandaag ben ik weer aan het proberen om minder/ helemaal niet meer te snoepen.
O magere joghurt, cruesli en zonnebloem-en linzaadpitjes. Flesje water.
T latte, groene thee
L 2 spelt bth met koolsla, kaas en groene sla erbij komkommerschijfjes en snoeptomaatjes.
Net een flesje water en stukje suikerbrood
dinsdag 1 april 2014 om 00:21
coetje, had vanavond wel bij jou willen eten, heerlijk! Heb je mailtjes ontvangen en kom er nog op terug.
Leuk dat je hier meeleest/mee komt schrijven.
Weinig te melden op eetgebied door extreem veel pijn afgelopen dagen/week. Nu gelukkig even pijnvrij.
Vier afspraken deze week waarvan vandaag de 1e was, wel heftig maar wel ok.
Vanavond, al wat later, 2 minibolletjes op (luxe assortiment Lidl), 1 met ham/kaas en 1 met vruchtenhagel. Erbij 2 kiwi's.
Hoop morgen eindelijk weer eens warm eten te (kunnen) eten maar morgen ook weer afspraak buiten de deur die net als 2 weken geleden vlakbij de Mac is. Ga vast weer voor de bijl
Leuk dat je hier meeleest/mee komt schrijven.
Weinig te melden op eetgebied door extreem veel pijn afgelopen dagen/week. Nu gelukkig even pijnvrij.
Vier afspraken deze week waarvan vandaag de 1e was, wel heftig maar wel ok.
Vanavond, al wat later, 2 minibolletjes op (luxe assortiment Lidl), 1 met ham/kaas en 1 met vruchtenhagel. Erbij 2 kiwi's.
Hoop morgen eindelijk weer eens warm eten te (kunnen) eten maar morgen ook weer afspraak buiten de deur die net als 2 weken geleden vlakbij de Mac is. Ga vast weer voor de bijl
dinsdag 1 april 2014 om 10:00
Thee,heeft geen haast hoor,was al fijn om even van me af te schrijven
Ik hoop dat je straks lekker kunt genieten van je Big Mac! En succes met je afspraak.
Ik ga daar de kinderen morgen op trakteren,morgenmiddag voor het eerst in mijn uppie met 3 kinderen kleren kopen,wish me luck!
Ontbijt,kommetje kwark en een navelsinaasappel.
Avond eten moet ik nog verzinnen,ik heb eerst zwemles met Uk tot 17.00u.
Ik hoop dat je straks lekker kunt genieten van je Big Mac! En succes met je afspraak.
Ik ga daar de kinderen morgen op trakteren,morgenmiddag voor het eerst in mijn uppie met 3 kinderen kleren kopen,wish me luck!
Ontbijt,kommetje kwark en een navelsinaasappel.
Avond eten moet ik nog verzinnen,ik heb eerst zwemles met Uk tot 17.00u.
dinsdag 1 april 2014 om 12:42
Gelukkig zijn er wat postings weggehaald van afgelopen nacht.
Heb weer 2 van die minibolletjes op, 1 x mais met ham en kaas en 1 x wit met hagelslag. Ideale verpakking vind ik het, 4 soorten bolletjes, elk 3 stuks. Hoop dat er later deze week weer een 30% sticker op zit.
Taxi komt zo, even tas inpakken, tandpoetsen en gaan.
Oeps kleding kopen met 3 lijkt me idd best een klus. Hopelijk zijn ze blij met Mac-traktatie!
Tot later!
Heb weer 2 van die minibolletjes op, 1 x mais met ham en kaas en 1 x wit met hagelslag. Ideale verpakking vind ik het, 4 soorten bolletjes, elk 3 stuks. Hoop dat er later deze week weer een 30% sticker op zit.
Taxi komt zo, even tas inpakken, tandpoetsen en gaan.
Oeps kleding kopen met 3 lijkt me idd best een klus. Hopelijk zijn ze blij met Mac-traktatie!
Tot later!
dinsdag 1 april 2014 om 20:58
woensdag 2 april 2014 om 00:36
Coetje, nee geen afbakbroodjes en ze liggen ook bij het verse brood, soort van foliebakje met zak er omheen. Ik kocht ze gister met tht datum van 02-04 en er stond wel op de zak dat ze met even in oven lekkerder/verser zouden zijn.
Bij de Mac een kleine burger met bacon genomen en een kleine friet, was weer lekker. Daarna thuis niet zoveel meer op, wel net nog een kop bouillon genomen. Had zin in iets hartigs/zouts.
Morgen maar weer eens Tuc en/of Shuttels op m'n boodschapppenbriefje zetten.
Nu half roseetje met half spa rood.
Bij de Mac een kleine burger met bacon genomen en een kleine friet, was weer lekker. Daarna thuis niet zoveel meer op, wel net nog een kop bouillon genomen. Had zin in iets hartigs/zouts.
Morgen maar weer eens Tuc en/of Shuttels op m'n boodschapppenbriefje zetten.
Nu half roseetje met half spa rood.
woensdag 2 april 2014 om 08:42
Chocodonut,veel plezier met shoppen vandaag! Ik ga er ook een leuke middag van maken,bij goed gedrag van de jongens een ijsje en als afsluiter Mac,daar moeten ze toch mee om te kopen zijn
Avondeten gister was lasagne met een salade van tomaat,komkommer en bosui.Simpel,maar lekker.
Ik maak zo een tomatensoepje voor als we nog trek hebben als we uit de stad komen.
Avondeten gister was lasagne met een salade van tomaat,komkommer en bosui.Simpel,maar lekker.
Ik maak zo een tomatensoepje voor als we nog trek hebben als we uit de stad komen.
woensdag 2 april 2014 om 12:47