Wie wil er zwanger worden boven de 35 ste :-)
dinsdag 18 maart 2014 om 12:34
Ik ben 36 jaar ga voor een tweede! Wie is er boven de 35 en wil meeschrijven als je ook probeert zwanger te worden? Je eerste, tweede of derde kindje? Maakt niet uit..
Hopelijk willen er dames meeschrijven
Naam Leeftijd Kind NOD Thankfull 36 2de 25ste? Poppie0022 37 2de 9 april wendyxxxdayenne 37 2de tasje76 37 2de whoaa 35 1ste 30 Maart mammalieffie 37 4de helianthe 36 2de linessa 35 1ste vergeet_me_nietje 37 1ste
Hopelijk willen er dames meeschrijven

Naam Leeftijd Kind NOD Thankfull 36 2de 25ste? Poppie0022 37 2de 9 april wendyxxxdayenne 37 2de tasje76 37 2de whoaa 35 1ste 30 Maart mammalieffie 37 4de helianthe 36 2de linessa 35 1ste vergeet_me_nietje 37 1ste
donderdag 3 april 2014 om 21:50
Combinatie van dingen....mijn leeftijd maar vooral omdat ik niet een heel sterk gestel heb. Vaak ziek of niet fit. Turbulent jaar met een flinke crisis en het overlijden van mijn moeder pas geleden. Haha als ik het zo lees snap ik het.
Maar ik ben een intuïtief persoon en m'n gevoel zegt dat het goed is. En daarbij ook wel praktisch nadenken over wat als en hoe we daar dan mee omgaan.
Ik kan me ook voorstellen dat je het voor je houdt hoor, het is ultiem intiem
Hoe is dat bij jou met energie en tijd voor 3 kinderen denk je?

Ik kan me ook voorstellen dat je het voor je houdt hoor, het is ultiem intiem
Hoe is dat bij jou met energie en tijd voor 3 kinderen denk je?
Each morning we are born again. What we do today matters most.
donderdag 3 april 2014 om 22:19
Lalapaloosy wat sneu dat ze niet enthousiaster zijn... Je voelt zelf vaak het beste wat je wel en niet aan kan toch...ben ook niet echt de gezondste maar goed daarom kan het nog wel al zullen we misschien iets meer ons ritme aan moeten passen..
Ben ook echt blij met dit forum voor leeftijdgenootjes en je kan hier toch ook even je ei kwijt best spannend zeker omdat we ietsje ouder zijn en je wil het niet gelijk met moeders en vriendinnen er over hebben dan denken ze gelijk dat je zwanger bent..
Ben ook echt blij met dit forum voor leeftijdgenootjes en je kan hier toch ook even je ei kwijt best spannend zeker omdat we ietsje ouder zijn en je wil het niet gelijk met moeders en vriendinnen er over hebben dan denken ze gelijk dat je zwanger bent..
vrijdag 4 april 2014 om 09:26
Inderdaad ultiem intiem dat is het juiste woord!
Precies greeneyes! Omdat ik er toch wel graag over heb is zo'n clubje deelgenoten op het forum ideaal! En dat we van de leeftijd zijn is alleen maar prettiger!
Wat betreft de reacties uit de omgeving. Weet je... het leven is gewoon niet maakbaar, het loopt zoals het loopt. Mensen uit de omgeving hebben altijd wel een mening dan ben je te jong dan weer te oud enzovoort...
Dus lalaloopsy als je gevoel zegt dat het goed is dan is dat het enige wat telt!
En greeneyes al getest?
Precies greeneyes! Omdat ik er toch wel graag over heb is zo'n clubje deelgenoten op het forum ideaal! En dat we van de leeftijd zijn is alleen maar prettiger!
Wat betreft de reacties uit de omgeving. Weet je... het leven is gewoon niet maakbaar, het loopt zoals het loopt. Mensen uit de omgeving hebben altijd wel een mening dan ben je te jong dan weer te oud enzovoort...
Dus lalaloopsy als je gevoel zegt dat het goed is dan is dat het enige wat telt!
En greeneyes al getest?
vrijdag 4 april 2014 om 09:33
O ja en mijn energie voor drie kinderen. Dat zie ik op zich wel zitten. Broer en zus trekken heel veel met elkaar op. Ik heb er nu weinig werk aan. Waar ik wel een beetje mee zit is dat er eind dit jaar misschien een verhuizing gaat plaats vinden, ik ben bezig met een promotietraject op mijn werk en dat mijn man aan het solliciteren is. Met stip op 1 staat nog steeds de kinderwens dus we gaan er gewoon voor. Je weet tenslotte nooit wanneer het zo ver is.
vrijdag 4 april 2014 om 09:36
Ik ben ook benieuwd greeneyes!
Ik merk dat ik het me toch aantrek, maar ik ben het wel met je eens, je eigen pad volgen. Het is mijn leven. Alleen zijn hoofd en hart het niet altijd eens. Niet dat ik twijfel maar het liefst heb je toch steun uit je omgeving. Mn zus zei, maar ik ga niet oppassen hoor. En ik snap het wel maar het kwetst me toch.
Ik merk dat ik het me toch aantrek, maar ik ben het wel met je eens, je eigen pad volgen. Het is mijn leven. Alleen zijn hoofd en hart het niet altijd eens. Niet dat ik twijfel maar het liefst heb je toch steun uit je omgeving. Mn zus zei, maar ik ga niet oppassen hoor. En ik snap het wel maar het kwetst me toch.

vrijdag 4 april 2014 om 09:40
greeneyes je maakt het nu wel extra spannend!
Wij zijn ook bezig met een ander huis want ons huisje is veel te klein...we hebben maar 1 slaapkamer en ook geen tuin...maar het wil nog niet echt vlotten.
Vannacht liggen dromen en zweten, mijn temperatuur blijft nog steeds hoog en is vanochtend nog met 0.3 graad gestegen naar 37.3
Wij zijn ook bezig met een ander huis want ons huisje is veel te klein...we hebben maar 1 slaapkamer en ook geen tuin...maar het wil nog niet echt vlotten.
Vannacht liggen dromen en zweten, mijn temperatuur blijft nog steeds hoog en is vanochtend nog met 0.3 graad gestegen naar 37.3
vrijdag 4 april 2014 om 09:43
Je hebt gelijk Nohr, als het leven iets laat zien is het dat je het niet kunt plannen en dat het nooit gaat zoals je verwacht dus lekker je eigen plan trekken!
Fijn dat je kids zo samen spelen, dat doen ze hier ook. Maar ze zijn wel allebei heel gevoelig en snel van slag. Wat dat betreft dus veel begeleiding nodig. Maar goed, ik denk dat de derde ook juist balans gaat brengen. Ik kan niet wachten. Mijn man wilde de komende ronde overslaan want dan ben ik uitgerekend in januari, een maand waar hij heel veel weg is maar gelukkig heeft hij zich door iets wat er gebeurd is bedacht. Sommige dingen zetten alles wel weer in perspectief! Klinkt een beetje vaag maar er is onlangs een dierbare vriend overleden.
Fijn dat je kids zo samen spelen, dat doen ze hier ook. Maar ze zijn wel allebei heel gevoelig en snel van slag. Wat dat betreft dus veel begeleiding nodig. Maar goed, ik denk dat de derde ook juist balans gaat brengen. Ik kan niet wachten. Mijn man wilde de komende ronde overslaan want dan ben ik uitgerekend in januari, een maand waar hij heel veel weg is maar gelukkig heeft hij zich door iets wat er gebeurd is bedacht. Sommige dingen zetten alles wel weer in perspectief! Klinkt een beetje vaag maar er is onlangs een dierbare vriend overleden.

vrijdag 4 april 2014 om 09:47
lalaoopsy, dat is zeker niet fijn om te horen van je zus...liever had ze dan helemaal niets gezegd.
Ik merkte juist dat ik het erg fijn vond toen mijn moeder zei dat ze juist graag wilde oppassen als het zover mocht komen...zo enorm opgelucht want ik was bang dat ze zou zeggen dat ik beter helemaal niet aan kinderen kon beginnen.
En ik weet hoe enorm mijn ouders het op dit moment hebben met oppassen op de kindjes van mijn broer.
Ik merkte juist dat ik het erg fijn vond toen mijn moeder zei dat ze juist graag wilde oppassen als het zover mocht komen...zo enorm opgelucht want ik was bang dat ze zou zeggen dat ik beter helemaal niet aan kinderen kon beginnen.
En ik weet hoe enorm mijn ouders het op dit moment hebben met oppassen op de kindjes van mijn broer.
vrijdag 4 april 2014 om 09:53
Waarom was je bang dat ze dat zou zeggen Shisha?
Heeft ze daar wel eens opmerkingen over gemaakt?
Gelukkig biedt ze het wel aan, dat is toch wat je hoopt van je ouders. Heb je een groot opvang netwerk?
Ik niet helaas, mijn moeder is 2 maanden geleden overleden en de ouders van mn man zijn oud
En mn zus hoef ik dus niet te vragen haha! Soms kunnen mensen idd maar beter niets zeggen...
Heeft ze daar wel eens opmerkingen over gemaakt?
Gelukkig biedt ze het wel aan, dat is toch wat je hoopt van je ouders. Heb je een groot opvang netwerk?
Ik niet helaas, mijn moeder is 2 maanden geleden overleden en de ouders van mn man zijn oud
En mn zus hoef ik dus niet te vragen haha! Soms kunnen mensen idd maar beter niets zeggen...
vrijdag 4 april 2014 om 09:54
Hi Shisha! Ik heb mij nog niet verdiept in temperaturen. Betekent dit dat je nu je eisprong hebt? En toch geen enge droom hè??
@ lalaloopsy, zeker niet fijn zo'n opmerking van je zus niet fijn. Ik snap gewoon nooit waarom mensen zo reageren. Mijn eerste reactie zou dan zijn "oh, als jij niet wil oppassen nou dan doen we het maar niet"
Heftig dat een dierbare vriend is overleden! Van jullie leeftijd? Onverwachts? Dit laat je inderdaad weer het perspectief zien!
@ lalaloopsy, zeker niet fijn zo'n opmerking van je zus niet fijn. Ik snap gewoon nooit waarom mensen zo reageren. Mijn eerste reactie zou dan zijn "oh, als jij niet wil oppassen nou dan doen we het maar niet"
Heftig dat een dierbare vriend is overleden! Van jullie leeftijd? Onverwachts? Dit laat je inderdaad weer het perspectief zien!
vrijdag 4 april 2014 om 10:01
Shisha ik las even terug en zie dat je nod 7 april is dus dat wordt spannend. Ik snap ook niet zoveel van temperaturen dus wat betekent die stijging?
Haha ja precies Nohr, past het niet in jouw planning, dan doen we het niet.
Ja behoorlijk heftig, hij was halverwege 30, kindje van bijna 2. Bizar verhaal, het was ook op het nieuws. Het leven is om te leven, dat realiseer je je dan weer heel goed..
Haha ja precies Nohr, past het niet in jouw planning, dan doen we het niet.
Ja behoorlijk heftig, hij was halverwege 30, kindje van bijna 2. Bizar verhaal, het was ook op het nieuws. Het leven is om te leven, dat realiseer je je dan weer heel goed..
vrijdag 4 april 2014 om 10:46
Goedemorgen dames...even snel een reactie voel me lichtelijk belabberd soort halve migraine hier en misselijk maar goed... Ik denk dat we morgen of overmorgen even testen kan hcg eventueel nog wat toenemen als ik dat wachten volhoud haha.. Ben al een week misselijk met op en af buikpijn en alle andere klachten van hierboven...
En inderdaad het leven is niet altijd maakbaar en wat jij goed vind voelen moet je gewoon doen laat je niet tegenhouden door je omgeving bij zo'n belangrijke wens daar krijg je denk ik spijt van en wie weet draaien ze wel bij... En te oud ach ik. Kreeg 10 jaar geleden van klanten al de opmerking word het niet eens tijd voor kids terwijl de situatie er toen totaal niet naar was ook qua gevoel bij toenmalige partner niet..
Maar spannend er komen weer wat nods aan dus....
Zou toch super zijn als de oudjes gewoon lekker allemaal snel zwanger zijn...
En inderdaad het leven is niet altijd maakbaar en wat jij goed vind voelen moet je gewoon doen laat je niet tegenhouden door je omgeving bij zo'n belangrijke wens daar krijg je denk ik spijt van en wie weet draaien ze wel bij... En te oud ach ik. Kreeg 10 jaar geleden van klanten al de opmerking word het niet eens tijd voor kids terwijl de situatie er toen totaal niet naar was ook qua gevoel bij toenmalige partner niet..
Maar spannend er komen weer wat nods aan dus....
Zou toch super zijn als de oudjes gewoon lekker allemaal snel zwanger zijn...

vrijdag 4 april 2014 om 14:10
Ik temperatuur ook nog maar voor het eerst deze maand en heb er wat op gegoogeld:
Tijdens de menstruatie is de temperatuur gemiddeld-laag,
vlak voor de eisprong heeft hij een dipje,
na de eisprong stijgt de temp met minimaal 0.2 graad tot een halve graad en na een eventuele innestelingsdip stijgt hij nog wat hoger als je dus zwanger bent.
Vlak voor de menstruatie daalt de temp weer met gem. een halve graad.
Volgens mijn temperatuur zou ik dus best zwanger kunnen zijn en ik wordt vandaag nog niet ongesteld, want dan had hij moeten dalen i.p.v. stijgen.
Maar hij kan natuurlijk altijd nog dalen...ze zeggen dat je pas na ongeveer 3 maanden temperaturen echt iets uit de temperatuur kunt opmaken.
Tijdens de menstruatie is de temperatuur gemiddeld-laag,
vlak voor de eisprong heeft hij een dipje,
na de eisprong stijgt de temp met minimaal 0.2 graad tot een halve graad en na een eventuele innestelingsdip stijgt hij nog wat hoger als je dus zwanger bent.
Vlak voor de menstruatie daalt de temp weer met gem. een halve graad.
Volgens mijn temperatuur zou ik dus best zwanger kunnen zijn en ik wordt vandaag nog niet ongesteld, want dan had hij moeten dalen i.p.v. stijgen.
Maar hij kan natuurlijk altijd nog dalen...ze zeggen dat je pas na ongeveer 3 maanden temperaturen echt iets uit de temperatuur kunt opmaken.

vrijdag 4 april 2014 om 14:45
@laloopsy
ja, ik mag van geluk spreken, want mijn ouders wonen wel wat ver van ons vandaan, maar de ouders van mijn vriend wonen redelijk dichtbij en er zijn zelfs drie opa's en oma's, want de ouders van mijn vriend zijn al lang geleden gescheiden en toen weer allebei opnieuw getrouwd...en mijn vriend heeft geen broers of zussen dus voor hen zou het het eerste kleinkind zijn. Ze zouden er dolgelukkig mee zijn.
Wat mijn moeder betreft...ik was bang dat ze zou zeggen dat ik het niet aankan, ik was vroeger toch wel een beetje een probleemkind: foute vriendjes, heel veel blowen en heb ik mijn ouders grijze haren bezorgd. Inmiddels hebben ze dus twee prachtige kleinkinderen van mijn broer waar ze met volle teugen van kunnen genieten.
Ik was bang dat een zwangerschap van mij hen weer stress zou gaan bezorgen.
Daarnaast ben ik zelf ook gewoon erg onzeker over de praktische zaken...want ik heb een eigen bedrijfje en als ik zwanger raak kan ik dat werk niet meer goed doen, het is erg lichamelijk en zwaar...maar ik heb op dit moment nog niet genoeg gespaard om het de laatste maanden van de zwangerschap uit te kunnen zingen. Over drie tot zes maanden wel als alles zo blijft lopen. Mijn vriend wil ook wel meer gaan werken mocht ik eerder zwanger blijken, dus we redden ons hopelijk toch wel.
Ook zullen we moeten verhuizen want we wonen momenteel in een tweekamerappartement, maar het is maar de vraag of ik dat op tijd verkocht krijg. Het is echt een piepklein huisje. Maar een kleine baby merkt daar nog niets van.
@greeneyes,
misselijk en migraine...dat zouden toch ook zwangerschapssymptomen kunnen zijn?
@Nohr...grappig dat je het vraagt van die droom,
ik droomde nl dat er een hele jonge vent achter mij aanzat, tot vervelens toe eigenlijk en gelukkig werd hij verjaagd in die droom door mijn lieve vriend!
Misschien omdat ik gisteren sex and the city heb gekeken en het ging toevallig over twenty-something-guys!
ja, ik mag van geluk spreken, want mijn ouders wonen wel wat ver van ons vandaan, maar de ouders van mijn vriend wonen redelijk dichtbij en er zijn zelfs drie opa's en oma's, want de ouders van mijn vriend zijn al lang geleden gescheiden en toen weer allebei opnieuw getrouwd...en mijn vriend heeft geen broers of zussen dus voor hen zou het het eerste kleinkind zijn. Ze zouden er dolgelukkig mee zijn.
Wat mijn moeder betreft...ik was bang dat ze zou zeggen dat ik het niet aankan, ik was vroeger toch wel een beetje een probleemkind: foute vriendjes, heel veel blowen en heb ik mijn ouders grijze haren bezorgd. Inmiddels hebben ze dus twee prachtige kleinkinderen van mijn broer waar ze met volle teugen van kunnen genieten.
Ik was bang dat een zwangerschap van mij hen weer stress zou gaan bezorgen.
Daarnaast ben ik zelf ook gewoon erg onzeker over de praktische zaken...want ik heb een eigen bedrijfje en als ik zwanger raak kan ik dat werk niet meer goed doen, het is erg lichamelijk en zwaar...maar ik heb op dit moment nog niet genoeg gespaard om het de laatste maanden van de zwangerschap uit te kunnen zingen. Over drie tot zes maanden wel als alles zo blijft lopen. Mijn vriend wil ook wel meer gaan werken mocht ik eerder zwanger blijken, dus we redden ons hopelijk toch wel.
Ook zullen we moeten verhuizen want we wonen momenteel in een tweekamerappartement, maar het is maar de vraag of ik dat op tijd verkocht krijg. Het is echt een piepklein huisje. Maar een kleine baby merkt daar nog niets van.
@greeneyes,
misselijk en migraine...dat zouden toch ook zwangerschapssymptomen kunnen zijn?
@Nohr...grappig dat je het vraagt van die droom,
ik droomde nl dat er een hele jonge vent achter mij aanzat, tot vervelens toe eigenlijk en gelukkig werd hij verjaagd in die droom door mijn lieve vriend!
Misschien omdat ik gisteren sex and the city heb gekeken en het ging toevallig over twenty-something-guys!
vrijdag 4 april 2014 om 15:40
vrijdag 4 april 2014 om 16:47
Zo jullie hebben flink bijgeschreven zeg! Heb weer lekker bijgelezen. Ik vind het leuk om elkaar zo te kunnen volgen! Ik zit nu in de trein, dus teruglezen gaat niet zo makkelijk nu. Daarom hou ik het maar even bij me zelf. Ik had gisteren hoofdpijn en was vandaag zo afwezig en snoeperig, ik ben bang dat m'n ongesteldheid er aan zit te komen. Voel me niet zo lekker in m'n velletje zeg maar. Gelukkig is de werkdag wel goed gegaan en is het nu weekend. Ik hoop echt dat ik ongelijk heb, maar dat is nog even afwachten....
@dames met de nod dit weekend; wat voelen jullie?
@dames met de nod dit weekend; wat voelen jullie?
vrijdag 4 april 2014 om 18:55
Zo dames lekker bezig!
Greeneyes wat knap dat je nog kunt wachten zeg, en je zou wel een mooi voorbeeld van in 1x raak zijn!
Linessa: ik had deze week hetzelfde gevoel en een dag later werd ik prompt ongesteld en was die bui weer over. Bizar hoe lichaam en lijf hand in hand gaan he? Ik hoop dat het snel overwaait bij je!
Greeneyes wat knap dat je nog kunt wachten zeg, en je zou wel een mooi voorbeeld van in 1x raak zijn!
Linessa: ik had deze week hetzelfde gevoel en een dag later werd ik prompt ongesteld en was die bui weer over. Bizar hoe lichaam en lijf hand in hand gaan he? Ik hoop dat het snel overwaait bij je!
vrijdag 4 april 2014 om 18:59
Noor en lala wat leuk zo'n groot gezin! Zou het nou heel anders zijn, 2 of 3? Ik ken mensen met 4/5 kinderen en zij zeggen er weinig van te merken (al moet je wel ruim behuisd zijn dan
Wij kijken ook naar een groter huis, een beetje op de groei, tuintje erbij. Heel leuk om mee bezig te zijn.
Op mijn werk vraagt trouwens nooit iemand ernaar. Ik denk dat ze ervan uitgaan dat ik de rest van mijn leven alleen maar blijf werken, nou mooi niet
Fijn weekend allemaal!
Wij kijken ook naar een groter huis, een beetje op de groei, tuintje erbij. Heel leuk om mee bezig te zijn.
Op mijn werk vraagt trouwens nooit iemand ernaar. Ik denk dat ze ervan uitgaan dat ik de rest van mijn leven alleen maar blijf werken, nou mooi niet
Fijn weekend allemaal!
vrijdag 4 april 2014 om 20:59
Hoi hoi even snel een update vanmiddag ineens een druppel bloed torn ik naar het toilet ging en nu nog steeds wat roze urine.. Terwijl ik vanmiddag in de bus nog giga misselijk werd ineens en de lucht van wierrook op de markt ook niet echt kon hebben terwijl ik dat normaal lekker vind ruiken.. Heeft een van jullie ervaring met zoiets...kan drie kanten uit nu of wel zwanger niks aan de hand of t gaat fout of ongesteld maar dan zonder alle normale klachten behalve kramp maar dat heb ik alleen als het al begonnen is..
Ik merk dat t me toch wel hoog zit hoe vroeg misschien dan ook...en van internet word je ook niet echt wijzer nu...
Ik merk dat t me toch wel hoog zit hoe vroeg misschien dan ook...en van internet word je ook niet echt wijzer nu...
vrijdag 4 april 2014 om 22:19

zaterdag 5 april 2014 om 00:39
De laatste dagen heb ik heel vaak het gevoel ongesteld te moeten worden, een zwaar gevoel in mijn onderbuik, maar ik heb geen kramp of buikpijn, zitten bh's niet lekker, maar ik heb niet echt grotere borsten. Een beetje maar. Zijn mijn tepels gevoelig, maar dat zijn ze altijd wel en ben ik dan weer erg vrolijk, dan ineens in tranen en van vol energie naar bekaf...O ja, mij rug is ook wat gevoelig, maar ik weet van de vorige periode dat mijn lichaam me enorm voor de gek kan houden en al die emoties en pijntjes hebben er vast mee te maken dat ik er zo mee bezig ben in mijn hoofd. Ik durf er daarom niet op te vertrouwen.
Het beste kan ik er al vast maar een beetje van uitgaan dat ik gewoon ongesteld wordt en als het goed is gebeurt dat 14 dagen na mijn ei, dan weet ik in elk geval dat hormonaal alles goed zit en dat ik dus een normale cyclus heb. En misschien valt het dan ook niet zo tegen...
Bijna jarig en er is een boel te organiseren, dus dat zal gelukkig wat afleiding gaan geven. Vorig jaar heb ik mijn verjaardag niet gevierd en nu heb ik iedereen die ik ken uitgenodigd en gezegd dat ze allemaal een hapje mee konden eten...maar als ze allemaal komen dan past dat nooit in dat kleine huisje van mij!
Dus ik moet in ieder geval een paar sta-tafels regelen en een hele grote pan gehaktballen maken of zoiets.
Morgen lekker wandelen met een vriendin!
Het beste kan ik er al vast maar een beetje van uitgaan dat ik gewoon ongesteld wordt en als het goed is gebeurt dat 14 dagen na mijn ei, dan weet ik in elk geval dat hormonaal alles goed zit en dat ik dus een normale cyclus heb. En misschien valt het dan ook niet zo tegen...
Bijna jarig en er is een boel te organiseren, dus dat zal gelukkig wat afleiding gaan geven. Vorig jaar heb ik mijn verjaardag niet gevierd en nu heb ik iedereen die ik ken uitgenodigd en gezegd dat ze allemaal een hapje mee konden eten...maar als ze allemaal komen dan past dat nooit in dat kleine huisje van mij!
Dus ik moet in ieder geval een paar sta-tafels regelen en een hele grote pan gehaktballen maken of zoiets.
Morgen lekker wandelen met een vriendin!

zaterdag 5 april 2014 om 01:20
Morgen zal ik weer eens bijlezen. Ben nu beroerd. Deze week een plaktest gehad bij de allergoloog en vanavond werd ik beroerd van het stoppen met medicatie. Net van ellende uit bed gegaan en prednison genomen.
Eergisteren en gisteren wel een ei op mijn Persona, dus ik hoop er het beste van voor deze maand.
Eergisteren en gisteren wel een ei op mijn Persona, dus ik hoop er het beste van voor deze maand.