Zo vreemd.

05-05-2014 16:18 147 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ook ik ben één van de meestal stille meelezers. Af en toe reageer ik wel op dingen.

Nu wil ik toch graag jullie ( ongezouten ) mening.

Iets te vaak overkomen mij gedachten waardoor ik dingen weet die ik eigenlijk niet kan weten ( jaaa ik weet het klinkt hardstikke zweverig en eigenlijk ben/was ik te nuchter voor dit).

Het zijn echter zulke overduidelijke feiten die ik op dat moment dan ook echt zeker weet.

Inmiddels heb ik van 3 vrouwen het geslacht van hun baby voorspeld ( en nee er waren geen andere vrouwen waar ik het fout had).

Gekke is dat ik van alle vrouwen niet eens wist dat ze zwanger waren. Bij alle 3 wist ik ineens gewoon heel zeker dat ze een jongen/meisje zouden krijgen. Bij alle 3 klopte het.

Verder was mijn schoonzus zwanger. Op een bepaald tijdstip dacht ik ineens aan een naam (totaal geen voor de hand liggende naam).

Uur later werd ik gebeld dat ik tante was geworden, de naam klopte en het tijdstip was precies tijdstip waarop ik aan die naam dacht.

Verder zijn er nog vele (kleine/grote ) dingen gebeurd maar wil het hier niet al te lang maken.

Is dit allemaal toeval? Ik ben eigenlijk te nuchter voor dit, (probeer het echt te ontkennen) maar vond vooral het weten van de naam van mijn neefje wel heftig.
Knap hoor, je hebt 50% kans dat je het geslacht goed gokt.
Oh, doe mij ook! Geslacht en datum graag, kan ik alvast oppas regelen voor mijn andere gupje Alvast dank!
Ha ha ja bedankt dit soort ontnuchterende reacties hoopte ik op.

Bedankt!

Ware het niet dat ik gek genoeg niet gokte op geslacht. Ik wist het gewoon zeker.

En toch wil ik graag hier nuchter in staan. Ben normaal totaal niet zweverig en wil gewoon nuchter type zijn.
Je mag best een poging wagen hoor, vooral die datum zou wel heel erg handig zijn, dus voel je vrij. Naam en geslacht zijn wat minder dringend
Ha ha sorry Pantax, tot nu toe had ik dit alleen bij mensen die ik in real goed ken.

Als ik bij jou nu wat zeg dan gok ik ha ha en dat is natuurlijk de 50%
Doe mij dan ook maar

Enlighten me o wise one! :P
Ach, is mij ook weleens overkomen. Vaak liggen namen toch wel wat voor de hand. Een hip stel noemt zijn kind nou eenmaal geen charisscha.....en qua geslacht heb je 50% kans, das best veel.
Ik zou er niet te veel mee te koop lopen hier op het forum staan ze er niet (zo) voor open en ook de buitenwereld die dit zelf niet ervaart kan soms vervelende reacties geven. Sluit je aan bij een spiritueel forum of vereniging, ga wat cursussen volgen / boeken lezen.

Ik voel zelf of weet soms ook dingen maar die ga ik hier niet noemen.
een ongezouten mening??

Wil je de discussie over het paranormale aanzwengelen?, want hou je dan maar vast voor de reacties
Pantax pb!
Thula dit was juist totaal geen voor de hand liggende naam. Sterker nog op dat moment dacht ik juist: zo zullen ze hun kind vast niet noemen.
Heeft jouw naam een letter a,e,of n?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ha ha boerderij geit was ik maar the wise one.

Jij bent niet zwanger volgens mij.
Ha ha Enn, nee zo ben ik niet en wil ik ook niet zijn brrrrr
quote:time2change schreef op 05 mei 2014 @ 16:38:

Ha ha boerderij geit was ik maar the wise one.

Jij bent niet zwanger volgens mij.

Wil je dat ik met mijn blote buik tegen het scherm aan ga staan? Zou het dan beter doorkomen?

Alle gekheid op een stokje. We zijn druk aan het proberen, dus als je nou eens kan zien wanneer het raak is dan hoef ik niet steeds die verplichte nummertjes te doen
Ha ha sorry boerderij geit, echt nog ff blijven proberen.. ( wij zelf ook hoor;) )

En ach dat is toch ook best leuk?
@Maryssa, ik was zelf juist altijd nuchtere type, beide benen op de grond. Dat vind ik nu lastig en inderdaad zeg ik een aantal dingen niet in mijn omgeving omdat ik denk dat ze denken ( heb je haar met zweverig gedoe) .
Zwanger worden gaat niet meer, maar ben wel nieuwsgierig naar een mooi avontuur dat me te wachten staat, dus ik wacht met spanning af.
Oh, dank! Ik kruip zo even achter de computer, dan kan ik hem lezen Ik pb je terug!
Ik wil ook graag een beval-datum! Moet oppas regelen voor mijn twee andere kids en het is WK als de kleine moet komen. Daarnaast gaan de opa en oma's op vakantie in die periode. Praktisch gezien wil ik graag een datum dussss

Pantax, dat geslacht kan ik ook wel raden bij jou!

Maar even on-topic: ik heb dat ook wel eens gehad. Ineens had ik het idee dat iemand zwanger was. Zij woonde echt 200 km van mij vandaan. Paar weken later hoorde ik via via dat ze inderdaad zwanger was. Vaak vallen dit soort zaken op, omdat je het bij het juiste eind hebt gehad. Wie weet hoe vaak je het niet goed had, maar dat niet bewust meer herinnerd.

Ik wil het niet bagatelliseren, maar ik heb het idee dat je zelf ook nogal twijfelt aan het waarheidsgehalte van wat je mee maakt.
Ha ha Cateautje.

Voorlopig voor jou nog niks spannends, sorry.

Ga je verhuizen?
quote:time2change schreef op 05 mei 2014 @ 16:55:

Ha ha Cateautje.

Voorlopig voor jou nog niks spannends, sorry.

Ga je verhuizen?Ik heb er een momentje aan gedacht, maar blijf lekker zitten waar ik zit, tenzij er een droompaleisje voorbij komt.
Barbie?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven