Eetmode
zondag 11 mei 2014 om 22:07
en pisang ambon
Bailey's
mierzoete sherry
Campari
Coebergh ijs
Of bessen met seven up.
Mijn ouders hadden een hele drankenkast (in een wandmeubel met een klep, als je hem opendeed ging het lichtje aan..)
Iedereen dronk op verjaardagen en rookte dat het een lieve lust was.
Gelukkig weten we nu beter maar ik mis de ongecompliceerde gezelligheid weleens.
Als kind zijnde ging je gewoon mee op verjaardag, als je slaap had mocht je meestal in het bed van de gastheer en vrouw liggen..daar lag je dan met een paar kinderen te slapen tot je ouders je naar de auto droegen...
Ik herinner mij ook een aantal frisdranken die maar heeeel even in het assortiment zijn geweest medio jaren 90
seven up ijscola (dat vond ik echt lekker)
en royal club sprinklerz (was toen ook hip om overal een z achter te zetten)
Bailey's
mierzoete sherry
Campari
Coebergh ijs
Of bessen met seven up.
Mijn ouders hadden een hele drankenkast (in een wandmeubel met een klep, als je hem opendeed ging het lichtje aan..)
Iedereen dronk op verjaardagen en rookte dat het een lieve lust was.
Gelukkig weten we nu beter maar ik mis de ongecompliceerde gezelligheid weleens.
Als kind zijnde ging je gewoon mee op verjaardag, als je slaap had mocht je meestal in het bed van de gastheer en vrouw liggen..daar lag je dan met een paar kinderen te slapen tot je ouders je naar de auto droegen...
Ik herinner mij ook een aantal frisdranken die maar heeeel even in het assortiment zijn geweest medio jaren 90
seven up ijscola (dat vond ik echt lekker)
en royal club sprinklerz (was toen ook hip om overal een z achter te zetten)
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
zondag 11 mei 2014 om 22:10
Tering wat krijg ik zin in een vintage feest zeg...
Compleet met outfits en muziek.
Roken, drinken en in een kringetje pisang ambon gaan zitten slempen (smartphones en tablets verplicht thuis laten)
Eerst natuurlijk koffie (filterkoffie) met een slagroompunt of sneeuwster of een moorkop.
ahhhhh ik wil een vintage feeheest....
Roken, drinken en in een kringetje pisang ambon gaan zitten slempen (smartphones en tablets verplicht thuis laten)
Eerst natuurlijk koffie (filterkoffie) met een slagroompunt of sneeuwster of een moorkop.
ahhhhh ik wil een vintage feeheest....
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
zondag 11 mei 2014 om 22:11
Uit: wokken, steengrillen, gourmetten, vergeten groente, eenpansgerechten, gestoomd eten, gefrituurde hapjes, exotische ingrediënten, eetbare bloemen, cupcakes/lollycakes/fondanttaarten
In: sushi, streek- en seizoensgebonden groente en fruit, powerfoods, ovengerechten, kleine porties waardoor meer tussengangen, menukaart in Franse taal
In: sushi, streek- en seizoensgebonden groente en fruit, powerfoods, ovengerechten, kleine porties waardoor meer tussengangen, menukaart in Franse taal
zondag 11 mei 2014 om 22:12
quote:sprokkelientje schreef op 11 mei 2014 @ 22:10:
ahhhhh ik wil een vintage feeheest....en sleutelparty's?
ahhhhh ik wil een vintage feeheest....en sleutelparty's?