Eetmode
donderdag 15 mei 2014 om 00:11
quote:Ginevra schreef op 15 mei 2014 @ 00:08:
Praat me niet van de kijk en luisteragent
Die heb ik ooit nog in paniek geprobeerd fysiek buiten de deur te houden. Ik de deur tegenhouden, hij duwen ....ahhhhrgh!
Op de achtergrond Adele Bloemendaal en jij maar roepen Nee hoor dat is geen TV dat is m'n moeder die zit in een bubbelbad?
waaaaaat schreeuwt je vader uit de kamer
Nee dat is tv zegt de man van kijk- en luistergeld
Lekker badderen in de bubbels met Bros, hoor je en om de lach te verbloemen ga je heel hard lachen.
Ha zegt de man van kijk- en luistergeld, dat is beledigen van een ambtenaar in functie en kreeg je alsnog een boete
Praat me niet van de kijk en luisteragent
Die heb ik ooit nog in paniek geprobeerd fysiek buiten de deur te houden. Ik de deur tegenhouden, hij duwen ....ahhhhrgh!
Op de achtergrond Adele Bloemendaal en jij maar roepen Nee hoor dat is geen TV dat is m'n moeder die zit in een bubbelbad?
waaaaaat schreeuwt je vader uit de kamer
Nee dat is tv zegt de man van kijk- en luistergeld
Lekker badderen in de bubbels met Bros, hoor je en om de lach te verbloemen ga je heel hard lachen.
Ha zegt de man van kijk- en luistergeld, dat is beledigen van een ambtenaar in functie en kreeg je alsnog een boete
quote:consuelabananahammok schreef op 15 mei 2014 @ 00:10:
[...]
Hey geen kwaad woord over de jaren 80 hier he!
In die tijd sleet ik mijn tienerjaren dus daar gaat het ook over!
De 90ties waren weer van mijn dochter.De 60ties van mijn ouders( werd dood gegooid met hun muziek) de 70ties deed ik als kleuter gezellig mee,dus ik ben van alle markten thuis hier
Nee, nee, nee!!!
Dit gaat over je jeugd in de jaren 60 en vooral 70.
[...]
Hey geen kwaad woord over de jaren 80 hier he!
In die tijd sleet ik mijn tienerjaren dus daar gaat het ook over!
De 90ties waren weer van mijn dochter.De 60ties van mijn ouders( werd dood gegooid met hun muziek) de 70ties deed ik als kleuter gezellig mee,dus ik ben van alle markten thuis hier
Nee, nee, nee!!!
donderdag 15 mei 2014 om 00:13
quote:yasmijn schreef op 15 mei 2014 @ 00:11:
[...]
Nee, nee, nee!!!
Neehee, het ging hierover ;
Oftewel: mode in de keuken. Nee, niet de schorten en pannenlappen maar schijnbaar tijdgebonden gerechten zoals de garnalencocktail met roze saus op een lap, toen hippe, ijsbergsla of crêpes suzette als toetje, of fonduen.
Roept u maar!
[...]
Nee, nee, nee!!!
Oftewel: mode in de keuken. Nee, niet de schorten en pannenlappen maar schijnbaar tijdgebonden gerechten zoals de garnalencocktail met roze saus op een lap, toen hippe, ijsbergsla of crêpes suzette als toetje, of fonduen.
Roept u maar!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 15 mei 2014 om 00:14
quote:Mylene_Valerie schreef op 15 mei 2014 @ 00:13:
[...]
Roept u maar!
Ja, daag MV!
We zijn allang afgedwaald en terecht!
[...]
Roept u maar!
Ja, daag MV!
We zijn allang afgedwaald en terecht!
donderdag 15 mei 2014 om 00:17
quote:yasmijn schreef op 15 mei 2014 @ 00:14:
Citroentje met suiker. Heerlijke serie.
't Schaep.
Nee, jonge kijkbuiskindertjes , niet T Schaep van nu.
Neehee, van toen!
Met Adele, Rijk en Leen.
De Fabeltjeskrant
En de berenboot waren toen ook wel favoriet.
Pas vele jaren later zag ik dat het water in die serie gewoon een rol huishoudfolie was ofzo. Wat een deceptie.
Citroentje met suiker. Heerlijke serie.
't Schaep.
Nee, jonge kijkbuiskindertjes , niet T Schaep van nu.
Neehee, van toen!
Met Adele, Rijk en Leen.
De Fabeltjeskrant
En de berenboot waren toen ook wel favoriet.
Pas vele jaren later zag ik dat het water in die serie gewoon een rol huishoudfolie was ofzo. Wat een deceptie.