Eetmode
donderdag 15 mei 2014 om 01:01
donderdag 15 mei 2014 om 01:02
donderdag 15 mei 2014 om 01:03
quote:consuelabananahammok schreef op 15 mei 2014 @ 01:01:
Op je kamer zelf muziek op cassettebandjes opnemen van de radio. Dat was timing man! Op tijd op stop drukken zodra de presentator weer ging praten.
En als je bandje vast liep, moest je het uit je cassetterecorder plukken en dan met een potlood opnieuw weer opwinden.
ja en knippen en plakken met plakband dan hoorde je bwflflflew
als hij over het plakband rolde.
En je had er altijd wel een stem op van een presentator. Iedereen praatte door de muziek heen.
Op je kamer zelf muziek op cassettebandjes opnemen van de radio. Dat was timing man! Op tijd op stop drukken zodra de presentator weer ging praten.
En als je bandje vast liep, moest je het uit je cassetterecorder plukken en dan met een potlood opnieuw weer opwinden.
En je had er altijd wel een stem op van een presentator. Iedereen praatte door de muziek heen.
donderdag 15 mei 2014 om 01:08
quote:dubiootje schreef op 15 mei 2014 @ 01:06:
[...]
Zoiets ja.
[img]http://bin.snmmd.nl/m/m1fyp97wu24d.jpg[/img]
[...]
Zoiets ja.
[img]http://bin.snmmd.nl/m/m1fyp97wu24d.jpg[/img]
donderdag 15 mei 2014 om 01:11
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 mei 2014 @ 01:03:
[...]
En na 100 keer luisteren kon je dat halve stukje tekst precies meepraten.
Ik heb nog wel dat ik de desbetreffende tekst erbij hoor als ik een liedje uit die tijd hoor.
[...]
En na 100 keer luisteren kon je dat halve stukje tekst precies meepraten.
Ik heb nog wel dat ik de desbetreffende tekst erbij hoor als ik een liedje uit die tijd hoor.
Ga in therapie!