Jipppie vakantiegeld
woensdag 21 mei 2014 om 22:02
Ik roep gedurende het voorjaar regelmatig over zaken dat ik ze koop 'als mijn vakantiegeld er is'. Helaas heb ik altijd meer wensen dan mijn vakantiegeld toelaat, dus ik kan ze niet allemaal inwilligen. Ik heb in ieder geval een nieuwe handtas nodig (niet zo duur) en ik heb de kinderen beloofd dat ze allebei een sportartikel van de Jumbozegeltjes mogen uitkiezen. De rest gaat op mijn spaarrekening totdat de vakantie betaald moet worden. Ik krijg ook nog geld van iemand die van me heeft geleend en terugbetaalt als zijn vakantiegeld er is.
woensdag 21 mei 2014 om 22:06
quote:betjebig schreef op 21 mei 2014 @ 22:02:
Ik roep gedurende het voorjaar regelmatig over zaken dat ik ze koop 'als mijn vakantiegeld er is'. Helaas heb ik altijd meer wensen dan mijn vakantiegeld toelaat, dus ik kan ze niet allemaal inwilligen.Herkenbaar, dat heb ik ook altijd! Heb altijd wel wensen, het hele jaar door
Ik roep gedurende het voorjaar regelmatig over zaken dat ik ze koop 'als mijn vakantiegeld er is'. Helaas heb ik altijd meer wensen dan mijn vakantiegeld toelaat, dus ik kan ze niet allemaal inwilligen.Herkenbaar, dat heb ik ook altijd! Heb altijd wel wensen, het hele jaar door
woensdag 21 mei 2014 om 22:08
quote:matroesjka_ schreef op 21 mei 2014 @ 21:58:
Ik ben net pas weer in dienst bij werkgever. Ik denk dat ik 3 euro krijg. Kan ik op vakantie een ijsje van eten
Ik ben sinds 1 april in dienst. Dus vakantiegeld over twee maanden, drie ochtenden, zal net iets meer zijn, maar met gezin van vijf, zal het ook zo iets worden, ijsje met pizza vooraf ofzo.
Ik ben er echt heek blij mee! Voor het eerst sinds tien jaar weer een salaris(je)
Ik ben net pas weer in dienst bij werkgever. Ik denk dat ik 3 euro krijg. Kan ik op vakantie een ijsje van eten
Ik ben sinds 1 april in dienst. Dus vakantiegeld over twee maanden, drie ochtenden, zal net iets meer zijn, maar met gezin van vijf, zal het ook zo iets worden, ijsje met pizza vooraf ofzo.
Ik ben er echt heek blij mee! Voor het eerst sinds tien jaar weer een salaris(je)
woensdag 21 mei 2014 om 22:37
Volledig naar de spaarrekening.
Afgelopen jaar ben ik zo slim geweest om consequent geld opzij te zetten voor deze zomervakantie, waardoor we nu 'gratis' extra geld hebben. Dat geld is ruim voldoende voor de vakantie die we er zojuist van betaald hebben. En er is zelfs over dus ga ik lekker shoppen op vakantie, haha!
Afgelopen jaar ben ik zo slim geweest om consequent geld opzij te zetten voor deze zomervakantie, waardoor we nu 'gratis' extra geld hebben. Dat geld is ruim voldoende voor de vakantie die we er zojuist van betaald hebben. En er is zelfs over dus ga ik lekker shoppen op vakantie, haha!
woensdag 21 mei 2014 om 22:38
1) Nieuwe kleren (twee maten afvallen is weliswaar leuk voor je lijf maar niet voor je klerenkast).
2) Bewaren voor vakantieperiode.
3) Een aanhanger.
4) Paar tuinplanten.
En mocht er dan nog wat over zijn (waarschijnlijk niet) dan gaat er vast nog wel iets kapot aan de auto of in huis. Dat gaat hier altijd zo namelijk.
2) Bewaren voor vakantieperiode.
3) Een aanhanger.
4) Paar tuinplanten.
En mocht er dan nog wat over zijn (waarschijnlijk niet) dan gaat er vast nog wel iets kapot aan de auto of in huis. Dat gaat hier altijd zo namelijk.