Entertainment alle pijlers

Flatteuze en Onflatteuze Foto's van de Vips nummertje ?

20-07-2007 11:15 9911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja weer een nieuwe....de imperfecties van Posh
Nicole ( inmiddels bevallen) iew ..wat een eng stel !

J-Lo en Marc Anthony

Madonna en Guy

( verzopen )

Tjongejonge, die Jeremy Jackson, wat een freak is dat geworden. Ik kan me nog goed herinneren dat hij "howie" speelde. Volgens mij heeft hij wel iets aan z'n neus laten doen. Hier nog een leuke 'before and after':

The time is now
Whahaha die Jim Carey in zijn badpakkie!
Ik wil even kwijt dat ik het super vind dat jullie al die foto's hier plaatsen, ben ik blij mee en ik denk velen met mij.
Cum non tum age
Zeker weten Noa!

Jim in het badpak is een actie voor fotograven die hem en zijn vrouw op hun nek zaten op het strand. In eerste instantie heeft zij het badpak aan.....dan keren ze om en gaan weg. Om weer terug te komen......hij in hetzelfde badpak en zij in een jurk. En vervolgens lopen ze dezelfde route
Tara Reid

ex van Stallone

De grote WisselTruc

Pfoehhh die Jeremy uit baywatch lijkt wel ouder dan Hasselhof zeg ! Brrr creepy face.
Katie Holmes

Colin Firth

Lily Allen

[quote]Suuzy schreef op 07 juli 2008 @ 18:30:

[afbeelding]

Jeremy Jackson, speelde vroeger het zoontje van David Hasselhoff in Baywatch

OMG , dit ga je niet menen!

Jeetje , die ziet er uit zeg!

Vond h'm vroeger ook altijd zo schattig als Hobie
Katie holmes ziet er zo moe uit de laatste tijd.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:noa schreef op 07 juli 2008 @ 19:27:

Ik wil even kwijt dat ik het super vind dat jullie al die foto's hier plaatsen, ben ik blij mee en ik denk velen met mij.Jazeker, om de zoveel tijd ga ik ervoor zitten en bekijk ik de nieuwe foto's. Heerlijk genieten!
Prins Harry

Olsen Twins

J-Lo met haar kids

Lindsay Lohan

Madonna

http://storage.infdaily.com/660304.JPG

amy

Madonna in trainingsbroek met netkousjes

Will Smith

David Beckham

Madonna

Cristiano Ronaldo ( is in ons land ivm operatie aan zn enkel )

Ik kwam ook nog een leuke 'voor en na' van Victoria tegen, zoek de 10 verschillen!

The time is now
Is dat een nieuwe trend ofzo? Die sportbroekjes met kant eronder? Ik heb Madge nu al in 3 varianten gezien....

En dan een natte kop erboven....
Op het enorme gewichtsverschil na is er toch niet zoveel anders aan Victoria? Het enige wat ik kan bedenken zijn dr wenkbrauwen... Ze heeft nog steeds dezelfde neus en ook geen enorme lippen... En ze heeft nepborsten maar dat is duidelijk zichtbaar..
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
ieuw die jeremy jackson toch!!!! was vroeger natuurlijk hopeloos verliefd om hem als tiener! my god that crush is over now!!!
drew barrymore en luvver justin longe zijn uit elkaar

andy dick

quote:chatcat86 schreef op 08 juli 2008 @ 10:35:

Op het enorme gewichtsverschil na is er toch niet zoveel anders aan Victoria? Het enige wat ik kan bedenken zijn dr wenkbrauwen... Ze heeft nog steeds dezelfde neus en ook geen enorme lippen... En ze heeft nepborsten maar dat is duidelijk zichtbaar..Klopt, volgens mij heeft ze in haar gezicht ook weinig tot niets laten verspijkeren. Het viel me vooral op dat haar hele 'look' zo anders is. Ze heeft een hele andere uitstraling gekregen. Op de linker foto vind ik haar er veel zachter en natuurlijker uitzien. Rechts lijkt ze zo'n strenge, harde tante. Ik weet niet of dat nu alleen het gewichtsverschil is, het lijkt iets in haar ogen, alsof ze wat verbitterd kijkt.
The time is now
Ik krijg altijd het gevoel dat Victoria eigenlijk heel ongelukkig is.
quote:Miss Moneypenny schreef op 08 juli 2008 @ 12:55:

Ik krijg altijd het gevoel dat Victoria eigenlijk heel ongelukkig is.De foto's die nu zijn gebruikt zijn ook echt van 10 jaar geleden uit haar Spice Girls periode en nu. Dan ziet iedereen er anders uit, zeker met zo'n rumoerig leven: anorexia, man die vreemd gaat, om nog maar te zwijgen van de pers! Ik zou er ook ongelukkig van worden.
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
Kate Moss

Madonna

Elton John en Bill Clinton

Ellen Degeneres en Portia de Rossi ( op vakantie in Italie )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven