Parijs, leuke betaalbare hotels, tips

23-05-2014 11:26 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil met een week of twee met z'n twee naar Parijs. Ik tracteer, heb niet heel veel geld dus mag niet al te duur zijn. Ga met mijn moeder dus accomodatie kan niet te sober zijn zeg maar, zij is al op leeftijd.Twijfel of we met de trein of met de bus gaan. Ik struin op internet maar wordt horendol van alle beelden, prijzen enzv en er nog niet wijzer van, dus ik dacht wie weet heeft een van jullie ideetjes?

Mijn dank is groot.
Eurolines heeft al enkeltjes vanaf 9 euro http://www.eurolines.nl/

Trein vind ik trouwens ook wel meevallen. http://www.nshispeed.nl/n ... -trein-thalys-naar-parijs

Wij hebben die 3 dagen metrokaart toen wel gekocht, gemak en we gingen veel bezoeken.

En ons hotel stelde niet veel voor, had iets goedkoops via booking.com gevonden. Staan veel leukere opties op airbnb.
Ben nog steeds aan het uitvogelen maar wat een goede tips weer allemaal zeg, heel erg bedankt!
Campanille la villete! Gaan we altijd heen, kleine maar zeer nette kamers! Ligt op avenue des flandres volgens mij:)

Veel plezier!
Wij zaten met 1 kind in Hotel le Rocroy, was 150 p. nacht inkl ontbijt. Met lift en netjes, schoon en niet eens super klein, vlak bij Gare du Nord
Valparaiso, wil of volgende week gaan of de week van 16 juni.

Lilalinda, tsja, zo rond de 300 voor 3 dagen en twee nachten. Als het kan minder uiteraard. Denk nu eraan zelfs met de auto te gaan, maar ga nog even checken bij eurolines.nl, een tip die iemand hier gaf.
nephthys, bedoelde met niet te sober geen herbergachtige toestanden met meerdere onbekende mensen een kamer delen en slapen op stapelbedden :-) zoiets, kan leuk zijn maar niet met je moeder als die al op leeftijd is.
heerlijk geslapen in dit hotel

PARIS FRANCE HOTEL

Rue de Turbigo 73

Betaalbaar, ik had uitzicht op de Eiffeltoren en gelegen in superknusse wijk de Marais, op loopafstand Centre Pompidou
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
misia, als ik link intik, krijg ik de site van booking.com maar welk hotel was het nou van naam, zie nl meerdere hotels en wat was je kwijt?
o ik zie het nu wel, mosterd :-) dank je wel Misia
graag gedaan en ik wens je een fijne tijd in de lichtstad
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Al geweest? Hoe was t hotel?
Ik ben een tijd geleden (in 2008) bij Hotel Tamaris geweest:

https://www.google.com/ma ... dca9c1:0x26f9a09dc8d55858

Het is een beetje van het centrum vandaan, maar er zijn wel metrostations in de buurt van waaruit je wel naar het centrum kunt gaan (Champs Élysees, Eiffeltoren, etc.).

Ik sliep daar 5 nachten voor 300 euro. Het is een tikkeltje sober, maar als ik daar alleen ben om te slapen en om een petit déjeuner (eenvoudig ontbijt) te hebben, vind ik dat niet erg.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven