Lijf & Lijn alle pijlers

-5 kilo... We kunnen het, meiden! (part two)

27-07-2007 14:29 3441 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij de eer...:D
Wat een lieverds, Boardgirl!

Ga ik net naar de sportschool voor een nieuw abo, is er niemand aan de balie. Grmbl, zal zo maar weer gaan. Woon er toch naast (erg handig).
Ooh lekker klantvriendelijk Digi, dat moeten we bij onze sportschool niet proberen....

Wat wil je gaan doen in de sportschool!? Groepslessen, krachttraining, cardio!!?
Cardio en als ik durf (heb een beetje angst daarvoor) groepslessen. Ze geven ook Tai Chi, lijkt me wel rustgevend en goed voor de spieren. Ik ga nu nog maar een keer proberen,
Kan je foto's niet zien Noor (zit op werk) dus ga ze vanavond bekijken!

Ooohhhh... ik moet morgen naar de tandarts, ben bang dat het een uitermate vervelend bezoekje gaat worden, heb namelijk al enkele dagen behoorlijk last van mn kies Zie er als een berg tegenop! *klaagmodus uit*

Lijstje vandaag:

O: thee, 3 rijstwafels met laagje chocopasta

T: koffie, 2 plakken ontbijtkoek

L: soep, 2 bbh light kaas/tomaat, 1 bbh kipfilet/tomaat

T: appel, evt. nog bbh light kaas

D: burrito's uit de oven gevuld met rundergehakt en roerbakgroente. Sla erbij

Wil morgen weer hardlopen, als dat tenminste gaat lukken na die vreeeeselijke behandeling die ik morgen moet ondergaan.

Kmoet weer verder, baaai gurlz!
Nou, abo is binnen. Ik betaal maar 195 euro voor een jaar, speciaal studententarief. Er is ook nog een sauna binnen. Ga vanavond meteen beginnnen. Om 13u naar de zonnebank, aan verminderd tarief want lid. Voelt goed om voor mijn lijf te zorgen!
Sterkte revival!
Hoihoi!!

Ik ben er weer ff snel..

Nee ik zat niet al in de trein naar Rome ;). Was naar een vriendin en morgen stap ik in de auto naar het vliegveld!

Bij mij is het eten niet echt goed gegaan, gister van zo'n Knorr pak Durums ofzo gehad, heerlijk. Daarna straciatellatoetje en later nog een halve zak chips!! en ook nog 2 wijntjes trouwens :s. En dat als je bijna op vakantie gaat!

Vanmorgen was het nog erger, die vriendin had van dat héérlijke brood...Ik heb er 3 op...Pff, normaal eet ik niet eens 3 boterhammen op 1 dag! Hooguit twee...

Nou ja vanavond iets met weinig calorien...

Nou ja, ik ben in de klas ook vaak de jongste geweest, dus wat maakt het uit ;). Ik doe de opleiding HBO-V (verpleegkunde), ga nu naar het 3e jaar. Heb toen stage gelopen in een ziekenhuis en vanaf september moet ik in een hospice...

@Porec: Je lijstjes zien er goed uit! Niet echt gezellig dat je vriend en jij deze week veel ongelijk werken...maar ach, zoals je zegt: kan jij lekker gezond doen haha.

@Noor: Wat een lieve hond en kat heb jij!! Hoe oud zijn ze? Ik woon op kamers maar thuis hebben we een kater en vanaf het begin ben ik helemaal dol op hem (hij is nu al wel 13). Hij is echt zo lief. Ik zal een keer proberen een foto van hem te plaatsen. Gefeliciteerd met je afstuderen!! Ga je nu solliciteren? Die chocolademousse is heeeeeerlijk!

@Revival: Ooh jee, dat van je kies klinkt niet echt fijn!! :s. Je moet ff doorbijten daar! Uiteindelijk is het alleen maar beter voor je ;). maar snap dat je er tegen op ziet...

@Digi: tja, net als wat Revival zegt, voor iedereen is het verschillend hoeveel hij/zij moet eten. Je eet denk ik niet teveel...maar ik weet niet of je op deze manier echt goed afvalt. Maar als je echt veel honger hebt, moet je gewoon eten lijkt mij. Goed dat je gaat sporten, dat zal ook wel schelen!

@Jennie: Je dag qua eten ging gister iig beter als bij mij! ;)

@Marieke: Hoe was het bij de vriendin? Gelukkig kan je het onderzoek loslaten. Ben benieuwd naar je sollicitatie! Ach...soms mag je jezelf een dag verwennen met niet sporten ;).

Nou ik weet t ff niet meer en heb ook best wel haast (moet nog van alles regelen voor morgen), dus ik ga ervandoor. Ik kom sowieso na mn vakantie weer kijken!

Fijne dagen!!
Ik moet zeggen dat het hongergevoel vermindert. Ben ik superblij mee! Ik heb vandaag enkel yoghurt met Brinta op, een banaan en wat gedroogde pruimen (voor de stoelgang). Het is bijna 13u en ik heb nog geen boterham op. Om 13u ga ik voor 15 minuutjes onder de zonnebank, als i kterugkom zal ik wel een boterham eten. Hoe het ook zij, ik eet iig gezond. En met dat sporten zal ik wel afvallen, ga meteen vanavond 45 minuten trainingsprogramma doen.
Zo, onder de zonnebank werd ik toch misselijk. Gewoon van de honger. Maar heb net een boterham met kaas op en eet nu een halve komkommer, in stukjes. Vult ook en zit niets in!
Hey allemaal....

Jeetje, je moet hier niet te lang weg blijven, moet je direct flink bijlezen...

Hey Digi, goed dat je het abonnement gekocht hebt.Hoop dat je het leuk gaat vinden en je inderdaad die Tai Chi gaat proberen, kan volgens mij erg lekker zijn als je het een beetje onder de knie hebt.

Fijn dat het hongergevoel wart afneemt, goed dat je wel blijft luisteren naar je lichaam, alles op de negeermodus lijkt me niet handig.

Noor, wat een skatjes, die kinderen van jou Wat heerlijk dat je je zo goed voelt. Bij vriendin was gezellig, heb kip madras gegeten en dan quorn ipv kip. Het werken was gisteren wel ok en vandaag weer. Voorlopig een paar dagen vrij, daar ben ik wel aan toe moet ik zeggen.

Revival, wat een hel, de tandarts.... Heel veel sterkte alvast! Hoop dat het pijnloos is! Hmm, heerlijk dat wat jij gaat eten, vroeger at ik dat altijd wekelijks.

Eyeris, jemig, niet eens drie boterhammen per dag? Hoe kom je dan aan je voedingsstoffen? Ik eet er vaak minstens 5... Een gezellig en lekker avondje dus gisteren, alvast even in de vakantiemood komen, helemaal goed! Ontzettend fijne vakantie toegewenst, geniet er van!

Lijstje van vandaag:

O: 1 bh jam, 1 bh kaas, 1 cracker jam

T: appel

L:tosti

T:evergreen

D:gekookte aardappelen,sla,tartaartje en toetje

T: ontbijtkoek en ergens nog wat fruit
Leuke foto's Noor, kjooeettt Heb zonet mn eerste 2ehands bol.com boek binnen: man van de maand! Boek ziet er op het eerste gezicht in prima staat uit, en heb er vijf euries voor betaald Die gaat vast in de koffier naar Griekenland!!

Verder geen nieuws hier, net thuis van het werk, daarna ff boodschappen gedaan en nu even lekker thuis relaxen en niet teveel denken aan mn tandartsbezoek morgen... aarrgghh... Knoop in mn maag als ik er aan denk.

Ik ga eten maken, bis morgen! xxx

PS Marieke, geniet van je welverdiende vrije dagen!!
Vandaag kook ik gewoon een dag niet. Heb m'n zak met gedroogde pruimen op en nog een tussendoortje, straks wil ik gaan sporten en heb nog een appel bij thuiskomst en een halve komkommer.

Ik ben echt al zo'n anderhalve kilo afgevallen! Drink wel de hele dag door water en thee en alleen al van dat naar de wc rennen val ik af, maar goed

Die van mij..
Marieke heeft geleerd hoe ze haar berichten moet wijzigen...
Oh die is ook lief! Zal ik mijn mekkerende behangkrabber ook maar eens fotograferen?
Marieke wat een lieverd!!! Ben dol op katten. Wat kijktie stoer uit z'n ogen!

Ben beetje angstig om naar de sportschool te gaan, dus heb ik wat kalmeringstabletjes genomen, Nu even wachten tot het werkt. Misschien ga ik na het sporten nog even in de sauna zitten. Hmmm.
Wat een laiverd is het he.... over het algemeen kijkt hij heel melig, maar op deze foto had hij een stoer/helder moment geloof ik.

Wat kloten dat je je zo angstig voelt, waar gaat die angst dan over? Hoop dat het mee valt en je je er op je gemak voelt. Succes!
Heey dames!

Ben ik toch nog ff ;).

@Marieke: woooh wat een schatje! Leuk ook hoe je hem op de foto hebt gezet!

Over die boterhammen: vroeger at ik er idd ook meer, maar als ik er nu twee achter elkaar op heb zit ik echt vol (vanmorgen dus nog erger).

@Digi: Waar heb je angst voor dan? Als het allemaal goed verloopt, gaat die angst hopelijk ook weer weg! Succes!

@Revival: Lekker gegeten? Watvoor huisdier heb jij dan?

Mijn eten zit er weer in...Ik voel me vandaag niet echt fijn. Komt doordat ik gister en vandaag voor mijn doen/gevoel véél te veel heb gegeten. Helemaal omdat ik morgen naar Rome ga, met mn werk, wilde ik dat juist voorkomen! Ik word een beetej gestoord van mijn dikke buik :(.

Hebben jullie dat ook wel eens als je teveel hebt gegeten dat je je daardoor rot gaat voelen?

Ik heb dat een half jaar geleden/jaar geleden veel vaker gehad en nu al een hele tijd niet, dus het is een beetje stom. Dacht dat ik er nu goed mee om kon gaan enzo. Ik denk dat ik er wel veel beter mee om kan gaan, maar blijkbaar toch nog niet altijd.

Ook ben ik alleen thuis, niemand in dit grote huis, en dat vind ik ook niks bijna een hele dag :s.

Ik ga straks spinning doen om 20u, ik hoop dat dat een beetje helpt (maar het is wel slecht weer en ik moet op de fiets!).

Morgen vertrek ik sochtends, heb er wel zin in, erg lekker weer ook daar!

Hoe plaats je trouwens een foto?

Tot snel!
Huh eerder waren er toch meer foto's?? Of vergis ik me Mariekske

Revival, doe morgen met je mee met rennen. Hoelaat ga jij?

Eyris, veel plezier in Rome.

Ik herken het hoor dat je baalt dat je teveel hebt gegeten. Of je echt rot voelen heb ik dan ook weleens. Ik zit nu een beetje te zoeken...er is echt NIKS in huis, dus heb ik net een spongebob jak koekje op (!) en een klein zakje chips van de oudste. Erg he!! Gelukkig is er verder echt niets in huis.

Vandaag:

twee bollen rosbief/chocomel light

yoghurt cruesli,

ijsthee 3x

water

3x merci

1x spongebob koekje

1 minizakje wokkels (vind ik niet eens lekker hihi)

aardappeltjes/prei/spekjes/kipstukjes/sla

Digitalis, lekker met dat gewichtverlies.

Ik moet trouwens zeggen dat ik ook het meest van mijn buik baal. Toen ik nog 50 kg woog, had ik ook stevige benen en flinke heupen (alleen van boven was ik een gratenpakhuis haha). Maar nu na de keizersnee krijg ik het niet meer mooi. Er blijft een lelijk afdakje zitten, hoe ik ook train. En soms word ik daar echt heel verdrietig van ;-((. Ik moet het accepteren, maar ik kan het niet. Toch zal ik niet snel een bwand operartie doen, dat vind ik nou ook weer niet nodig (!tja)....Hmm

Jennie
Nee, die foto's waren van Noor!!
Zo, ik heb maar een halfuurtje gesport maar ben toch blij dat ik het heb gedaan. Ik moet rustig opbouwen want mijn conditie is slecht. Net nog een appel op en wellicht straks die halve komkommer nog wegeten. Dat kan geen kwaad. Ik ben denk ik 1 kilo of anderhalf kilo kwijt. Gaat best snel dus!
Als ik morgen ga, ga ik tegen 20 uur Jennie, heb eerst een tandartsbezoekje waar ik waarschijnlijk met een dikke b*k wegkom, dus de vraag is of ik ga lopen...
Succes morgen he revival!

Heb mijn halve komkommer in stukjes gesneden en met pittige mosterd gegeten. Morgen kook ik weer gewoon. Moet wel weer boodschappen doen, want heb vrij weinig nog in huis.
Goeieavond dames!

Ik net terug van werk, was weer gezellig! Ga denk ik zo heerlijk mijn bedje al in, met een lekker boek... Heb ik meer zin in dan achter de comp...

Revival, leuk dat tweedehandsboek, scheelt toch mooi weer! En als ie er prima uitziet, dan zeg ik: niks meer aan doen! Dan hoef je ook niet zo megavoorzichtig mee te doen. Heb ik altijd in het begin, dan wil ik dat het boek netjes blijft, maar dat leest niet zo lekker, haha! Heeeeel veel succes morgen!!! Hoe laat moet ik een kaarsje aansteken voor je!?

Digi, goed dat je naar de sportschool bent gegaan! Kan je toch mooi weer trots zijn op jezelf! Waar komt die angst daarvoor vandaan dan!? Weet je al wat je morgen gaat koken?

Marieke, wat een lieve poes heb jij ook!!! Hoe heet ie!? En supernet lijstje vandaag! Heb je nog plannen voor de komende dagen of gewoon lekker relax?

Eyris, heeeel veel plezier in Rome, geniet ervan!!! Heb je nog gespinned vanavond!? En die baaldagen, die hebben we helaas allemaal wel eens... Maar misschien juist weer een extra motivatie om er de volgende dag weer even goed tegeaan te gaan!? Misschien helpt het ook wel om voordat je iets ongezonds in je mond wil stoppen, te denken aan hoe je je daarna voelt. Ik heb nu bijvoorbeeld enorm zin in een bakje chips, maar als ik denk dat ik mij daarna schuldig voel en met een chipsbuik in bed moet liggen dan lukt het mij beter om de chips niet te nemen...

Slaap lekker allemaal meiden!

Ps. Jennie, hoe smaken die spongebob-koekjes!?!

Pps. Marieke, wat apart dat je jou bericht met 193% gewijzigt hebt... Kan toch nooit meer dan 100 zijn!?

Ppps. Een foto plaats je door op het 5de hokje van recht (bovenin) te klikken (het is een schilderijtje met een berg erop ofzo) en daar vervolgens de 'http//:' weg te halen en daar de link van het plaatje in te plakken. Wanneer je dus een foto van jezelf hier wilt plakken, zul je even een album op het net aanmoeten maken (mijnalbum.nl bijvoorbeeld). Succes!
Druk druk, egoberichtje... gisteren na de burrito's (met kip ipv gehakt) alleen nog drie koppen thee gehad.

Vandaag:

O: thee, 2 rijstwafels light jam

T: thee, ontbijtkoek

L: 2 bbh kaas/tomaat, bbh kipkerrie

T: - TANDARTS (de kaars mag om 14.30 uur in de hens Noor)

D: bobotie en sla

Hoop dat ik wel kan hardlopen vanavond!! En anders wordt het een badder-avondje, ook alweer veel te lang geleden. Ben ongesteld en voel me aardig belabberd: buikpijn, rugpijn. bleeegghhh

Wat een zeikbericht, kga er gauw vandoor

Fijne dag iedereen!! En allemaal even duimen voor mij vanmiddag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven