Entertainment alle pijlers

En we gaan door in Brazilië!!!

29-06-2014 20:42 2958 berichten
Wat een emoties weer. Een bloedstollende achtste finale, een nieuwe oranjebaby van Anouk.

Het WK in Brazilië is nog lang niet gedaan, dus wij kletsen vrolijk verder! En leve Klaas-Jan Huntelaar!

Oh ja, en hier komen we vandaan

Wordt Nederland kampioen?

Totaal aantal stemmen: 53

Ja (19%)
Ja (62%)
Ja (19%)
Alle reacties Link kopieren
Die grens mag ook stikken in zijn vlag.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Belchinezen, wat ik je brom. Die scheids en de grensrechter. Of ben ik nu aan het trollhunten?
Wie denkt dat er een goal valt tijdens de verlenging?

En voor wie....?
De toekomst is niet meer wat het was
quote:mendy schreef op 05 juli 2014 @ 23:51:

Aaaaaaaaaaaaaaargh wat maken ze het spannend!!! Ik sta te springen en stoot mn teen aan de tafelpoot, maar als een echte international ga ik ook gewoon door!!hahahahaha, heb je geen duik gemaakt, rollend over de grond, scheldend op de tafelpoot en aan de vaas een kaart gevraagd?
Niet goed voor mijn hart dit. Maar die schijts hebben we niet echt mee.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Waarom worden spelers wel gewisseld maar scheidsrechters niet?
verba volant, scripta manent.
Steek die vlag a.u.b. in je reet, godsamme.
quote:Star schreef op 05 juli 2014 @ 23:52:

Penalties gaan we verliezen. Die kiepert is best goed. Dus nu graag even in de eerste helft van de verlenging want wil naar bed.

Eensch met Star, penalty's gaat 'm niet worden, (maat)

Dat zeggen wij hier op zijn Haags, maat
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Pfffff..
Ik negeer mijn familie , praat alleen maar met jullie
.
quote:mendy schreef op 05 juli 2014 @ 23:52:

We gaan het doen in de verlenging, ik voel het!Ik bid dat je gelijk hebt, het MOET gewoon!
quote:isa__88 schreef op 05 juli 2014 @ 23:54:

Ik negeer mijn familie , praat alleen maar met jullie

Waarom?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
die costaricanen hebben alles op gewisseld toch? oh nee, nog 1 keer.
quote:strikjemetstippels schreef op 05 juli 2014 @ 23:52:

nou ja verlenging is nog eens 30 minuten, als ze dit vol houden moet er een nl goal komen.

En ja dit was geen buitenspel, robben werd aan gespeeld en die stond niet buitenspel. Nahja.Zo lang nog 30 minuten
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Star schreef op zaterdag 05 juli 2014 23:52 Penalties gaan we verliezen. Die kiepert is best goed. Dus nu graag even in de eerste helft van de verlenging want wil naar bed.Inderdaad die keeper is aardig goed en ik denk dat wij niet zo goed gaan zijn in penalty's nemen
.
Volgens mij hè, zit er stiekem heel strak huishoudfolie voor het doel van de Costaricanen gespannen.
Ik vind hier dingen van.
Pffff die jongen moeten toch kapot zijn het is middernacht.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Eindeloos schreef op 05 juli 2014 @ 23:53:

[...]

Eensch met Star, penalty's gaat 'm niet worden, (maat)

Dat zeggen wij hier op zij Haags, maat Bedankt voor de ondertitels

(geintje)
Nou kom op nou
Als het op penalties aankomt, gaat NL de boot in, teveel spelers die niet scherp zijn en het vertrouwen zal ook gedaald zijn... Hoeft de keeper van CR niet eens aan te pas te komen... Zie de bal zo over gaan...
Ik heb gerookt tijdens het laatste doelschot, maar die keeper maakte hands.
quote:isa__88 schreef op 05 juli 2014 @ 23:54:

Ik negeer mijn familie , praat alleen maar met jullie Foei Ies,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Sabeltandcavia schreef op 05 juli 2014 @ 23:55:

Volgens mij hè, zit er stiekem heel strak huishoudfolie voor het doel van de Costaricanen gespannen.
quote:Enn schreef op 05 juli 2014 @ 23:55:

Pffff die jongen moeten toch kapot zijn het is middernacht.Enn wat heb je gedronken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven