En we gaan door in Brazilië!!!

zaterdag 5 juli 2014 om 23:53
quote:mendy schreef op 05 juli 2014 @ 23:51:
Aaaaaaaaaaaaaaargh wat maken ze het spannend!!! Ik sta te springen en stoot mn teen aan de tafelpoot, maar als een echte international ga ik ook gewoon door!!hahahahaha, heb je geen duik gemaakt, rollend over de grond, scheldend op de tafelpoot en aan de vaas een kaart gevraagd?
Aaaaaaaaaaaaaaargh wat maken ze het spannend!!! Ik sta te springen en stoot mn teen aan de tafelpoot, maar als een echte international ga ik ook gewoon door!!hahahahaha, heb je geen duik gemaakt, rollend over de grond, scheldend op de tafelpoot en aan de vaas een kaart gevraagd?
zaterdag 5 juli 2014 om 23:53
quote:Star schreef op 05 juli 2014 @ 23:52:
Penalties gaan we verliezen. Die kiepert is best goed. Dus nu graag even in de eerste helft van de verlenging want wil naar bed.
Eensch met Star, penalty's gaat 'm niet worden, (maat)
Dat zeggen wij hier op zijn Haags, maat
Penalties gaan we verliezen. Die kiepert is best goed. Dus nu graag even in de eerste helft van de verlenging want wil naar bed.
Eensch met Star, penalty's gaat 'm niet worden, (maat)
Dat zeggen wij hier op zijn Haags, maat
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zaterdag 5 juli 2014 om 23:54
zaterdag 5 juli 2014 om 23:54
quote:strikjemetstippels schreef op 05 juli 2014 @ 23:52:
nou ja verlenging is nog eens 30 minuten, als ze dit vol houden moet er een nl goal komen.
En ja dit was geen buitenspel, robben werd aan gespeeld en die stond niet buitenspel. Nahja.Zo lang nog 30 minuten
nou ja verlenging is nog eens 30 minuten, als ze dit vol houden moet er een nl goal komen.
En ja dit was geen buitenspel, robben werd aan gespeeld en die stond niet buitenspel. Nahja.Zo lang nog 30 minuten
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 5 juli 2014 om 23:55

zaterdag 5 juli 2014 om 23:55

zaterdag 5 juli 2014 om 23:56