Vriendschapsverzoek Facebook
zaterdag 23 augustus 2014 om 10:35
Mijn man kreeg 3 weken geleden een vriendschapsverzoek bij Facebook.Deze heeft hij niet geaccepteerd.
Nu heeft hij van dezelfde persoon weer een verzoek ontvangen.
Hij zegt, dat na weigering van zo'n verzoek het verzoek automatisch weer verstuurd wordt. Ik zeg, dat deze persoon een nieuw vriendschapsverzoek heeft gestuurd.
Wie heeft er gelijk ?
Nu heeft hij van dezelfde persoon weer een verzoek ontvangen.
Hij zegt, dat na weigering van zo'n verzoek het verzoek automatisch weer verstuurd wordt. Ik zeg, dat deze persoon een nieuw vriendschapsverzoek heeft gestuurd.
Wie heeft er gelijk ?

zaterdag 23 augustus 2014 om 15:30
quote:Plein18 schreef op 23 augustus 2014 @ 11:01:
Bedankt voor de antwoorden.
Het maakt ook niet uit wie er gelijk heeft.Ik wilde alleen weten hoe het werkt met de vriendschapsverzoeken bij Facebook.Als hij het weigert, kan die persoon geen vriendschap verzoek meer sturen. Als hij het negeert blijft het vriendschapsverzoek staan en kan die persoon ook geen nieuw verzoek indienen. Die persoon kan wel het vriendschap verzoek annuleren en daarna weer opnieuw een vriendschap verzoek indienen, waardoor je man een nieuwe melding krijgt.
Bedankt voor de antwoorden.
Het maakt ook niet uit wie er gelijk heeft.Ik wilde alleen weten hoe het werkt met de vriendschapsverzoeken bij Facebook.Als hij het weigert, kan die persoon geen vriendschap verzoek meer sturen. Als hij het negeert blijft het vriendschapsverzoek staan en kan die persoon ook geen nieuw verzoek indienen. Die persoon kan wel het vriendschap verzoek annuleren en daarna weer opnieuw een vriendschap verzoek indienen, waardoor je man een nieuwe melding krijgt.

vrijdag 28 december 2018 om 08:23
Nee hoor dat is alleen zo als diegene het verzoek als ongewenst/spam markeert.butterfly- schreef: ↑28-12-2018 01:41Als iemand een verzoek verwijderd verdwijnt het knopje 'uitnodigen' toch? Twee keer kan dus niet
In andere gevallen kan je gewoon n nieuw verzoek sturen.
zaterdag 29 december 2018 om 12:24
Volgens mijn ervaring wordt er een verzoek gegenereerd als je iemand die geen "vriend"is iets wil vertellen , ik kreeg toen als reactie : die of die heeft jouw verzoek aanvaard
zondag 30 december 2018 om 07:37
Anoniem0110201401 schreef: ↑23-08-2014 10:48Jij hebt gelijk.
Man kan 3 dingen doen hoor: persoon blokkeren.
4 dingen, je kunt het verzoek verwijderen en meteen rapporteren als spam. Persoon kan je dan nooit meer een verzoek sturen. Ik krijg zelf ook vaak verzoeken. Als het leuke mannen zijn, accepteer ik ze, anders niet. Ik zal ze niet meteen als spam rapporteren, behalve als ze nog een keer een verzoek sturen.