Lijf & Lijn alle pijlers

-5 kilo... We kunnen het, meiden! (part two)

27-07-2007 14:29 3441 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij de eer...:D
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Ik ben aangenomen!!! Mooie feedback gekregen over het gesprek. Ze hebben een goed beeld van me. Vonden het fijn om te zien dat ik me ook kwetsbaar op durfde te stellen, ook wel mijn onzekerheden kon tonen, goed kon vertellen wat ik te bieden heb en wat ik nodig heb van hun.

Oe oe oe oe oe dit is goed voor mn zelfvertrouwen!!

Heb zin om iedereen te knuffelen, jullie ook!!

Thanks dat jullie zo met mee hebben geleefd!!

Eyeris welcome back!
Marieke... spannend!!!

Eyris.. leuk gehad in Rome.. lijkt mij ook een mooie stad.

Noor.. wat was dat voor chocoladetaart... Zelf gemaakt?

Revival.. waar ben jij nu met Evy en start-to-run? Ik ben weer even blijven 'hangen'. Les 12...

Hier gaat het trouwens niet geweldig met lijnen. Ik eet 'keurig' maar val niks af :-/ Vandaag hetzelfde als vorige week.Moet er natuurlijk ook wat extra bij gaan bewegen, ma ja.. ook zonder dat moet het toch lukken. Pept niet echt goed op, maar ga toch verder.

Ga verder met het eten. (bloemkool)

O.. creakers met magere smeerkaas

T.. 2 creakers

L.. 3 broodjes met aarbeien.

T.. 1 snack a jack

D.. bloemkool

Groetjes

Gefeliciteerd Marieke!! Goed gedaan meid, ben supertrots op je!! Dikke knuffel terug en een dikke vette klapzoen!

Sta je er helemaal achter, zie je het helemaal zitten?? Hoe dan ook, je heb de gesprekken gewoon toppie gedaan, dus dat mag je hoe dan ook in je zak steken!
Ja, ik sta er volledig achter... Tuurlijk is het spannend, allemaal weer nieuw, maar het voelt goed. Voor nu is het een goed besluit, of dat voor later ook het geval is, de tijd zal het leren. Toch? Daar wil ik me nu niet druk om maken.... Dan jobhop ik gewoon weer verder.
Heee... GEFELICITEERD. Zag net dat we gelijk gepost hadden.. hahaha..

Super joh!! Klein feestje nu?!
JEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJ Mariekeeeeeee!!!!!

Ik wist het!!!

Joehoe meis! Ben superblij voor je en trots op je!!!!
Nou nee, geen feestje ofzo... wel een goed gevoel.

Had niet zoveel zin, maar ben net gewoon gaan sporten, voelt nu wel goed!! Zo douchen en dan vroeg weer op morgen
Hallo laiverds

Heb helemaal geen tijd vandaag/morgen/weet ik veel, maar wil toch even hallo zeggen, dus: HALLO!

En natuurlijk Marieke feliciteren! Wauwie meid, wat ontzettend goed van/voor jou, gefeliciteerd!

*glimt van trots*

en een hele dikke
Shit happens
Thankssss Noor!!!
Thanksss Porec!!!
Allemaal heeeeeeeel erg bedankt voor de felicitaties!!!!

Revival, Eyeris, Goudvis....

Allemaal!
Wooooooooooooooh Marieke, supergefeliciteerd!! Echt goed hoor! Ben blij voor je! Wanneer kan je beginnen enzo?

Ff een kort berichtje, want het is half 4 snachts! Ben een uur thuis van het werk nu...Heb nog erbij gegeten vanavond: halve boterham Americain Filet en een appel en nog wat happen van wat lekkere dingen .

Tot morgen denk ik! Hoop dat jullie nu lekker slapen .
Wow, Eyris, wat voor werk doe je? Half 4 snachts thuis?? Pfff.... je ligt nu vast nog lekker te slapen (wou ik ook wel...) Je Rome-tripje klinkt goed!

Marieke, ga je vandaag op je werk vertellen dat je een andere baan hebt? En weten je ouders het ook al of heb je geen contact meer gehad? Lekker kunnen slapen of toch een beetje kriebels???

Gisteren hardgelopen, was zwaaaar... (heb gisteren les 14 gelopen Goudvis!) Was in totaal 23 min. hardlopen.Ik had echt vreselijk last van verzuurde benen, en dat deed behoorlijk zeer. Was de rest van de avond echt 'moe in de benen'. Morgen ga ik weer.

Vanavond komen vrienden eten, gezellig....

vandaag:

O groot glas karnemelk, 2 plakjes ontbijtkoek

T: ontbijtkoek (bij mensen op bezoek)

L:12.00: bolletje kipkerrie

14:00: bolletje kaas/tomaat, karnemelk

T: appel

D: risotto met daarin garnalen, brocolli, champignons en kaas. Maak er sla en stokbrood bij, en natuurlijk rosé, dat hoort toch wel bij risotto!

Ik ga werken, baaaaaii
anoniem_6720 wijzigde dit bericht op 15-07-2008 14:15
Reden: lijstje gewijzigd
% gewijzigd
Ik ga nu richting sauna dames! Lekker even dagje genieten! We hebben lounche-aanbieding gekozen, dan krijgen we een glas prosecco en tapas erbij...MJAM!

Vanaaf weer werken, das dan weer minder...

Fijne dag meiden! En werkse voor diegene die dat aan het doen zijn!

Dikke
JJJAAAAAAAAAAA Mariekske, van harte gefeliciteerd. Hartstikke super voor je, ben blij voor je hoor! Goed gedaan griet!

Lekker gelopen dus Revival! Hier een hamstringblessure, grrrrrr, ik ga het morgen weer proberen maar ik weet eigenlijk al dat het niet gaat. Baahbhabahbah.

Eyris, welkom terug. Zo te lezen was het erg leuk!! Lekker hoor. Wij gaan over drie weken twee (!) nachtjes met z'n tweetjes weg. Daar heb ik ook zo'n zin in.

Iedereen heeft maar zon, waarom sturen jullie niet even iets hierheen (woon vlakbij Haarlem, weet je waar je het heen kunt sturen).

Hmm Boardgirl naar Costa Rica, pfff zeg even niets meer tegen jou (jaloers ben ik)...

Zo ga me weer even op de mannen richten.

Liefs,

Jennie
Hellooooo!

@Noor: hoe was de sauna?? Klinkt lekker allemaal! mjam! minder van het werken iid, maar ach dat gaat ook weer voorbij ;).

@Revival: goed hoor dat je bent gaan hardlopen! Heb je er nu nog last van? Ivm (on)bekendheid vertel ik liever niet waar ik werk, maar meestal hebben we niet zulke tijden iig!

Wat ga je maken voor je vrienden? Veel plezier!

@Jennie: Ojee, een blessure! Dat lijkt me zo vervelend! Daar gaan al je voornemens en lekker sporten is ook niet echt meer mogelijk :s. Heerlijk dat je met zn 2en even lekker weggaat! Toch even lekker eruit!

Tja, die zon kan ik nu moeilijk sturen, nog weinig stralen gezien vandaag! Wel echt jammer hoor...Ik wil zomer!!!

Ik kom net uit mn bed gerold...Was ineens heel moe, nu mss nog wel erger eigenlijk haha. Wilde nog boodschappen doen maar niet meer van gekomen. Heb niet zo lang geslapen...

Vanmiddag met een vriendin geluncht en geshopt (niet veel gekocht hoor), vanavond eten bij andere vriendin en dan de stad in (heb er nog echt geen zin in...).

O: bakje optimel + muesli + appel

L: junglebroodje met kaas en beetje kruidenkaas en sla (van de V&D) en zo'n heerlijke bananensmoothie

D: volgens mij iets van tortellini met broccoli ofzo...

Fijne avond! jullie nog plannen?
Halleu!

Vandaag op mijn werk gemeld dat ik een andere baan heb. Men was blij voor mij, maar voor zichzelf minder happy.... gemengde gevoelens dus. De patienten licht ik pas in als alles rond is en bekend is wanneer ik echt vertrek, dit is nu nog niet duidelijk.

Vannacht niet heel erg lekker geslapen, kon maar niet in slaap komen, zo vol zit ik er van. Het is ook nog zo onwerkelijk, kan het nog amper bevatten. Mijn ouders weten nog van niets, gek idee, denk dat ik ze maar even ga inlichten per mail ofzo.

Revival, krijg helemaal de kriebels als ik het zo lees met je goede hardloopacties. Ik moet echt ook gaan beginnen met trainen...

Noor..... de sauna, hoe was het??

Ehm Jennie, hier ook geen zon hoor, dus stuur ook maar door naar het noorden dan! Kut van je blessure... wanneer gebeurd?

Enne, ik ga niet op vakantie, dus ik ben uber zielig hier! Een tijd terug had ik wel geschreven dat die vriendin er toen van afzag. Wel inmiddels 4 dagen Maastricht met een vriendin van me geboekt, dus dat is dikke prima! Toch nog eventjes weg van huis.

Eyeris, veel plezier vanavond!

Lijstje vandaag:

O: 1 bh ham, 1 bh vruchtenhagel

T: banaan en een chocotoffee

L: 1 bh vlokken en een tosti

T: 1 evergreen koekje

D: spaghetti part II en luchtig vanillie toetje (zo lekker, dat ik er meer van heb gehad dan me lief is)

xxx
Misschien mag/kan ik het niet zo zeggen, maar doe het lekker toch weer..

Waarom je ouders inlichten Marieke? Volgens mij zou ik juist niks zeggen of mailen of iets dergelijks, maar ze lekker in het ongewisse laten. En als ze dan een keer vragen naar je werk kun je zoiets zeggen als: "mijn werk? Gut ik heb al tijden een andere betere baan en als je af en toe een beetje interesse had getoond had je dat al lang geweten!"

Je blijft toch bezig met het zoeken naar hun goedkeuring en bevestiging, hè?

(bedoel dit goed hoor meiske!)
Shit happens
hey porec.... toen ik net een mailtje wilde opstellen merkte ik al dat ik gewoon niet wist wat ik schrijven moest. het voelde zo raar, na alles wat er vorige week gezegd is door mn pa. Heb het dus maar verwijderd en zo gelaten... Klopt dat ik blijf zoeken naar die bevestiging. Ergens zo de behoefte aan ouders die trots op me zijn. En dat zijn ze, dat weet ik zeker, maar goed...

Weet dat je het niet verkeerd bedoeld!
Is alleen maar logisch hoor, dat maakt je tot Mens, met alle bijbehorende emoties en gevoelens
Shit happens
Sjee Marieke, wat weer lastig. Aan de ene kant ben ik het met Porec eens, aan de andere kant kan ik me die loyaliteit zó goed voorstellen... die bevestiging... moeilijk zeg. Ik kan je er ook niet zo goed in adviseren, ik zou niet weten wat ik zelf zou doen. Dan maar weer een

Eyris, prima dagje toch... lekker shoppen (altijd goed), en qua eten ook prima! Bedoelde niet dat je met naam en toenaam moet vertellen waar je werkt hoor... vroeg me meer af in welke branche je werk (horeca ofzo) omdat je op zulke tijden vrij bent.

Porec, hoe is het met jouzélf?? Kweet niet waarom, maar geef je toch even een (was toch al bezig )

Noor, hoe was je dagje sauna? Vast wel lekker... daarna nog fijn gewerkt?

Jennie, wat balen van je blessure... hoe lang heb je daar al last van? Is dat door het hardlopen gekomen?

Ik heb een paar goede dagen achter de rug qua eten, en merk het direct; minder opgezette buik... mn weekend was ook wel errug slecht, voelde me maandag echt een vetzak Gelukkig heeft vriend sinds enkele weken ook een soort gezondheids-manie (hij had al een aantal opmerkingen gekregen dat hij een buikje kreeg, vindt ie vreselijk!) En dat scheelt voor mij ook wel, dat hij nu ook graag groente enzo wil eten, en 'savonds geen complete zak borrelnoten meer leegeet... hij sport ook weer en stimuleert mij ook erg in mn lopen, heel lief.

Vandaag ga ik weer hardlopen!

Lijstje (planning):

O: thee, ontbijtkoek

T: 2 bbh sandwichspread/komkommer

L: 2 bbh light kaas/tomaat, groentesoep

T: liter water, liga fruitkick

D: prutje met mager rundergehakt, rode kool en appel. Gekookte aardappels erbij.

Fijne dag poepkes, tot laaaater!!
anoniem_6720 wijzigde dit bericht op 16-07-2008 15:12
Reden: lijstje gewijzigd
% gewijzigd
Revival.. jij gaat goed met hardlopen!! Knap hoor. Ik mis nog wat motivatie daarmee. Eigenlijk vind ik hardlopen helemaal niks, ma ja.. goed voor je conditie, enz.

Mijn vriend heeft nu hetzelfde met zijn 'buik'... hahaha.. moet er wel om lachen. Nu pakt hij 's avonds nog een broodje ipv zak chips, enz.

Marieke.. Maastricht is leuk! Ben daar een paar maanden geleden geweest. Gezellig daar.

Tja en met je ouders. Doen wat je zelf wilt en waar je je goed bij voelt. Als dat hun opbellen/mailen is moet je dat doen. Als je weer je neus stoot dan is het een 'leermoment'... kan het bij je 'lijstje', maar wie weet zijn ze wel enthousiast voor je. Succes ermee... Blijft toch lastig om het zo via internet te beoordelen.

Jennie.. vervelend zeg zo'n blesure. Rustig aan he!

Hier gaat het best redelijk met lijnen. Helaas denk de weegschaal er anders over. Snap het niet goed, ma ja.. we gaan door.

Groetjes
Goudvis, ik ga alleen maar zo goed met hardlopen omdat ik drie maanden mee ga doen met de 4mijl van Groningen... en aangezien ik dan niet al teveel voor l*l wil staan lopen, moet ik wel goed trainen, anders red ik dat nooit! Dus als ik geen doel voor ogen had, was ik waarschijnlijk ook niet zo gemotiveerd hoor....
Hello lady's!

Hoe is het daar met jullie allemaal!? Hier lekker bijgekomen van een dagje heerlijk sauna-en! Wat een feest is dat toch zeg! Zo ontspannen en relaxed en heerlijk (gezond) eten daar! Wij dan wel tapas, maar ze hadden ook overheerlijke salades... Verder waren er van die Löyly's. Dan komt er ieder uur in een bepaalde sauna een man een opgieting doen (waarbij je je met honingscrub moet insmeren of fruit tussendoor krijgt of scrubzout krijgt) en dan gaat ie enorm lopen wapperen met een doek en dan krijg je het me een partij heet! Maar heerlijk hoor! Voel me als herboren!

Even kijken hoe het hier met iedereen is...

Revival, als een malle aan het hardlopen! Heerlijk hoor! Trots op je! Hoe zitten je renkleren!? Heb je zo'n uberstrakke broek ook!? Ik vind dat echt superlekker rennen! Trouwens, 3 hoeraatje voor je platte buik!!! Jeej!

Jennie, wat klote van je blessure! Wat heb je gedaan dan meid!? Of heb je wel meer last van je hamstring?

Porec, hoe is het daar girl!?

Eyris, jij hebt volgens mij elke keer een net lijstje! Bravo! Morgen weer wegen he!?

Hihi Goudvis, jou 'aftiteling' heb ik nog nooit zo gezien, is dat nieuw!? 'Groetjes Sandra'... Balen van die weegschaal die maar niet een paar kilo minder aan wil geven... Waar kan het dan nog aan liggen vraag je je dan af he!? Of toch niet zo goed bezig als je zou 'moeten'?

Marieke, ooeeh moeilijk dilemma inderdaad... Wel of niet je ouders erover vertellen... Het is supermoeilijk oordelen ook, aangezien wij natuurlijk niet het hele verhaal kennen. Je hoopt ook gewoon dat je ouders zelf eens interesse tonen natuurlijk, maar ja als je daar op moet wachten... Ik sprak net mijn vriendin nog (die in soortgelijke situatie zit, had ik toen toch verteld?) en zij heeft sinds 4 weken niks meer van haar laten horen aan haar ouders... En ze zegt zelf dat het haar nu al minder energie kost (en dan met name het piekeren en het peinzen over de situatie). Ze vind het eigenlijk wel een fijn gevoel en nu ze merkt dat haar ouders totaal geen interesse in haar tonen heeft ze zoiets van: zie je nou wel... Maar goed, wat ik zeg, ik ken jouw situatie niet, maar ik wil je wel zeggen dat je goed moet kijken naar hoeveel energie je er in wilt stoppen in vergelijking tot wat je er van terug krijgt... Take care meis!

Nou, ik ga denk ik even lekker in het zonnetje in de tuin lezen. Net boodschapjes gedaan en de koelkast schoongemaakt... Zit nu aan een groot glas vers geperste jus, lekker is dat eigenlijk! Maak ik veel te weinig!

Dag keuteltjes!
quote:Boardgirl schreef op 16 juli 2008 @ 14:03:

Nou, ik ga denk ik even lekker in het zonnetje in de tuin lezen.

*overweegt een verhuizing naar de Flevopolder waar blijkbaar áltijd de zon schijnt*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven