Mag ik even?

08-09-2014 13:54 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties, dit had ik echt niet verwacht, toch niet in deze mate en zoals ik verwacht had waren er bij die iets te betekenen hadden en goed doordacht waren. Hier kan ik iets mee en weet ook wat me te doen staat.

@ admin topic mag afgesloten/gewist worden!
Masturbatie is vies. Weer wat geleerd.
Ik snap gewoon niet dat er mensen zijn die anderen iets willen verbieden.
quote:Sensy12 schreef op 08 september 2014 @ 16:20:

Masturbatie is vies. Weer wat geleerd.Lekker vies en vies lekker.
Heel beroerd. Stel haar voor de keuze; therapie of scheiden.

Slaat liefde dan om in haat, of was jullie relatie een zakelijk bestand dat slecht eindigt? In het laatste geval: Wat kan jou dat gevecht dan schelen?

Vraag je eigen huisarts maar eens, hij zal het beamen: Er mankeert echt wat aan jouw partner, en daarmee aan jullie relatie. Ongeacht wat de "Vivadames" er van schrijven. Begin de "confrontatie" met de melding dat je zelf met klachten naar je arts bent gestapt, omdat je dacht dat het aan jou lag. Sterkte.
Ten eerste snap ik niet helemaal waarom jij je op dat strafbankje laat zetten.

Ten tweede vraag ik me af of jouw vrouw nog wel van jou houdt. Er zijn verschillende theorieën over de positie die seks inneemt in een relatie, sommigen zeggen dat het 1 van de vier poten is van de tafel die relatie heet, en dat als er met een van die vier poten iets mis is, de tafel (en dus de relatie) wankelt. Andere theorieën zeggen dat de volledige relatie wordt weerspiegelt in het seksleven.

In beide gevallen is er iets mis in deze relatie. Ik ben het daarom eens silvestri, die een ultimatum voorstelt. Ik denk namelijk dat je vrouw heel goed door heeft dat er iets niet goed zit tussen jullie, maar dat ze heel erg bang is om naar zichzelf te kijken en/of haar veilige leventje niet wil verliezen.
quote:smalltalkxpert schreef op 08 september 2014 @ 16:30:

Heel beroerd. Stel haar voor de keuze; therapie of scheiden.

Slaat liefde dan om in haat, of was jullie relatie een zakelijk bestand dat slecht eindigt? In het laatste geval: Wat kan jou dat gevecht dan schelen?

Vraag je eigen huisarts maar eens, hij zal het beamen: Er mankeert echt wat aan jouw partner, en daarmee aan jullie relatie. Ongeacht wat de "Vivadames" er van schrijven. Begin de "confrontatie" met de melding dat je zelf met klachten naar je arts bent gestapt, omdat je dacht dat het aan jou lag. Sterkte.Jij hebt de reacties gelezen??
Weet je wat ik raar vind? Ik snap sommige reacties hier dat je als vrouw ook koud word van de benadering van TO. Maar als ik even naar mezelf kijk als persoon die seks best wel lekker en belangrijk vind: waarom praat zij dan zelf nooit met haar man? Want als je niet tevreden bent over iets dan kun je daar toch over praten? Het feit dat zij zich helemaal afkeert van seks met TO maar hem niet duidelijk maakt wat er aan schort klopt voor geen kant.
quote:Scamp schreef op 08 september 2014 @ 16:39:

[...]

Jij hebt de reacties gelezen??

Neuh...

Da's optioneel hè? Lezen wat de andere reacties daadwerkelijk zijn.
Sorry dat ik het moet zeggen TO, maar wat ben je een onderdanig watje. Je vrouw is echt compleet de baas en jij laat eeuwig en altijd op ieder gebied over je lopen.

Dus, dat roer moet maar eens om!

De volgende dat je voor je werk buiten de deur bent, zou ik zeggen, duik je lekker de kroeg in. En als ze je belt, heerlijk die prettige achtergrond laten zien. Want laat haar maar weten dat je je heel goed zonder haar kunt vermaken.

Leven in de brouwerij! Laat haar zien dat ze een vent heeft die er toe doet, die nog lekker in de markt ligt.

Want waarom zou zij nu moeite voor jou doen?
Eens met Eldorado.

Luister naar Eldorado, TO. Die snapt het.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:blueeyes*3 schreef op 08 september 2014 @ 16:34:

Ten eerste snap ik niet helemaal waarom jij je op dat strafbankje laat zetten.

Ten tweede vraag ik me af of jouw vrouw nog wel van jou houdt. Er zijn verschillende theorieën over de positie die seks inneemt in een relatie, sommigen zeggen dat het 1 van de vier poten is van de tafel die relatie heet, en dat als er met een van die vier poten iets mis is, de tafel (en dus de relatie) wankelt. Andere theorieën zeggen dat de volledige relatie wordt weerspiegelt in het seksleven.

In beide gevallen is er iets mis in deze relatie. Ik ben het daarom eens silvestri, die een ultimatum voorstelt. Ik denk namelijk dat je vrouw heel goed door heeft dat er iets niet goed zit tussen jullie, maar dat ze heel erg bang is om naar zichzelf te kijken en/of haar veilige leventje niet wil verliezen.

Dat vraag ik mij ook af. Ik houd zielsveel van mijn man en zou hem NOOIT maar dan ook NOOIT zoiets aandoen.

Als ze nog wel van je houdt, denk ik dat ze je iig als vanzelfsprekend aanvaart. En dat is fout.

Nogmaals; stel een ultimatum.
Korte samenvatting:

Vrouw = draak

TO (man) = watje

Draak verbrandt watje.

Ik snap wel waarom TO niet kan reageren... hij is verbrand!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 08 september 2014 @ 16:47:

Eens met Eldorado.

Luister naar Eldorado, TO. Die snapt het.Sluit me hier bij aan..
quote:MrsStanleyWalker schreef op 08 september 2014 @ 16:47:

Eens met Eldorado.

Luister naar Eldorado, TO. Die snapt het.+100
Heel irritant - TO die het verder laat afweten. Wel een topic openen waarop iedereen dan weer gaat reageren, tijd en energie gaat insteken. Ik vraag me af of dit waar is overigens...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
quote:Baggal schreef op 08 september 2014 @ 16:57:

Heel irritant - TO die het verder laat afweten. Wel een topic openen waarop iedereen dan weer gaat reageren, tijd en energie gaat insteken. Ik vraag me af of dit waar is overigens...

Tja, wij zijn vrouwen, hè.

Dus de kans is groot dat TO niet durft.

quote:Baggal schreef op 08 september 2014 @ 16:57:

Heel irritant - TO die het verder laat afweten. Wel een topic openen waarop iedereen dan weer gaat reageren, tijd en energie gaat insteken. Ik vraag me af of dit waar is overigens...+1
Ze heeft een kinderslot op de browser gezet en dit is de sekspijler he dus hij komt niet verder dan de receptenpagina op het libelle forum nu
quote:GrumpyCat1983 schreef op 08 september 2014 @ 17:02:

Ze heeft een kinderslot op de browser gezet en dit is de sekspijler he dus hij komt niet verder dan de receptenpagina op het libelle forum nu
@Scamp: al die reacties lezen? Ik zou de monitor nog door de ramen smijten. Ergo: nee, die lees ik niet!
quote:GrumpyCat1983 schreef op 08 september 2014 @ 17:02:

Ik vind attentvol echt een stom woord.
Bedankt voor de reacties, dit had ik echt niet verwacht, toch niet in deze mate en zoals ik verwacht had waren er bij die iets te betekenen hadden en goed doordacht waren. Hier kan ik iets mee en weet ook wat me te doen staat.
Denk dat TO weer tot zijn lunchpauze moet wachten om ongestoord verder te kunnen forummen.
Sterkte d`r mee, Nerok222!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven