Ook net moeder? (haarlem e.o.)

15-09-2014 15:05 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds drie weken ben ik moeder van mijn eerste kindje, een lief zoontje. Nu ben ik benieuwd of er meer 'nieuwe' moeders zijn die graag hun ervaringen willen delen. In mijn vriendengroep heeft eigenlijk niemand kinderen, dus ik mis het een beetje om te delen hoe het is om net een kindje te hebben. Het is leuk als je in Haarlem of omgeving woont, zodat het ook eventueel mogelijk is af te spreken.

Ik ben 33 jaar en woon in Haarlem Noord.

Groetjes,

Rhea & de kleine Oscar
Alle reacties Link kopieren
Je oproep staat niet op de juiste plek, maar hopelijk lees je deze reactie nog. Ik ben even oud als jij en woon in de buurt, maar mijn zoontje is al bijna 4. Ik kende ook niemand in de buurt met kleine kinderen tot ik naar babymassage, babyzwemmen, dreumesdans en peutergym ging. Dus zoek een leuk clubje en vraag of er iemand na afloop nog mee gaat om een bakje koffie te drinken. Een reunie van de zwangerschapsgym kan ook heel leuk zijn. Ga bijvoorbeeld naar Tante Sientje in de Cronje of Villa Westend, daar zit je altijd prima met een paar kinderen. En later natuurlijk Meneer Paprika en de speeltuin Burcht ter Cleeff.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven