Lijf & Lijn alle pijlers

-5 kilo... We kunnen het, meiden! (part two)

27-07-2007 14:29 3441 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij de eer...:D
Ik vind Sophie Kinsella trouwens super, maar dan vooral haar andere boeken (buiten shopaholic serie, ook leuk hoor).

Ken je me nog? En zo zijn er nog meer. Echt erg leuk.

Boeken van Rees&Lloyd, Marian Keyes etc. zijn leuk!
Ik heb triptiek wel als eerste gelezen, kon 'm prima volgen, had niet door dat het een reeks was... Kan je dus niet adviseren welke als eerste te lezen.

Zit met de hardloopkleren aan, klaar om van start te gaan... en het hoooost weer!! Grrr... Net op buienradar gezien dat het over een half uurtje beter moet zijn... dus daar wachten we dan maar even op (vriend gaat mee lopen) Wow, Jennie, ook al zo'n goeie hardloopster! Hoop dat ik ook ooit (liefst binnenkort )drie kwartier á een uur kan lopen!

Haaaaaai Porec Heerlijk die voorbereidingen: poetsen, inpakken, etc.

Oohh vriend roept dat het droog is, we gaan lopen!! Baai!!
Ik heb net les 13 gedaan
Ik heb net les 17 gedaan
Triptiek is prima te volgen zonder eerst de andere gelezen te hebben, maar als je ze op 'volgorde' leest snap je alles net eventjes beter..

Komptie:

Nachtschade

Zoenoffer

Een lichte koude huivering

Onzichtbaar

Trouweloos

Onaantastbaar

Haha, nu ik mijn boekenkast overhoop haal merk ik dat Triptiek helemaal niet in die reeks hoort.... Lekker lezen dus Goudvis!

Shit happens
Heeeej meiden!!!

Hoe is het hier!?!?

Bravo voor de hardlopers! Goed bezig hoor! Jij zelfs met je ongi Goudvis, knap hoor! Heel raar, maar soms kan ik juist goed lopen wanneer ik ongesteld ben en soms he-le-maal niet... Vreemd. Maar jij dus goed bezig geweest! Mocht ook wel weer na de snoep-dagen of niet!?

Revival, is/was het gezellig met jullie vrienden?! Vonden ze je eten nog lekker!? Heerlijk he, een vakantie in het vooruitzicht!? Daar kan je dan zo naar toeleven en ook heerlijk over dagdromen al...

Porec, jeeeej, jij ook al bijna! Weet ik nou even niet meer waar je heen ging!? Heerlijk hoor meis! Even lekker helemaal weg! Hoop dat je herboren terug komt! Soms kan je daarna ook weer even een frisse start maken, niet!?

Jennie, wat een fanatiekeling ben jij! Superleuk hoor! En merk je ook echt dat je er fitter bij bent wanneer je regelmatig beweegt?! En dat wanneer je het een weekje niet doet, dat je dan meteen de behoefte voelt om weer te gaan!? Hoor ik vaak in de sportschool namelijk... Kan me er nog niet veel bij voorstellen eerlijk gezegt...

Marieke, waar ben je!?!? Alles goed meis!? Lekker weekend aan het vieren of aan het werk!?

Ik heb 2 dagen één van mijn beste vriendinnetjes op bezoek gehad! Supergezellig! Haar vriend is ook op vakantie, dus we hebben elkaar lekker opgezocht. Superveel bijgekletst, gelachen en gisteraaf 2 flessen wijn opgedronken, meegeblehrt op old-school liedjes en we lagen er om 3 uur in ofzo... Vanochtend moest ik even werken... Pffff heb koffie omgegooid en van alles vergeten, haha! Maar goed... Toen vanmiddag lekker maskertje genomen en nog even in de zon gezeten in de tuin. Heerlijk was het! Morgenvroeg moet ik weer om 6 uur, dus ik ga nu lekker m'n bedje in!

Ps. Goudvis, Maryan Keyes (De vakantie van Rachel) schrijft inderdaad erg leuk! Niet té chicklit vind ik... En verder vind ik Backpack en Cuba Libre van Emily Barr ook heel leuk. De ontvoering van Freddie Heineken, Vlucht uit het land van de vrijheid en In een sluier gevangen vond ik ook erg goed! En boeken van Luanne Rice lezen ook heerlijk weg! Maar dat zijn wel echte romans en daar moet je natuurlijk wel van houden... Ik ga morgen weer even bezoekje aan de bieb brengen...

Slaap lekker meiden!
Revival, jouw gestartte topic over het verwijderen van het rel-topic ook ineens weg!? Het gaat rap hier!
Jah. Tssssss.
Zucht... Nou, na deze 'rel' ga ik maar lekker mijn bedje opzoeken! Slaap zacht voor straks!
Goeiemoggel!

Hoe is het lady's!? Lekker geslapen!? Nog plannen voor vandaag!?

Ik alweer een uur aan het werk... Was vanmorgen gewoon nog donker toen ik opstond (kwam vast door het weer...). Ik dus tot 12:30 werken en daarna even naar de winkels en de bieb.

Fijne dag!
Wow, lekker vroeg weer Noor! Ik moet thuiswerken... alleen vanochtend... vanmiddag gaan we met een groep vrienden waterskien... Het is hier klooooteweer!!! Bah.
Aaah hier regent het ook al de hele ochtend, Revival... Maar misschien hebben jullie geluk vanmiddag...

In de loop van de middag wordt het in het noordoosten droog en breekt de zon er af en toe door. Daar wordt het 17 of 18 graden. De wind is W tot NW, aan zee krachtig tot hard, elders matig tot vrij krachtig.

Bron: www.weer.nl

In ieder geval vast veel plezier en werkse nog even!

Liieeefff van jou!!
Revival, wat erg!!! Met dit weer, wat sneu. Je kunt op de weg waterskieen zeg, jammer joh.

Ik zou gaan rennen vanmiddag/vanavond, maar tja...dit is wel heel erg.

Wat was dat voor een reltopic? Niet gezien helaas.

Boardgirl, ja ben niet altijd fanatiek hoor. Als ik een weekje niet ga, is het juist lastiger om weer op te starten, als ik 3x pw ga heb ik dat niet. Ik merk wel dat ik fitter ben als ik vaak loop. Heb astma en als ik veel loop hoef ik minder te puffen dan als ik een periode minder loop (of vaker binnen sport).

Kennen jullie het boek: de al te grote fantasie van Olivia Joules van Helen Fielding. Dat vond ik een gaaf boek. Heel anders dan anders. Wel een beetje chicklit, maar ook spannend (terrorisme) en gewoon apart. Aanrader.

Boardgirl, dat klinkt erg gezellig joh!

Nu tijd om b'hammen te smeren voor kids.

x

Jennie
Hey hoi....

Ik ben er nog hoor!! Hier gaat het zijn gangetje, paar mindere dagen gehad zowel qua hum als eten, dat hangt altijd nauw samen bij mij. Probeer vanaf vandaag weer te knallen...

Ik zit hier in mn sportkleren te wachten totdat het eens droog wordt, wat een depressief weer zeg, bah.

Afgelopen zaterdag nog wel op stap geweest, dat was wel gezellig.

Heb ook proberen te achterhalen wat het was met dat reltopic. Volgens mij was er iets geopend "wie vind jij de de vervelendste forummer" ... Maar volgens mij kan Revival er meer over vertellen..

Nou, ik hoop voor iedereen dat het weer wat opknapt, met name voor jou Revival!!

Verder lees ik hier een boel boekentips... hardloopberichten, Noor met een leuk weekend en Revival de keukenprinses.

Excuus als ik andere pittige details over het hoofd heb gezien!!

xxx
hoi!!

Even een kort berichtje denk ik...

Leuk om te lezen over die boekentips! Ik ga ook weer veel lezen! Jammer dat bij onze bieb de echt leuke boeken vaag weg zijn :s.

@Jennie: knap hoor dat je zoveel loopt! Kan me voorstellen dat je je dan fitter voelt!

@Marieke: niet leuk van je stemming afgelopen dagen..Dat eten komt wel weer, hopelijk vandaag! knuffel voor jou!

Hier gaat t ook even wat minder, sinds vandaag dan. Afgelopen dagen gewerkt, naar familie geweest...Ook nog 2x hardgelopen maar ging niet zo goed. Wel teveel gegeten ook..

Maar t gaat vooral minder omdat onze kater vanmorgen is overleden, aan een hartstilstand. Hij was 13 jaar, maar we hadden het absoluut niet verwacht. Het is echt heel snel gegaan, ik denk dat hij binnen 2 min overleden was...Heel vreemd is het, ik denk dat ik het nog niet helemaal besef. Hij ligt hier nu in een doos, maar heb nog steeds niet het idee dat hij nooit meer terugkomt. Ik zal hem echt missen, hij was mijn maatje! :(

Nu even overleggen of we hem gaan cremeren/begraven/wat dan ook...Het is echt heel raar als ik hem zo in de doos zie liggen!!

Maar goed, vandaag niet veel meer doen. Het is ook echt geen leuk weer zeg, ik heb t ook al de hele dag koud.

Als ik me donderdag trouwens moet wegen, moet ik nu wel echt beter mn best doen!

Tot snel! xx
Owwww, eyeris, wat erg voor je!!!! Echt heel veel sterkte

Liefsss
Eyeris.. sterkte meid!
Aaaah Eyeris, wat een klotezooi! Wat kan je vreselijk gehecht zijn aan een beest he!? Ik zou er ook niet aan moeten denken 1 van onze te verliezen. En dan zo onverwacht... Heel veel sterkte meis!

Ps. zijn jullie er al uit of hij gecremeerd of begraven wordt?
Aah wat onwijs rot voor je Eyeris!

Veel sterkte ;-((.

In de regen 3 kwartier gelopen, wel een lekkere mars op vanavond hihi.

Koud he...Zit met m'n winterdustertje op de bank hoor.

Liefs,

Jennie
Revival, hoe was het waterskien?? Hopelijk niet teveel last gehad van het weer ..

Jennie, mooi dat het hardlopen goed ging. Erg koud idd!

Dankjewel meiden voor de lieve berichten! Ik vind het zo raar, want heb niet eens veel gehuild...Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik hem nooit meer zie rondlopen enzo :(. Op zich gaat het dus best wel goed met me, wel een belabberde dag gehad..

We laten hem trouwens cremeren en dan strooien we zijn as uit in de tuin...Dat vinden we een fijne gedachte, dan is ie fijn bij ons in de buurt.

Morgen weer de hele dag werken, helemaal geen zin in . Maar hoort er ook bij he.

Hoe gaat het met jullie verder? Goede-eet dag gehad of even lekker niet mee bezig?

Ik niet, maar morgen weer wel hopelijk!

Slaap lekker!
Haaai skatjes!

Kom nog even zwaaien

Jippie, op vakantie!

Tot over een kleine 2 weken!

Shit happens
Porec, geniet!!! Maar je leest dit vast niet meer.

Gisteren wel een goede eetdag gehad, alleen een mars na het rennen hihi.

Vanavond uit eten, dus vandaag ook weer rustig aan. Gelukkig wordt het weer mooi weer, dan drink ik meer en snoep ik minder (en fiets veel meer hihi).

Ga ff was ophangen (eindelijk weer buiten).

Fijne dag dames,

Jennie
* Zwaait uitbundig naar Porec! *

Genietse lekker buiten Jennie! En vanaaf met uit eten!

Ik alweer 2 uur aan het werk. Moet tot 16:15 vandaag en daarna kom ik thuis en hoop ik vriendlief van zijn reisje terug aan te treffen! Jeej!

Fijne dag meiden!
* zwaait gezellig met Noor mee naar Porec & Porecman... fijne vakantie! Geniet er van, je hebt het verdiend! *

Nou, het waterskien was erg leuk, en het was droog! (nou ja, ik natuurlijk niet meer) Wel vermoeiend, heb spierpijn in mn armen en last van mn rug nu... En moet vandaag ook nog hardlopen.

Eyris, gecondoleerd... Is het al een beetje meer tot je doorgedrongen?

Jennie, ook weer aan de wandel dus, goed joh! Ik vind ook vaak dat ik iets lekkers mag na het lopen... denk dan 'mn lichaam loopt nu als een trein, dus die is zo verbrand'

Marieke, nog kunnen sporten gisteren? Balen dat je niet zo lekker in je vel zit... hoop dat het gauw beter gaat.

Noor, werkse en veel plezier vanavond met je vriendje!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven