Gezondheid alle pijlers

Uitslag op bovenarm, wat is het ?

21-07-2008 12:28 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een aantal jaren heb ik kleine rode pukkeltjes op mijn bovenarm. Mijn vriendin omschrijft het als kippenvel maar dan blijvend en rood. WIe herkent dit en weet wat het is ? Ik heb het alleen op mijn bovenarmen !
Ik denk dat het hiv is, in combinatie met leukemie en herpes.

Kortom: als je je zorgen maakt, ga even naar de huisarts.
quote:fleurtje schreef op 21 juli 2008 @ 12:29:

Ik denk dat het hiv is, in combinatie met leukemie en herpes.

Kortom: als je je zorgen maakt, ga even naar de huisarts.

Zelf denk ik eerder aan chlamydia, maar je kan ook even op onderstaand topic kijken:

http://forum.viva.nl/forum/list_messages/21696
anoniem_10629 wijzigde dit bericht op 21-07-2008 12:39
Reden: Geen idee wat Chalmydia is...
% gewijzigd
Ik denk persoonlijk dat het rode uitslag op je armen is.
quote:misschicken schreef op 21 juli 2008 @ 12:39:

Ik denk persoonlijk dat het rode uitslag op je armen is.

Jij maakt het erger dan het is!

Ik denk persoonlijk dat het rode uitslag op je BOVENarmen is.

Anservel

Hier is nog niet zo lang geleden als eens een topic over geweest. Ben even te lui om zelf te zoeken, maar wellicht kun je zelf even op zoek op het forum.

Ik heb het zelf ook: een soort rode pukkeltjes/bultjes. Is iets onschuldigs. Bij mij helpt het om regelmatig goed te scrubben. Daar wordt het minder van.
Peas on earth!
(in dit geval mis ik de 'gaat eens naar de dokter zou ik zeggen'' smiley)
Nou vooruit dan maar... heb tóch voor je gezocht :

Ook een topic over rode bultjes op bovenarmen.
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 21 juli 2008 @ 13:33:

Nou vooruit dan maar... heb tóch voor je gezocht :

Ook een topic over rode bultjes op bovenarmen.

En in dat topic zit ook nog een verwijzing naar een ander topic.

Drie topics over pukkeltjes op bovenarmen...

Doe er je voordeel mee!
Ik heb geen pukkeltjes op mijn bovenarm. Is er iets mis met mij?
quote:hanZie schreef op 21 juli 2008 @ 14:01:

Ik heb geen pukkeltjes op mijn bovenarm. Is er iets mis met mij?

Wat is je geheim?? Vertel, vertel, vertel!!
joh wat veel reacties van mensen die het niet serieus nemen! Verbaast me eerlijk gezegd. Ik bedoel ze gaat er niet dood aan of zo. Maar ze stelt toch ook gewoon maar een vraag......

Hebben jullie geen dingen waar jullie mee zitten of vragen die je wilt stellen? Ik ga bijv. toch ook niet zeggen tegen iemand met overgewicht: 'ik heb dat niet, is er iets mis met mij?' Da's toch flauw..maar goed....

Ik herken het wel trouwens Norway, bij mij lijkt het op rosacea, wat ik heb op allerlei plekken, maar wat zover ik weet niet op de armen voor komt. Maar heb er wel voor de test antibiotica creme opgedaan die ik heb voor mijn gezicht, en dat werkte! Alleen mocht ik dat bij navraag bij huisarts niet meer doen.Ga ik nog eens over kletsen denk ik, want vond het wel ideaal.

Maar goed dat van jou hoeft dat niet te zijn natuurlijk. Ik heb al heel lang die 'bultjes', bij mij is de huid de laatste tijd alleen ook roder geworden. (bij mij lijkt het trouwens niet op de foto die hier geplaatst is)

Ik ga ook maar eens kijken bij die andere topics. Degene die dat postte bedankt. Norway ik hoop dat jij er ook iets aan hebt.
quote:loek2 schreef op 22 juli 2008 @ 20:50:

joh wat veel reacties van mensen die het niet serieus nemen! Verbaast me eerlijk gezegd. Ik bedoel ze gaat er niet dood aan of zo. Maar ze stelt toch ook gewoon maar een vraag......

Hebben jullie geen dingen waar jullie mee zitten of vragen die je wilt stellen? Ik ga bijv. toch ook niet zeggen tegen iemand met overgewicht: 'ik heb dat niet, is er iets mis met mij?' Da's toch flauw..maar goed....

.

Hier word ik dus echt pislink van. WIE zegt dat ik het niet serieus neem! Juist wel, meer dan al die nitwits die op dit soort topics gaan speculeren over wat het zou kunnen zijn. TO neemt zichzélf niet serieus, als ze zo'n vraag op het forum stelt ipv naar de huisarts te gaan. In hoeverre zit je dan met iets....

Tuurlijk heb ik dingen waar ik mee zit, tuurlijk heb ik vragen. Maar het forum is het wel de laatste plaats waar ik medische dingen zou vragen, zo hoog schat ik de kennis van de gemiddelde forummer nl niet in. Over serieus nemen gesproken... Sjongejongejonge.
Hoi Fleurtje

Oh uhm, ik had het over veel reacties (ik dacht het daarmee duidelijk was dat ik niet ALLE reacties bedoelde). En dan moet iedereeen maar voor zichzelf bepalen wie zich aangesproken voelt. Jij dus blijkbaar.............(?)

Maar misschien ligt dat dus aan mijn onduidelijkheid.

Meestal meld ik dit soort dingen niet, en laat ik het maar gaan. Juist ook omdat je dan vaak toch weer (nog meer?) misverstanden krijgt, en zo'n discussie erover, die off- topic is. Ik zou zeggen iedereen die zich aangesproken voelt, doe er iets mee...of niet....en verder niet te veel over babbelen. Ik zal voortaan mijn aanmerkingen ook achterwege laten.
Dat is keratosis pilaris, ik was vorige week eigenlijk voor iets anders bij de huisarts maar toen kwam het toevallig ook ter sprake. Heel veel mensen hebben het en het is heel ontschuldig, maar zal nooit helemaal verdwijnen. Je kunt een crème met ureum krijgen bij de apotheek, die hielp bij mij in ieder geval goed.
Na deze reactie wilde ik toch nog even toevoegen...dat ik het met je eens ben Fleurtje...

(Ik zal ook eens kijken of ik iets in mijn glazen bol zie...)
Ik was er nog niet mee naar de huisarts geweest omdat ik niet gelijk naar de huisarts ga voordat ik zelf heb gekeken of er iets aan kan doen met een befaamd huis tuin en keukenmiddeltje vandaar eerst mijn navraag hier of iemand het herkende en een oplossing wist..
Maar hoe kan iemand het herkennen als niemand weet hoe het eruit ziet?

Nog een vraagje: ga je nu klakkeloos af op wat Joyeuse zegt...?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven