leuke meiden ede
zondag 9 november 2014 om 17:22
Goedemiddag allemaal,
Ik ben verhuisd naar Ede. Nu woon ik hier twee jaar maar eigenlijk heb ik nog niet echt leuke meiden ontmoet hier.
Ik ben op zoek naar meiden om een drankje mee te doen, te klagen over vriendjes, naar de primark te gaan of gewoon een gezellige avond.
Ik werk fulltime, en ik studeer daarnaast. Helaas geen kinderen dus daar kan ik niet echt over mee praten.
Ik ben verhuisd naar Ede. Nu woon ik hier twee jaar maar eigenlijk heb ik nog niet echt leuke meiden ontmoet hier.
Ik ben op zoek naar meiden om een drankje mee te doen, te klagen over vriendjes, naar de primark te gaan of gewoon een gezellige avond.
Ik werk fulltime, en ik studeer daarnaast. Helaas geen kinderen dus daar kan ik niet echt over mee praten.
maandag 10 november 2014 om 20:10
Dan doe ik het wel even zo. Ik ben sinds kort samenwonend in Ede. Ik werk parttime en doe hiernaast een cursus voor mijn studie waaraan ik volgend jaar zal beginnen. Er zit wel een leeftijdsverschil tussen ons: ik ben namelijk 18, al moet ik daar wel bij vermelden dat de leeftijden in mijn vriendengroep varieren van 21 tot 25. Als je dit prima vindt hoor k graag meer over jouw interesses!
The most courageous act is still to think for yourself.