Geld & Recht alle pijlers

hulp nodig

25-10-2014 13:00 1808 berichten
Alle reacties Link kopieren
goeden middag

ik zit sinds een week zonder inkomen ik heb een uitkering proberen aan te vragen maar zit dan in een 4 weken zoek termijn voor werk of school. ook krijg ik geen voorschot.

nu kan ik dus geen kant meer op en moet afwachten.

heb een zoon en een poes in huis.

nu heb ik al een voedsel pakket gekregen waar ik super blij mee ben maar daar heb ik nog niks voor de poes.

zijn er mensen die ons kunnen helpen daarmee? ook dingen zoals wc papier en schoonmaak middel.

wij zouden u heel dankbaar zijn..
wie goed doet goed ontmoet
quote:ketller schreef op 18 november 2014 @ 18:03:

Goh wat ben jij sympathiek! Dat siert je wel zegDank je! Het bespaart de mods een hoop werk als Isa op haar handen blijft zitten.
quote:vrouw1989 schreef op 18 november 2014 @ 17:14:

Goh Milna heel erg grappig he allemaal?!

Ook heel leuk voor ons om voor de gek te woorden gehouden door hem en zijn aanhangsels!

Hij geeft niet alleen niks om mijn kind maar er zijn er nog 5 waar hij geen bal om geeft!

Heel grappig allemaal hoor!

Het is gewoon diep triest!Wat 'grappig' is, is dat je steeds met andere verhalen komt. Je schrijft het allemaal zelf, ik verzin het niet.
quote:prik schreef op 18 november 2014 @ 18:12:

[...]

Dank je! Het bespaart de mods een hoop werk als Isa op haar handen blijft zitten.Hahaha Sure. Ik wil gewoon to haar topic niet vervuilen. Mensen zoals jij kunnen zich toch niet verplaatsen in een situatie als to. Dus dat.
.

Goh Milna heel erg grappig he allemaal?!

Ook heel leuk voor ons om voor de gek te woorden gehouden door hem en zijn aanhangsels!

Hij geeft niet alleen niks om mijn kind maar er zijn er nog 5 waar hij geen bal om geeft!

Heel grappig allemaal hoor!

Het is gewoon diep triest!Ook wel grappig dat je geen internet hebt, maar toch meteen weet te reageren als iemand iets negatiefs schrijft.
Hoe staat het ook alweer met die 1000 euro per maand die je had moeten betalen aan de peuterspeelzaal, TO, en dat je daarom absoluut niet kon werken.
quote:milna schreef op 18 november 2014 @ 18:16:

[...]

Ook wel grappig dat je geen internet hebt, maar toch meteen weet te reageren als iemand iets negatiefs schrijft.Lezennnnnnnnnnn!!!!!!! To heeft internet via de buren als ze in een bepaalde kamer zit in haar huis. Damn of wie weet zit nu ergens anders?!
.
quote:winnie2000 schreef op 18 november 2014 @ 17:22:

[...]

Bij jou Mocht hij willen.

Dus toen vond jij het wel een goed idee om zwanger te worden van nummer 6?
Lik me versie
quote:yasmijn schreef op 18 november 2014 @ 18:02:

Heeft de pa 8 kinderen????

Uberhaupt zijn dit doekjes voor het bloeden wat hier nu gebeurd is.

Heeft de TO al adequate hulp?Ze heeft morgen een gesprek dus wie weet weer een stapje verder.
.
quote:isa__88 schreef op 18 november 2014 @ 18:18:

[...]

Lezennnnnnnnnnn!!!!!!! To heeft internet via de buren als ze in een bepaalde kamer zit in haar huis. Damn of wie weet zit nu ergens anders?!Ze zit nu vast in de bieb.
quote:isa__88 schreef op 18 november 2014 @ 18:15:

Hahaha Sure. Ik wil gewoon to haar topic niet vervuilen. Dat deed je al toen je tekeerging als een ordinair viswijf omdat je het niet eens was met een andere forummer.quote:Mensen zoals jij kunnen zich toch niet verplaatsen in een situatie als to.Zoals ik al eerder schreef; daar weet je helemaal niets van. En wat zijn 'mensen zoals ik'?
quote:prik schreef op 18 november 2014 @ 18:21:

[...]

Dat deed je al toen je tekeerging als een ordinair viswijf omdat je het niet eens was met een andere forummer.

[...]

Zoals ik al eerder schreef; daar weet je helemaal niets van. En wat zijn 'mensen zoals ik'?Ordinair viswijf ? Kijk lekker naar jezelf. Ik heb nog geen 1 nuttige bijdrage van jou gelezen. Sommige genieten van de ellende van to zie ik hier. Erg sneu. Maar ok
.
quote:isa__88 schreef op 18 november 2014 @ 18:23:

Ordinair viswijf ? Kijk lekker naar jezelf.Ik scheld niemand uit als ik een andere mening heb. En mijn berichten zijn niet verwijderd wegens 'op de man spelen'.
quote:prik schreef op 18 november 2014 @ 18:27:

[...]

Ik scheld niemand uit als ik een andere mening heb. En mijn berichten zijn niet verwijderd wegens 'op de man spelen'.

Gaat over 1 bericht en was nog niet eens naar jou. Ik heb tenminste nog zinvolle dingen gezegd in ieder geval niet to de grond aan t inboren.

Voor desbetreffende forummer sorry voor die iets hatelijke reactie , kan even je naam niet meer vinden en op m'n tel forummt niet handig.

Verder prik mag jij me ook op negeer zetten als je me zo irritant vind. Verder ben ik klaar met jou
.
quote:isa__88 schreef op 18 november 2014 @ 18:20:

[...]

Ze heeft morgen een gesprek dus wie weet weer een stapje verder.Ach, ze heeft zo vaak een gesprek met de gemeente. Denk je nou werkelijk dat de gemeente achterlijk is en dat ze tijd hebben om zo vaak gesprekken te hebben met dezelfde persoon over hetzelfde onderwerp? Met een TO aan wie al 3x opgedragen is door de gemeente om een opleiding te gaan volgen omdat ze geen enkel diploma heeft en waarvan de aanvraag dus al 3x is afgewezen?
quote:prik schreef op 18 november 2014 @ 18:27:

[...]

Ik scheld niemand uit als ik een andere mening heb. En mijn berichten zijn niet verwijderd wegens 'op de man spelen'. prik je vergeet 1ding isa schijnt alles te weten
Ah gevonden, ma griffe bedoel ik.
.
Ook nog dat zielige verhaal in september dat ze geen contact heeft met haar familie. Maar in oktober logeert ze wel ineens bij haar zus met wie ze geen contact heeft.
Denk eens na me zusje komt zelf nog maar net rond en veel contact hadden we ook niet nu kunnen we tenminste bij haar logeren in het weekend want er zijn mensen met een hart.quote:milna schreef op 18 november 2014 @ 18:36:

Ook nog dat zielige verhaal in september dat ze geen contact heeft met haar familie. Maar in oktober logeert ze wel ineens bij haar zus met wie ze geen contact heeft.
quote:vrouw1989 schreef op 18 november 2014 @ 18:41:

Denk eens na me zusje komt zelf nog maar net rond en veel contact hadden we ook niet nu kunnen we tenminste bij haar logeren in het weekend want er zijn mensen met een hart.

[...]

Ga je nou niet verantwoorden joh. Tegen zoveel domheid is niet tegen op te boksen
.
Zal morgen weer een update plaatsen voor ons is het bedtijd.

Morgen vroeg me kindje naar school en ik naar de gemeente, truste!
Zielig gedoe, schermen met een kind (van een professionele neuker die er al 8 heeft), janken, bedelen, hulp vragen (en het nog krijgen ook ) en vervolgens, ik voorspel het al: er geen reet mee doen want van de gemeenschapspot vreten is veel relaxter hoor, gratis geld is helemaal en werken gaat ze echt niet den, geloof mij, alle moeite is vergeefs!

Uitvreters zij er al veel te veel, voeder ze niet meer en ze komen misschien helemaal uit zichzelf eens tot inkeer als ze niks meer te vreten hebben door eigen toedoen ( en onbeschermd neuken en fkken) Ik ben klaar met dat soort waar ik voor moet dokken
Niks daarvan. Je schreef in september dat je 'geen contact' hebt met je familie.
Snap niet waar jij er 8 vandaanquote:thaorchid schreef op 18 november 2014 @ 18:44:

Zielig gedoe, schermen met een kind (van een professionele neuker die er al 8 heeft), janken, bedelen, hulp vragen (en het nog krijgen ook ) en vervolgens, ik voorspel het al: er geen reet mee doen want van de gemeenschapspot vreten is veel relaxter hoor, gratis geld is helemaal Uitvreters zij er al veel te veel, voeder ze niet meer e ze komen misschien tot inkeer als ze niks meer te vreten hebben door eigen toedoe (en neuken)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven