Napraattopic 20
vrijdag 9 januari 2015 om 19:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 09-01-2015 19:50
Reden: Link aangepast
Reden: Link aangepast
% gewijzigd
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 9 januari 2015 om 19:27
quote:misspoez schreef op 09 januari 2015 @ 19:24:
Goffer zeg. Kind had vanmorgen een afgevallen ketting tijdens het kranten bezorgen. Dus fiets tegen boom, met tas én AXAslot erop, met mij en auto krantenwijk afgemaakt. Vanavond fiets ophalen, dachten we; is die gewoon weg! Befuckinglachelijk.
Wat wat wat - wat heb ik gemist?Wat sneu zeg!
Goffer zeg. Kind had vanmorgen een afgevallen ketting tijdens het kranten bezorgen. Dus fiets tegen boom, met tas én AXAslot erop, met mij en auto krantenwijk afgemaakt. Vanavond fiets ophalen, dachten we; is die gewoon weg! Befuckinglachelijk.
Wat wat wat - wat heb ik gemist?Wat sneu zeg!
vrijdag 9 januari 2015 om 19:27
quote:Amaqanda schreef op 09 januari 2015 @ 19:25:
[...]
Zolang de identiteit niet openbaar gemaakt wordt door degenen die het wel gezien hebben, lijkt het mij gewoon iets waar over gepraat kan worden. Of dat nou zo interessant is, dat is een tweede.Inderdaad, volgens mij hebben maar een paar mensen het gezien en is de relevante info hier ook niet gedeeld.
[...]
Zolang de identiteit niet openbaar gemaakt wordt door degenen die het wel gezien hebben, lijkt het mij gewoon iets waar over gepraat kan worden. Of dat nou zo interessant is, dat is een tweede.Inderdaad, volgens mij hebben maar een paar mensen het gezien en is de relevante info hier ook niet gedeeld.
vrijdag 9 januari 2015 om 19:37