Parijs met pasen??

13-01-2015 17:28 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week een weekendje parijs geboekt met mijn vriend. Maar door alle vreselijke gebeurtenissen daar en de waarschuwingen die er nu gelden heb ik er niet meer een fijn gevoel bij. Wat zouden jullie doen? Gaan? Of proberen om te boeken?
Ik zou gewoon gaan, het is pas begin april Pasen. Heb je bij een reisbureau geboekt of alleen een hotel? Je zou anders even contact op kunnen nemen om navraag te doen naar hun annuleringsvoorwaarden. Bij sommige hotels kun je tot 24 uur van te voren nog afzeggen.
Hallo?!
Gaan, pasen duurt nog lang. Als er tegen die tijd nog stront aan de knikker is dan kun je altijd nog omboeken.

Waar wilde je anders heen? In andere steden is ook gedreigd met aanslagen. En niemand had verwacht dat op een eiland in Noorwegen iemand om zich heen zou gaan schieten, of dat er een vliegtuig in de WTC torens zou vliegen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Pasen is over 3 maanden pas. Wacht met annuleren tot een week voor tijd en check dan nog eens het reisadvies naar Parijs.
Heb bij neckermann het hotel geboekt.

Met pasen ga ik er vanuit dat het wel drukker is in de stad en metro. En daardoor meer kans op aanslagen. Duurt idd nog ff maar ik kan me er nu al druk over maken :$
quote:sneeuwitje7 schreef op 13 januari 2015 @ 17:45:

Met pasen ga ik er vanuit dat het wel drukker is in de stad en metro. En daardoor meer kans op aanslagen. Duurt idd nog ff maar ik kan me er nu al druk over maken :$Ook maar geen boodschappen doen op zaterdagochtend, niet meer naar een concert of dorpsfeest en vooral niet naar de Grote Enge Stad.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik ben naar London geweest in 2009 ofzo toen daar al die bomaanslagen waren en ik ben er nog steeds!!

Gewoon gaan, het is pas over een lange tijd!
You can't have a better tomorrow if you don't stop thinking about yesterday
quote:sneeuwitje7 schreef op 13 januari 2015 @ 17:45:

Met pasen ga ik er vanuit dat het wel drukker is in de stad en metro. En daardoor meer kans op aanslagen. Duurt idd nog ff maar ik kan me er nu al druk over maken :$met Pasen meer aanslagen? Meer aanslagen dan wanneer? en hoe kom je aan die informatie? dat zal de politie ook wel graag willen weten
Met pasen is iedereen vrij.. meer mensen in de stad.. meer mensen die erop uit gaan
Ik zou gaan.

En is het echt zo dat er meer aanslagen zijn met Pasen of andere feestdagen? Of denk je dit?
Ik zou dan maar uit alle grote steden overal ter wereld wegblijven.
quote:sneeuwitje7 schreef op 13 januari 2015 @ 17:59:

Met pasen is iedereen vrij.. meer mensen in de stad.. meer mensen die erop uit gaanJa en dus?
Licht je de AIVD even in? Jij hebt info die niemand heeft......
quote:groenejas schreef op 13 januari 2015 @ 18:12:

Ik zou gaan.

En is het echt zo dat er meer aanslagen zijn met Pasen of andere feestdagen? Of denk je dit?9/11 was toch ook met Pasen? en de aanslag op jezus, ook Pasen.
quote:sabbaticalmeds schreef op 13 januari 2015 @ 18:26:

[...]

9/11 was toch ook met Pasen? en de aanslag op jezus, ook Pasen.

Met pasen is iedereen vrij.. meer mensen in de stad.. meer mensen die erop uit gaanMoslims vieren geen Pasen heur
gewoon in je hotel blijven zitten. Niet naar de terroristische trekpleisters gaan
Ik heb nog wel een kogelvrije burka te koop. Voor weinig.
Maar terroristen hebben het wel vaak op grote groepen mensen voorzien omdat ze graag angst zaaien.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Jouw bericht is precies wat terroristen willen met het plegen van een aanslag: angst en paniek zaaien.

Ik was vorige week in Parijs en in Disney, vlak voor het gebeuren. Ondanks alles wat nu is gebeurd (tuurlijk ben ik er ook van geschrokken) ga ik in de zomer weer. De kans dat er wat gebeurt met je is altijd nog het grootst in en om huis. Niet gek laten maken hoor!
Les temps sont durs pour les rêveurs...

Met pasen is iedereen vrij.. meer mensen in de stad.. meer mensen die erop uit gaanIk denk dat dat wel eens tegen kan vallen. In het buitenland zijn christelijke feestdagen vaak familiedagen. Men is daar nog iets kerkelijker dan in het ontkerkelijkte Nederland, dus in elk geval gezamenlijk naar de mis (in overwegend katholiek Frankrijk) en daarna wordt het een familiegebeuren. Niks op straat of erop uit gaan. Het zou dus wel eens stiller in de stad kunnen zijn dan normaal. Iedereen is bij ouders/grootouders e.d. om in familiekring de feestdag door te brengen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
parijs is altijd druk.. pasen of geen pasen..

ik zou me er niet zo druk om maken.. het is pas over 4 maanden.. wie dan leeft wie dan zorgt..

En als het reisadvies negatief is, krijg je je geld terug via je annuleringsverzekering..
quote:sabbaticalmeds schreef op 13 januari 2015 @ 18:26:

[...]

9/11 was toch ook met Pasen? en de aanslag op jezus, ook Pasen.Pasen in september ? Ik zeg doen ! Hebben we na de zomervakantie ook weer eens een extra vrije dag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven