Napraattopic 21

16-01-2015 11:26 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lady-Voldemort schreef op 23 januari 2015 @ 20:51:

[...]

Bij zoon (cluster 4) doen ze het in groep 8 dus wel, maar twee nachtjes en niet te ver weg. En de kinderen die echt niet willen of voor wie het gewoon niet handig is hoeven niet.

Bij jongste op de basisschool (cluster 4) gingen alle groepen 1 dag en nacht. Hij is in groep 7 meegeweest, heeft ongeveer de helft van die dag en nacht onder zijn bed op de grond gelegen en toch ook nog even op de trampoline gesprongen. En toen weer terug onder zijn bed.

Leuk man, kamp.
An apple a day keeps anyone away... if you throw it really hard.
Week 36 van de Extremely Demotivational Calendar
Binnen het speciaal onderwijs snap ik kamp ook niet zo.
Ow, cool, ik had de 3000e post, had ik in het vorige topic ook al.
Oja, we hadden als begeleiding oa 2 exmariniers mee. Die moesten wij opvangen, want die trokken het niet. Het was echt surreëel.
quote:Solomio schreef op 23 januari 2015 @ 20:54:

Ow, cool, ik had de 3000e post, had ik in het vorige topic ook al. Jij zit er op.
Nu als een gek de startpagina gaan verversen!
quote:Amaqanda schreef op 23 januari 2015 @ 20:53:

Binnen het speciaal onderwijs snap ik kamp ook niet zo.

Oudste zit op een gecombineerde cluster3/cluster4-school, hoewel die clusters niet meer als zodanig bestaan. Zitten dus ook lichamelijk gehandicapte kinderen in zijn klas. Gaat dus echt heel veel begeleiding mee.

Maar hij gaat niet mee, scheelt toch weer voor die begeleiding.
quote:Amaqanda schreef op 23 januari 2015 @ 20:55:

Nu als een gek de startpagina gaan verversen!Heeft iemand al aan de mods doorgegeven dat we een nieuw topic nodig hebben? (geen zin om helemaal naar het modtopic te gaan)
Ja LV
Ik ben 1x op schoolreisje mee geweest als docent. En niet eens in het speciaal onderwijs. Wat een verschrikking!

Als kind vond ik het al niet leuk en nu helemaal niet meer.
quote:Solomio schreef op 23 januari 2015 @ 20:53:

[...]

Bij jongste op de basisschool (cluster 4) gingen alle groepen 1 dag en nacht. Hij is in groep 7 meegeweest, heeft ongeveer de helft van die dag en nacht onder zijn bed op de grond gelegen en toch ook nog even op de trampoline gesprongen. En toen weer terug onder zijn bed.

Leuk man, kamp.

Dat bedoel ik. Waarom zou je zo'n jong nou kwellen met zo'n kamp als hij er geen draad plezier aan beleeft? Niet om lullig te doen, maar zijn sociale ontwikkeling zal er echt niet miraculeus door vooruit schieten. En van excessen zoals Istar beschrijft wordt ook al niemand blij.

Edoch: mijn zoon heeft er heel veel zin in, ze doen het er al jaren zo en er zijn eigenlijk nooit grote problemen. Waarschijnlijk doordat ze dat kamp niet verplicht hebben gesteld.
quote:Solomio schreef op 23 januari 2015 @ 20:56:

[...]

Oudste zit op een gecombineerde cluster3/cluster4-school, hoewel die clusters niet meer als zodanig bestaan. Zitten dus ook lichamelijk gehandicapte kinderen in zijn klas. Gaat dus echt heel veel begeleiding mee.

Maar hij gaat niet mee, scheelt toch weer voor die begeleiding.Wij hebben voor 9 cliënten al 5 man begeleiding nodig. Gediplomeerd ook, geen vrijwilligers. Met een 'normale' vakantie, dus een midweekje in Nederland doen we het met 3 of 4 begeleiders. Disneyland is 1 grote prikkelbom, maar aan de andere kant vinden ze het echt fantastisch.
quote:Lady-Voldemort schreef op 23 januari 2015 @ 20:58:

[...]

Dat bedoel ik. Waarom zou je zo'n jong nou kwellen met zo'n kamp als hij er geen draad plezier aan beleeft? Niet om lullig te doen, maar zijn sociale ontwikkeling zal er echt niet miraculeus door vooruit schieten. En van excessen zoals Istar beschrijft wordt ook al niemand blij.

Edoch: mijn zoon heeft er heel veel zin in, ze doen het er al jaren zo en er zijn eigenlijk nooit grote problemen. Waarschijnlijk doordat ze dat kamp niet verplicht hebben gesteld.

Het is vooral enorm belangrijk dat kinderen leren om af en toe een nachtje zonder hun ouders te zijn.

Het feit dat mijn kind van mij niet mee op kamp hoeft is eigenlijk enorm verdacht: ik ben zo'n moeder die haar kind niet kan loslaten.
Ik ken geen enkel kind dat niet graag op kamp gaat.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Vraagje, kan het gemiddelde kind van zes lezen en schrijven?

In dat topic van kind van zes aanspreken met babywoordjes schrijft die muts over kinderen van zes die al kunnen lezen en schrijven. Is dat al, pas, of gewoon normaal?
quote:hatsetats schreef op 23 januari 2015 @ 21:03:

Ik ken geen enkel kind dat niet graag op kamp gaat.Ik ken er meer dan me lief is.
quote:*Ginger* schreef op 23 januari 2015 @ 21:04:

In dat topic van kind van zes aanspreken met babywoordjes schrijft die muts over kinderen van zes die al kunnen lezen en schrijven. Is dat al, pas, of gewoon normaal?Kinderen leren zo ongeveer met 6 lezen en schrijven. Sommigen kunnen het al wat eerder, sommigen leren het dan 'pas', maar ja, met 6 is wel normaal.
Ssssssst. Niet de muts noemen hoor. Ben je mal.

In dat topic van kind van zes aanspreken met babywoordjes schrijft die muts over kinderen van zes die al kunnen lezen en schrijven. Is dat al, pas, of gewoon normaal?Ik schreef mijn eerste woordje op mn 4e en las op mn 5e. Mijn achterneefje van 4 heeft net ook al zijn eerste echte boekje gelezen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Als ze geen kleuterverlenging hebben gehad wel ja, dat leren ze in groep 3 (met 5/6 jaar). De mijne konden het al wat eerder.

In dat topic van kind van zes aanspreken met babywoordjes schrijft die muts over kinderen van zes die al kunnen lezen en schrijven. Is dat al, pas, of gewoon normaal?Dat is groep 3.
Ach ik heb toch zo'n malle bui

Dit is diezelfde van de peperdure kinderwagen als babyshower kado. Die kan ik met geen mogelijkheid serieus nemen.
quote:Amaqanda schreef op 23 januari 2015 @ 21:05:

Ssssssst. Niet de muts noemen hoor. Ben je mal.

??????

Edit: ow, muts als in de post van Ginger.
Laat die mallerds toch, Solo.
quote:Lady-Voldemort schreef op 23 januari 2015 @ 21:08:

Laat die mallerds toch, Solo.Best een moeilijk topic toch, dat napraat. Wie zijn nu weer die mallerds?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven