Ze lullen over ons

29-01-2015 11:48 142 berichten
http://www.six8five.nl/20 ... t-fenomeen-het-vivaforum/

En nee hoor, ik heb wel BFF's en nee hoor, ik vind mijn eigen problemen niet belangrijker dan dat de wereld op zijn kop staat en goh zeg, ik stel zelfs geen gênante vragen en heb nog een eigen leven ook. Alles wat ik hier bespreek heb ik ook minstens met twee mensen in mijn omgeving face to face besproken.

Christel waar zit je? Ik denk dat je zelf hier uitgebreid zit te forummen en je het gewoon niet wilt toegeven
En dat geschreven door iemand die zichzelf zo interessant vindt dat ze een blog bijhoudt over wat ze vindt. Zonder interactie. Eenrichtingsverkeer. Je zou denken dat ze wel bff's heeft om dat aan te melden.
Ah, even verder gekeken op haar website, ze kan geen werk vinden als journalist, zou ze soms ooit bij Sanoma gesolliciteerd hebben en ze is niet uitgenodigd?

http://www.six8five.nl/contact/
quote:Thordis2.0 schreef op 29 januari 2015 @ 12:26:

En dat geschreven door iemand die zichzelf zo interessant vindt dat ze een blog bijhoudt over wat ze vindt. Zonder interactie. Eenrichtingsverkeer. Je zou denken dat ze wel bff's heeft om dat aan te melden.Ze zoekt een baantje als journalist, gaat zeker goed lukken als je een forum van Sanoma af loopt te zeiken.
Alle reacties Link kopieren
Haar blog gaat inderdaad over diepgaande maatschappelijke issues, zoals de 'single-blik' enzo. En intussen staat de wereld in de fik.

Ik denk dat het spam is, schrijf wat over het Vivaforum en hup, je hebt zo een paar hits op je blog. Ik denk trouwens dat ze enkel op de relatiepijler heeft gefocust in haar schrijfsel omdat ze single is, maar dat terzijde.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Ma_Griffe schreef op 29 januari 2015 @ 12:13:

Er is nog iemand die er een hobby van schijnt te maken:

http://ondertussenophetvivaforum.tumblr.comLeuk geschreven; kan niet anders zeggen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 29 januari 2015 @ 12:29:

Haar blog gaat inderdaad over diepgaande maatschappelijke issues, zoals de 'single-blik' enzo. En intussen staat de wereld in de fik.

Dit helemaal, steengoed en adrem samengevat.
Wat een stuk. Te makkelijk proberen te scoren, van onze Christel. En die 388 reacties, ze zou willen dat zij eens een reactie krijgt ergens op.
Dat de wereld in de fik staat, maakt de Vivaforum lezeressen niets uit. Hun problemen zijn belangrijker, dat begrijp je.

Schrijft degene die vervolgens er zelf een column over schrijft.

Heerlijk, dat soort zich verheven voelen hypocrisie.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Ondertussenophetvivaforum vind ik trouwens wél echt grappig geschreven.
quote:clubmedfan schreef op 29 januari 2015 @ 12:48:

Ondertussenophetvivaforum vind ik trouwens wél echt grappig geschreven.Ik moest er ook om lachen
quote:netniet schreef op 29 januari 2015 @ 12:26:

Ah, even verder gekeken op haar website, ze kan geen werk vinden als journalist, zou ze soms ooit bij Sanoma gesolliciteerd hebben en ze is niet uitgenodigd?

http://www.six8five.nl/contact/Ja dat denk ik wel.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Cristel aka Fjool?

Uit op zoete wraak...

Walchelijk!
Nou ze heeft wel lange tenen schildert Starbucksmedewerkers af als dom omdat zij haar naam niet goed op haar beker schrijven. En ondertussen staat de wereld in de fik.

http://www.six8five.nl/2014/09/10/chris ... starbucks/
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:clubmedfan schreef op 29 januari 2015 @ 12:48:

Ondertussenophetvivaforum vind ik trouwens wél echt grappig geschreven.+1
Ha Christel, ik krijg dunne schijt van dat onnodige engels op je website. Aan je profielfoto te zien valt die voorliefde voor "fashion" ook behoorlijk tegen, jammer dat je bff's dat je niet vertellen. Doeiiiiiiiiiiiiiiiii
quote:charlottew88 schreef op 29 januari 2015 @ 13:02:

Nou ze heeft wel lange tenen schildert Starbucksmedewerkers af als dom omdat zij haar naam niet goed op haar beker schrijven. En ondertussen staat de wereld in de fik.

http://www.six8five.nl/2014/09/10/chris ... bucks/Maar dan nu, dames en heren, het mysterie van die domme Starbucksmedewerkers is ontrafelt.

Ontrafelt. Van het klofschip.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Duh!
quote:Broedkippetje schreef op 29 januari 2015 @ 13:14:

[...]

Maar dan nu, dames en heren, het mysterie van die domme Starbucksmedewerkers is ontrafelt.

Ontrafelt. Van het klofschip.Ze zoekt een baan als journalist toch hé? In die tussentijd kan ze misschien bij Starbucks aan de slag, moet voor haar toch niet moeilijk zijn om namen verkeerd te spellen.
Christels blog is trouwens wel mateloos populair zeg, aan de overweldigende hoeveelheid reacties en likes te zien.
quote:Justmaartje123 schreef op 29 januari 2015 @ 13:13:

Ha Christel, ik krijg dunne schijt van dat onnodige engels op je website. Aan je profielfoto te zien valt die voorliefde voor "fashion" ook behoorlijk tegen, jammer dat je bff's dat je niet vertellen. Doeiiiiiiiiiiiiiiiii
quote:Eleonora schreef op 29 januari 2015 @ 13:50:

Christels blog is trouwens wel mateloos populair zeg, aan de overweldigende hoeveelheid reacties en likes te zien.Nou he daar kan het Vivaforum nog een puntje aan zuigen.
quote:charlottew88 schreef op 29 januari 2015 @ 13:02:

http://www.six8five.nl/2014/09/10/chris ... bucks/Ligt het nou aan mij of is op die eerste foto haar naam gewoon goed geschreven?
Goh, verrassend stukje.
quote:Desperate_Housewive schreef op 29 januari 2015 @ 14:18:

[...]

Ligt het nou aan mij of is op die eerste foto haar naam gewoon goed geschreven? Dat stukje is gepikt.
Wie er achter mijn rug lult staat op de goede plek om mijn kont te kussen

Ik neem forummen haske serieus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven